Kaikki lähtee saunasta litoon ku mä rupeen kirjottelleen. Sanokaa vaa suoraa, ooks mä niin lätkeröiväileväinen kankkuskärpässusisisukasperäpääpasteijarölli.
Mulla on terapia tänään ja nyt saa terapiaukko sitten nähdä kunnon BURJIKSEN! Ei mitään nyssykkä *******:sta! Ehkä se toteaa, että burjis on menetetty tapaus. Noh, kunhan nyt selviäis sinne asti.
Ei sit ehtiny tukisanalistoja tehä, molemmat oltiin sen pojan kanssa ihan yhtä hermona mutta saatiin sentäs sovittua aika ja paikka änkytyksestä huolimatta. Reffit kesti sit seuraavan päivän iltapäivään En vaan saanu pojan vieressä ollenkaan nukuttua ja viime yönäkin menin liian myöhään nukkuun, eli väsyttää ihan sairaasti ja töihin tarvii mennä
Vittu! Tää uus luukki tällä foorumilla vituttaa. Viestien kirjottajat tunnistaa äkkiseltään ainoastaan allekirjotuksesta (ja niissäkin vaan kuvalliset) ku toi kirjottaja lukee niin pienellä vasemmassa reunassa ja oikee reuna on niin kaukana tekstistä, et sen vilkasuun täytyy jo kääntää päätä.
Tiiäkkö mul kans poissa olo päivii sen verran et ne oli ilmottanu yhelle tyypil joka hoitaa mun asioit työkkäris et se taitaa antaa potkut ku ei mua ees näy siel koskaa,ja tänää olin iha riva päissää siel vittu ku sanat meni ihan sekasi koko aja ja möngersin=) onneks ei oollu pomo paikal sil oli joku kokous riksus…huomen saa nähä mite meikäläise käy
Räkätauti jatkuu päätäynä räkää jottei sinne mitään muuta enään mahukkaan, päivällä elämä vajosi kun huomasin et plinkin foorumi nurin(aika hataralla pohjalla minunkin elämä ) Ja sitten tää kaikkia vituttava ulkoasu. siis tsiisus