Vittumaista tänään?

Silmiä kirvelee aivan järjettömästi. Vitun Homo-Siitepöly!! :open_mouth:

Mistä ryynipuuro sait piratoidun GTA 4:sen? Piru kun se tuli PC:eelle ja vähän äkkiä.

Peleistä sen verran, että myös Mafia 2 tulee kohta. Ykkönenkin oli tosihyvä.

No netistä tietty. Piraattipoukamasta löytyy esmes. Onni on omistaa fläshätty XBox360. :mrgreen: Ja kyllä tää tulee alkuperäisenäkin hyllyyn nettipelin takia. Sit kun on rahaa. :laughing:

tänään vaivaa taas perusvitutus sekä ahdistuneisuus

Sama vika.

joo-o. söin imovanea pari viikkoa muka unettomuuteen, tosiasiassa halusin vaan relata iltaisin yms. no, rupesin syömään niitä myös ennen ahdistavia tilanteita kun ne rauhoittaa (imo paremmin kuin pamit yms, oikeestaan vaan xanor on jeesannut paremmin :astonished:) ja nyt on sit vittu VIEROITUSOIREITA vaikka söin max. 20 mg päivässä, yleensä 15 tai alle. täähän on ihan älytöntä bullshittia, en koske mihinkään rauhoittaviin enää, vittu. siis miten voi tulla parista viikosta jotain vieroitusoireita?? en oo kuolemassa tai mitään, mutta onhan tää vittumaista kun ei pysty keskittymään, rintaa puristaa, aistit ei pelaa 100% ja koko ajan vituttaa. bläh. :imp: :imp: :imp:

Laina fillari paskana, takarenkaan mutteri päätti syödä kierteet siitä akselista ja ei oo rahnaa, että voisin ostaa uuden palikan siihen. Sählyssä ei jaksaisi pomppia maalissa kun vitutuskäyrä nousee välittömästi kun pääsen maalille. Pomo antaa vittumaisia tehtäviä jotka on sen henk.koht. juttuja, ja ei holtisi väsätä jotain vitun puu säleikköä ja petsata sitä siiinä käöryssä ku naapuri kattelee terassille, tekis prkl ite. Ja en enhdi olla kiinnostunut himassa fiksailemaan mitään vaikka tää on kuin vetypommin jäljiltä. Ja sitte se yleisvitutus kun kaikki on niin “hyvin”

Se että en oo nähnyt mun ihanaa avo-vaimoani :cry:

Mun lääkäri sano aikoinaan, et bentsoihin jää koukkuun kahessa viikossa, eli ihan ymmärrettävää et sulle tuli oireita…

Rupes niin paljon ahistaan tän tänkertasen yritelmän odotukset että pistin pelin poikki. Minä en jaksa mitään vakavampaa parisuhdepaskaa nyt just, eieiei hyihyi yök. Ois kyllä luullu että muusikosta ois saanu sellasen kevytsuhteen, eli ei ees oikeestaan mitään varsinaista suhdetta ollenkaan. Seksiä ja kaveruutta. Nyt tunnen kuitenki itteni pahaks noita-akaks kun pahotin toisen mielen kun olin liian tyly. Noh, voivoi.

Tekis mieli vetää lärvit, mut sit ei kuitenkaan. Voi vittu, ehkä nyt näillä opiaateilla ja kofeiinilla tällä kertaa pärjäis.

Noista kevytsuhteista, on ollu itelläkin vähän sellanen fiilis, et tollanen tekis hyvää. Vapautunutta ihanaa seksiä ja satunnaista tapailua ilman mitään sen kummempia sitoutumisia. Mulla kuitenkin on parisuhde, jossa oon onnellinen ja siinä on noi kevytsuhteeltani oottamat asiat, mutta niin paljon myös muuta. Tarviin sitä kaikkea, mut toisaalta tollanen toisenlainenkin suhde tuntuis nyt hyvältä. En mitään toista suhdetta tähän nyt ole rakentamassa tietenkään. On taas ristiriitaisia kaikki fiilikset…

Kokemuksia ei oo tosin siitä miten noi kevytsuhteet tapaa kehittyä ja pysyykö se juttu kasassa vai ihastutaanko toiseen liiaks ja koko homma menee vituiks.

mulla AINA sama homma.ei välttämättä edes ahista tai vituta sinne mennessä mutku sieltä tulee ulos ni tekis mieli tappaa kaikki

hammastahna loppu. kuka lainaa traktorii et pääse ajaa sen tuubin yli ja puristettua ne viimesetki sielt pois. perkele. nyt on ilta pilal. :imp:

Mä en tykkää tästä nikistä mut eihän nimi miestä pahenna. No niin nyt ei oo muuta vittumaista. Helppo elämä. :laughing:

miks sit valitsin sen sillon? mikset vaihda, kirjaudu uudella hienommalla/paskemmalla nimellä

1 tykkäys

Mun vanha nikki oli durak. Mä kadotin sen sit laitoin tilalle durakki. Mut Kyllä mä tuun toimeen tälläkin…

Musta toi on väärin sua kohtaan. Ihan vaaan sen takia, että ei mun mielestä menneisyyden takia kuulu, eikä pidä tuomita tai pitää ihmistä pahana.
Koita nyt kuitenkin sitä poikaa, ei se maksa mitään. :wink:
Etkä ainakaan menetä siinä mitään, päinvastoin voit saada itselles ihanan pojan/miehen.

Jos on elämäs vielä “semmosta tarinaa”, niin kysy silti.
Kyl ihmiset hyväksyy ihmeellisiä asioita.
Munki muija hyväksy joku 8vuotta mun huumeiden käyttöä, joka alkoi kannabiksesta ja sit meni pirii/essui, sienii/muita psykedeelejä, bupree ja pillereitä ja alkoholin käyttöö…
Mut en ollut väkivaltanen koskaan, niin siks se varmaan hyväksys sen.

Koita ja ehkä hämmästyt.
Onnea matkaan toivotan sulle. :stuck_out_tongue:

minivittumaista…ugh
olen niin sekaisin että luulen olevani selvä?
näytän myös tarhapöllöltä enkä uskalla mennä ulos.

No voi vittu ku piti nukkua taas niiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, öö väh 20h. Keitin kahvit ja taas takas nukkuu. Ja nukkuessa mutsi oli laittanu viestii et ilmota jos haluut laivalta tupakkia ja ehämmä mitää oo sanonu. Nysse on jo suomessa. Wää ny pääsee itku.
Muute iha vidu jees olo! :smiley:

:sunglasses: