käyppä tziigaa noita viimesen puolen vuoden kommenttejas ja mieti ootko edesauttanu puutumista negatiivisilla kommenteilla—
iha turha tulla tänne itkee ku sullakaa mitää oikeeta sanottavaa ollu pitkää aikaa varmaankaa?en voi varmaks sanoo ku ei viitti pilata hyvää pöhnää lukemalla sun todennäköisesti negatiivista ajatuksenkulkuas…
mut tzori jos oon vääräs ja oot tän foorumin aurinko, suuri ajattelija ja päällikkö mut epäilen tän kommentin perusteella
oonko sanonut niin, et oon foorumin aurinko tai et olis ollut jotain nostattavaa asiaa tänne, ei todellakaan. Lähinnä se, että tää on joku chattipalsta kun ette parempaa väylää osaa käyttää siihen tarkotukseen? ja eipä juuri huvita alkaa koittaa mitään järkevää keskustelua saada aikaseks, koska oon sen verran laiskassa vaiheessa, että korkeintaan muiden alottamiin fiksuihin keskusteluihin saattais olla huvitusta alkaa ottaan osaa. Mutta eihän se onnistu kun ensimmäinen sivu on täynnä topicceja, “onko tukka hyvin” “meneeks kengät oikeeseen suuntaan”
Vaikka onneksi parempi foorumikin on päihdekeskusteluihin niin vanha tapa on tätäkin vilkaista ja onneksi jaksan välillä jotain itkeekkin tänne <3
Vituttaa ja ku tuli sit juotuu eilen vaik piti olla toukokuun loppuun asti juomatta. Ois saanu riittää noi kaikki kaikki bentsot ja muut mitä tuli taas vaihteeks aika reilusti otettuu…
1200mg dxm pelkästää oli tarkotus vaan ottaa, mut sit karkaski mopo käsistä ja lisäks meni jotain 80mg rivoja, tenoxeja ainaki 300mg, 2 essoo, 14 kaljaa ja lehtee/kukkaa suunniilee puolen tunnin välein…
virtaa kun kyselee ni kaikki sanoo et ehkä myöhemmin,miten vitussa aina sama vastaus se on sama kyseleekö kerran viikos vai kerran kuussa, “katotaa myöhemmin”. jess