kansaneläkelaitokselta tuli lappu missä sanottiin että 1.4.2008-30.4.2008 työmarkkinatukenne on maksussa suoraan sosiaalitoimeen sosiaalitoimen pyynnöstä. Voiko ihanammin päivä enää alkaa vittu… koht lähtee kasa ryynei ni helpottuu tää elämän ainainen vitutus mikä ei näytä loppuvan ei sitte millää. tällästä tänää mitä huome no mitäbä luulet.
Kyllä opiaateissa pystyy laukeamaan. Kovaa panemista se joskus vaatii, mutta lopussa kiitos seisoo. Kalu on lopussa aivan totaalisena kivenä ja orgasmi tuntuu joka paikassa. Mahtavaa.
Teknisenä vinkkinä, takaapäin naidessa saa tarpeeksi vauhtia ja voimaa työntöihin, joka helpottaa laukeamista(näin miehenä todettu).
Joo-o, no monesti mun osalta on todettu, että on se vaikeeta sekä miehen että naisen osalta. Sama se onko takaa, edestä, sivulta vai kaikkia yhtäaikaa No täälläpäin ne on ajatukset kun tuppaa lähtemään ihan omiin sfääreihin opiaateissa, välillä ja toisinaan. Harvoin se sitten loppuun asti onnistuu, mutta ei “maali” aina se paras asia olekaan. (Hyötyliikuntaa yms. )
No oli mulla kai muutakin sanottavaa tähän ketjuun vielä, mutta se nyt unohtui jo tässä muutamassa minuutissa…
tää vitun aamupökki… ei silmät aukee ja sillee… töihin ei pääse… mikä on pointti kukon lauluun herätä?? sitä voi jokaine miettii nukkumaa mennessä… tyhjii kalja pulloi pitkin ja poikin… kämpp’ä pitäs siivoo tänää… ilma douppii pitäs pystyy elää… kyl tää elämä potkii… vois käydä ostaa uudet lenkkarit ni potkin takas.
Lääkkeet on loppu ja muutenkin niitä joutuu popsimaan ihan liikaa, että saa jotain apua.
Ratikassa mietin, että onkohan noi juopot jota tuolla hesarilla pyörii onnellisempia kun esim. minä. En ollut sillä tuulella, että olisin kysynyt.
Vittu kaikki vaan toitottaa, että ainoastaan itse pystyt elämääsi vaikuttamaan ja sitä parantamaan yms. mutta entä, jos en vaan pysty tai jaksa.
Tekisi mieli vaan eritstäytyä koko maailmalta, mutta sekin on tehty niin vaikeaksi. Se yks ukko, joka löydettiin kämpästään 5 (?) vuotta siellä kuolleena maanneena ja josta oli Hesarissa koko sivun juttu, oli siihen pystynyt. Olikohan se onnellinen.
Joo ja vittumaisinta on mennä töihin, mutta onneksi siellä ei tarvi kun mennessä vähän moikkailla muita ja sitten saan sulkeutua yksin omaan “toimistooni”, jossa ei ole mitään muuta kun radio nova, ei edes ikkunaa.
Ulkono näyttää olevan ihan hemmetin lääintä ja muutenkin hyvännäköinen ilma, kun taas itellä lämpimät vaatteet villasukkat mukaan lukien ja päätäynä rakää ja vissiin kuumetta päälle.
Kesää ootellessa… …