niin sais näit saatanan vesisade kelei kestä kukaa hullu… mut kylse kesä sielt viel tulee … . .
No ku sattuu. Ei tule uni. Ja vittu lunta tulee. Varmaa jaksa aamulla minnekä työtoimintaan lähteä. Ei kiinnosta ei huvita. Teen itsepäinen idiootti ja teen niinkun tuntuu. Nukutaan hyvin mielin varmaa kuudeski päivä vie putkee ohi. ![]()
Nii että tullee karenssihhhhh
Eikä lähe pois enää koskaaaaaa
En saa rahaa, rahalla lallalaa
Vai saisinko? Vielä kerran edes? Jos kauniisti pyytäisin…
Mitäs duunii robosilmä tekee? Aamulla pitäs kouluun mennä, mut ei jaksa lähtee nukkuu (ironista). ![]()
[04:36:15] <@YodaBlowjob> vittu ku pitäs tänää lähtee kotio & selvitä & saada VIIME VIIKOLLE sairaslomatodistus yk palveluu =D
(YBJ=minä, yllättäen
)
Joo ja täs oon kiitos(?) kaverille ko heitti muutamat pirivedot + jonku iha ihme mundon ja olo on varsin hyvä ![]()
Mutjoo multo hävinny päiviä välistä, sit oon kahesti pari pvä sisää joutunu jostai vitu ritsailuista kii ja siin meni kaverin shotit ja ryynit sit samalla, joutuu niihinki keksii rahat jostai ![]()
pitäs ihan just lähtee töihin ja olen aika paskana, kun oli melkoisen raju viikonlopppu.
Ei kannata Robo mennä töihin… sanot vaa et ei pysty
jos lykkää karenssin ni naurat paskaset nii mäki teen jos ne paskiaiset antaa kengänkuvaa persuksille! hähähääö-.!!! oho
Tota vitun lunta on tullu eilisen jälkeen vaan lisää, ehdin jo aatella et se kivasti sulais pois sillä välin kun nukun ja sais herätä lämpimään auringonpaisteeseen mut ei sitten perkele ![]()
Tulis jo se kesä!
aamulla ku olin koiran kans lenkillä ni alko sataa rakeita tjsp ![]()
ihan tyhmää ku tivoli on tullu tähän ihan meiän viereen ja on tommonen ilma! ei siel oo kivaa olla jossai lumisateessa ku muistaa viime vuon samaan aikaan oli mukavan lämmintä ![]()
HANURISTAAAA!
No voi ny vituvvitutusvituvvituuu. PerseKakkaRipuli.
Saikkua kehiin niin ei pauku karenssit niskaan.
suussa maistuu krapula ja mä haisen pahalle.
Kukaan ei leiki mun kanssa. (Johtuskohan ^ tosta…?)
Vitun tylsää.
virastorundin aika,se käy urheilusta ![]()
sossuun,kelaan,terveyskeskukseen jnejne
vittumaista ku joutuu noissa ravailee
Tän päiväsellä treffillä ei oo saldoo ja mun pitäs soittaa sille että mihin mentäs ja mihin aikaan. Mut iski ujous, en meinaa uskaltaa millään ku pelkään et paniikissa sanon jotain tosi dorkaa
On niin perkeleen vaikeeta soittaa yks puhelu. Ei ihme että oon sinkkuna…
Kuulostaa ehkä typerältä, mut tee tukisana lista. Eli kirjotat esim. torikahvio, klo:13.00, tavataan sielä. Eli pistät siihen ne tärkeimmät asiat mitkä haluut sanoo ja sit soittaessa se lappu on tukena jos kaikki katoo päästä. Sillon et ainakaan sönkkää mitään ihan höpöjä.
Se, kun ei pysty harrastamaan seksiä onnistuneesti muijan kanssa, kun ollaan lähemmäs viikko oltu jo ihan bupreissa.
Mulla kyl seisoo ihan hyvin bupreis, mut ei tule vaikka tunnin jyysää… ![]()
No noinhan ne opiaatit/oiditkin tuppaa tekeen. Jo pelkkä kodeiinikin kuulemma estää orgasmin (ainakin miehillä) melko hyvin. Eli saa nussia pari tuntia ja huonolla säkällä todeta, et ei tuu siltikään. Ja naisena voin sanoo, et ei se kodeiini kyl mullekaan tehny mitään hyvää seksin saralla.
Bupresta irtautuminen (jälleen) vituttaa. Pakko pitää breikkiä, tiputtaa tolee ja runnoa tuota riippuvuutta turpaan, ainakin sen verran, että riippuvuus/reflat pysyisivät inhimillisinä.
Jos nyt tämän katkon jälkeen osaisi käyttää tuota hillitysti ja pitää niitä vitun taukoja.
Oon nyt yrittänyt irtautua siten, että venyttänyt ottamista niin pitkälle, n. 24h edellisestä, että reflat selvästi alkaneet (kylmää/kuumaa ja maha sekaisin) ja sitten ottanut ihan minimi annoksen(~0.1-0.2). Tämä korjaa olon.
Nyt on 0.2 jäljellä, saas nähä miten käy…