Vittumaista tänään?

Kyllä se siitä. Stay positive.

Saako durakki kysyä mihin kaveri delas? Ymmärrän jos et halua sanoa.

Minulla_on_krapula. Ruoskikaa mua. Oli kyllä kiva ilta, ei sen puoleen! Mutta tämä darra töissä ei ole kiva keskellä viikkoa prkl.

Koko elämä :exclamation: :imp: :smiling_imp:
Ampukaa mut joku, ni saatte 1000e, mitä mul on säästös :exclamation:

Mä tarviin lohduttavaa syliä muttei ole. :frowning:

Hommaa sellainen?
Ei ole vaikeeta…

En mä voi kun seurustelen, mies on jossain 130 km päässä toisessa kaupungissa. Mä tarvisin nyt ihan livesyliä ja kosketusta ilman mitään paineita.

saan palkkani vasta huomenna, vittu kun noi päivät ei pysy oikein, välillä tulee ajallaan, välillä päivän myöhässä…

Uaaaaa, tentti olisi lauantaina, ja nyt se ainoa kirja mikä on lukematta on sitten lukusalilainassa. Voi jumaliste, nyt vituttaa kohtuulisen rankasti, semminkin kun en kerkiä sitä lukemaan laitoskirjastoonkaan ku perjantaina ehkä, se rontti kun on niin huonosti auki. Ei sillä, että mokomat tentit erityisen tärkeitä olisi, lähinnä vana opintotuki katkeaa jollei ala viikkoja ropista, ja toisaalta sen verran suuresta kirjakasasta kyse, ettei ihan äkkiä huvittaisi mennä uusimaan nyt tämän yhden takia.

Taidan lähteä kaljalle.

Vituttaa, kun nyt kun olis tilaisuus pyytää yhtä kivaa poikaa ihan oikeille treffeille (epävirallisia on ollut, mutta kun olen seurustellut…) niin en usko, että se on enää kiinnostunut musta…Viimeks kun nähtiin niin kerroin sille semmosta tarinaa mun elämästä, että se haluaa varmaan pysyä kaukana musta…minkäs teet että oli paha olo ja sille on jotenkin helppo puhua… :frowning:

Mikä ihme mua vaivaa kun on halipula kauhea! En mä ole normaalisti tällanen vaan just semmonen mukamas tunteeton kova nainen, mutta nyt tässä krapulan kourissa olisi ihana maata jonkun kivan miehen kanssa joka pitäisi kiinni musta.

Haluaisin myös itkeä kunnolla mutten kykene, näen vaan unia joissa käsittelen traumojani ja saan hyperventilaatiokohtauksia yms. Painajaisia asioista joita en suostu käsittelemään. Haluaisin parkua jonkun olkapäätä vasten ja olla silti puhumatta, päästää vähän paineita ulos ennen kuin joku mussa katkeaa ja ratkeaa ja räjähtää ja saa aikaan pahaa jälkeä. Mä tarviin apua ja auttajaa mutta mitään ei ole tarjolla ja jos olisi niin kieltäytyisin kuitenkin kun en uskalla ruveta elämään.

Tekee mieli humalaa tai jotain muuta sekavuustilaa. Pään sekasin. Vittu! Mä en jaksa tällasta mukamas-elämää kauaa enää.

Kämppis pakkaa tavaroitaan. Luulin, että se on mun ystävä. Vituttaa, että menin luottamaan tommoseen paskiaiseen. Mulla vielä kuukausi aikaa miettiä mitä teen. Joudun maksaan toukokuulta koko vuokran enkä tosiaankaan tiedä mistä saan rahat, kun en ole edes työkunnossa.

Joku piridiileri tänne sitä piriä ja heti!

G-piste löytyy perseestä… :smiling_imp: :smiling_imp: :smiling_imp: :smiling_imp: :smiling_imp: :smiling_imp: :smiling_imp: Ihan tosi, se on tosi suolesta se ohjelma. On pirun tyhmä ja lapsellinen. Sitä katsoo salaa jotkut 10-12vee tytsyt ja pojut jotka rämppä ja hakkaa hanskaan suihkussa…

Burjoliisa, Mene sossuun valittamaan että sä joudut asunnottomaksi ellet saa rahaa vuokraan. Kai ne jotain tekee.

Muuten, Burjo, kalliossako asuit?

Juu itsekkin oottelin tuota ohjelmaa niin sanotusti kulli kovana :smiley: Ja vitut katteskelin hetken aikaa sitä ja pyörittelin päätäni lopulta suljin ku lähti koko järki hommasta. Ja kun sitä oikeen hehkutettiin joka mainostauolla :confused:

Tänään piti olla Rivoja tulollaan, mutta eipä sitte tuukkaan. Menee perjantaihin tai maanantaihin asti…

Näin tänään muutaman väärän ihmisen, pelotti…

Vielä 5 tuntia, että pääsee himaan pelaamaan piratoitua GTA4:sta! :mrgreen: Ei jaksa odottaa… :slight_smile:

iltalehti.fi/etusivu/

Vittu että ahdisti eilen illalla, tenoxilla sitä hoidin (50 mg) ja nukahdin lopulta vaikka pelotti tulevan yön unet ihan sikana. Vieläkin on jotenkin laimea olo.

Tosta frontin jutusta; Saas nähä mitä tälläkin saitilla vieraileville käy kun tohon sekaantuu.
Ja justiinsa kun mä pääsin sanomasta että polleahan ei kuulemma paljoa liiku…