Mul on oma reilu 100 neliön omakotitalo nii saa ihan rauhassa rymytä.
Krapulassa heräsin ja luuri on kateissa. Ihastuin perjantaina ja sain eilen kuulla että ihastuksellani on hiv. Kyllä on naurussa pitelemistä, vittusaatana.
en muista oikein mitään kolmesta viimesestä päivästä. syöny vaa telareita ja juonu viinaa. ![]()
^ ihan vitun järkevää
saa olla kyllä aika rappiolla imo jos noita settejä vapaasta tahdosta vetää. Kokemusta on.
Ei jumalauta, mun tilillä ei oo rahaa ku muutama sentti, ja rahaa tulee vasta aikojen päästä. Mitä vittua tässä on tapahtunu!?!? En oo ees kamaan pistäny eurookaan. Ruokaan, matkustamiseen ihanaiseni luokse ja sit jotain pientä kirpparivaatetta oon ostanu. En ymmärrä. Joskus oli oikein säästöjäkin, mut nyt en saa ostettua edes ruokaa. Onneks on opintolaina, mutta sitäkin pitää nostaa vitun 150 euroo kerralla ja taas velan määrä kasvaa ihan saatanasti. Kenen neronleimaus sekin oli että mä lähden opiskelemaan tämmöstä alaa josta mä en pätevöidy mihinkään mutta velkaannutan vaan itteni vuosiksi eteenpäin!?!?
Onneks nyt on yks läheinen ihminen joka ymmärtää näitä juttuja paremmin ku hyvin ja lainaa mulle pahimman yli. <3 Pistää silti vituttamaan ja itkettämään.
saatana! nukuin pommiin! tai siis heräsin herätyskelloo mut sit oli painannu (ylläri) torkkuu koko ajan ja heräsin kännykkä vierestä ja duunist myöhäs…ei muutaku lääkärii hakee saikkuu . just sanoin pomolle viimevkol et ei tu yhtää poissaoloo enää koskaa! nhoh,kerranhan tääl vaa nukutaa (=
Se suositus on just siks, et kuiva suu antaa bakteereille vallan ja siitä seuraa reikiä hampaisiin. Suuta se xylitol kuivattaa vaan lisää, mut se “tappaa” ne reikäbakteerit. Eli jos haluu päästä siitä kuivuuden tunteesta ni paree pysyä sokerittomissa karkeissa. Ja mulla ainakin purkka alko aina meneen palasiks suussa ja tartuun hampaisiin, ku suu oli liian kuiva kodeiinin takia ja purkan takertuminen hampaisiin on varsin vittumainen tunne…
Vittumaista tänään, niinkuin muinakin päivinä on se että ei ole tietokonetta himassa, hankala seurata tätäkään saittia.
ei ole rahaa ei ole röökiä ei ole oikein ruokaakaan.
ja nätti päivä eikä mitään tekemistä ![]()
Vitun paska päivä. Tekis mieli tappaa joku.
Join pari päivää sitten pullon Pernodia ja siitäkös riemu nousi. Kaksi päivää kankkunen. Miten mä nyt näin huonoon kuntoon menen…?
Et Q-mies kuitenkaan erehtyny tikkaamaan kikkelillä?
Huono päivä takana. Häpeän sävyttämä. Häpeä on rakkauden vastakohta. Häpeä on voima joka vie ihmiseltä itsearvostuksen rakkaus tekee päin vastoin. Oma ajatus ja vähän jonkun muunkin…
darra
tosi hienoo… vitun siistii… päätä särkee perkele…
tyhmästä päästä kärsii koko ruumis,samoin tyhjästä :mrgreen:
Oikeanp. hartia KIpeä ja etutukka huonosti. Ihastuin aamulla Sean Penniin.
Ja helvetti unohdin viedä sen sirdalud-reseptin uusittavaks. Mikähän Tk:ssa on aikaraja sille että respan voi uusia?
Sain jumitettua oikeanp. hartialihakset äsken aikas hyvin tehdessäni käsitöitä, oli vaan vähän kiire sen työn kanssa niin tein sen loppuun tietäen että kohta kramppaa. Auts… Nyt pari päivää taukoa niistä hommista ettei pahene, se on niin veemäistä jos ei pää käänny.
Ikävä kuollutta kaveria. Meillä oli aina yhdessä helvetin siistiä meillä ei ollu mitään rajoja mitä me tehtiin. Siis se oli VAPAA SIELU ei piitannu vitunkaan vertaa siitä mitä muut siitä ajatteli muttei koskaan pahemmin tehnyt mitään moraalisia ylilyöntejäkään. Meillä oli mielikuvitusta meidän jutuissa jotenkin tehtiin aina arjesta maagista, se puoli multa on kadonnut elämästä täysin siitä lähtien kun oon syöny leptejä, kaikki on niin vitun arkista ja tylsää. Älä koskaan ikinä muutu
Elämä on tylsää ilman sua r.i.p RES-PECT.
Monet seikat. Taas vaihteeksi. Ehkä.
Monet seikat. Taas vaihteeksi. Ehkä.
Tää on nykyaikaa ihmisillä on helvetin paha olla. Sori muuten kaikesta pahasta mitä oon sulle täällä plinkissä jauhanut.
Vitutti töistä tullessa niin armottomasti että menin pitkään kuumaan suihkuun ja nakkasin tennaria naamaan ennenku hajotan jotain. TOsissaan vituttaa. Jaa mikä? Duuni on muuttunu niin paskaksi kun ei niillä mulkuilla oo enää tarjota kunnon hommia. Pitää vääntää semmosta paskaa siellä semmosella palkalla joka menee jo melkein hyväntekeväisyydestä. TUhlaan siellä aikaani. Toivottavasto en kauaa, saattaa lähtee kyllä työnhaku muualle käynttin kohta. Tai sitte käyn ihan vaatimassa että nyt niitä kunnon hommia taia lähden. Vituttais lähtee ku kuitenki on muuten niin kiva duunipaikka ja -kaverit, ja ennen palkkakin oli hyvä ku sai tehä kunnon hommia.
VItuttaa myös se, että en tee mitään tuolla mun tutkinnolla jonka saan tehtyä vuoden päästä. En pätevöidy mihinkäään, eikä mua kyllä kiinnostaiskaan tuon alan työt. Haluun tehä jotain käytännöllistä!
Vituttaa myös se, ettäasun eri kaupungissa ku mun ihanainen. Kyllä mä luullen että sinnittelen vielä täällä sen vuoden mitä mun valmistuminen vaatii, mutta on se vaan pitkä aika asua eri kaupungeissa, kun silläkin on siellä omat opislelunsa.
Yritän psyykata itteeni, että mulla on perusasiat kunnossa ja ystäviä ja rakas. Ehkä se tästä.