on niin hiljasta et tekis mieli kiljasta ![]()
Ja sitten muka väitetään et on vaikeaa saada huumeita. Mut kyllä niitä löytää jos oikein yrittää ja haluaa. Yrittäminen palkitaan ![]()
ei oo huumeita
pelkkiä etanolia joka ei euforisoi kunnolla
sit vaa etanolii ![]()
no kaksin käsin sit ![]()
kyl se jossain vaiheessa alkaa toimia
mut sit alkaa olla jo sekavassa kunnossa
juu en mä luovuttanut ole…
täytyy vaan yrittää kovemmin vissiin. etsiskellä…
harmi vaan kun olen niin laiska ![]()
hmm…
![]()
…
kyllä… kaksin käsin jos on pakko saada jonkullaine euforia päälle. kirjotetaaks euffooria muuten miten ??? ![]()
kyllä… kaksin käsin jos on pakko saada jonkullaine euforia päälle. kirjotetaaks euffooria muuten miten ???
Joo, kaks kaljaa on mukissa ja menee yhden vauhdilla, viinipullon otan ykkösellä sit ku alkaa kalja toimia
eng. Euphoria = suom. Euforia
palikka87_:kyllä… kaksin käsin jos on pakko saada jonkullaine euforia päälle. kirjotetaaks euffooria muuten miten ???
Joo, kaks kaljaa on mukissa ja menee yhden vauhdilla, viinipullon otan ykkösellä sit ku alkaa kalja toimia
nonii no sähän voit sit kirjaimellisesti kiskoo kaksin käsin
joo taas oppii tätä sanastoa joka jostain kumman syystä tahtoo unohtua aina välillä.
Madmike: palikka87_:kyllä… kaksin käsin jos on pakko saada jonkullaine euforia päälle. kirjotetaaks euffooria muuten miten ???
nonii no sähän voit sit kirjaimellisesti kiskoo kaksin käsin
joo taas oppii tätä sanastoa joka jostain kumman syystä tahtoo unohtua aina välillä.
hmm
Bentsotoleranssi laskenut
1 vuoden ollut refloissa (vitun hitaasti laskettu annosta)
ni mä sammun varmaan jos otan 2 mg rivaa
no jos mä otan 1.5 mg
NO EI
mä en tee mitään ennenkuin stilkkari on nokassa
![]()
nuokuttaa niin perkeleesti että…varmaan alkaa tradolan laskee onneks oli toi pami vähän “pehmettää” oloo… vituttaa silti koht nukkuu.
huora on kaukana, ei jaksa säätää pillua,
ei tuu uni lihakset nykii ja jotain valvareita koko ajan. oolrait jos röökii kiskois sit ku ei uni tuu prkl.
tekeeköhä toi tradolan tot lihasten nyintää… vittu kumma juttu.
Piti tulla hauska ilta mut kaikki menny jo päivästä asti päin
vittua… Vihaan niin paljon ukkoja tällä hetkellä et huhhuh ![]()
sori vaan miekkoset kun yleistän, mut oon kiehumispisteessä
kun vituttaa niin saatanasti!!!
Yleistä sie rauhassa vaa niin miepä täsä palelen taas.
tekeeköhä toi tradolan tot lihasten nyintää
Tekee ja unettomuutta kans. Ihan norskia.
Sanja ![]()
palikka87_:tekeeköhä toi tradolan tot lihasten nyintää
Tekee ja unettomuutta kans. Ihan norskia.
Sanja
joo huomsin eile ku euforiaa pukkas siihe mallii et et ei uni tullu ku oli “liian” hyvä olo,ja tosiaa pohjelihaxet nyki ku mitkäki
![]()
Vittumaista on kuinka päivä päivältä tuntuu että kuihtuu ja on pahemmin aineisiin nalkissa. Kova kylmä totuus, se vaan vittu on niin. Ikinä ollu näin kusessa vittu saatana. ![]()
No ei ku pistää vituttaa aina ku tajuaa sen mikä tuhoaa, ja silti sitä tekee. Aina uudestaan ja uudestaan. Mielisairaus se on. Tai heikkous.
no toi inhottavan kylmä ilma vituttaa!
sais se kesä jo huimaa vauhtia tulla jo.