Vittumaista tänään?

mä oon vuosia luullu et tääl ois asiajengii mut näköjään suurin osa on kusettaja-paskanjauhaja-rotta-vasikka-subunistejä…enpä tunne yhtäkään sellasta pirinistii :confused: i’ll be back anyway…

vitun subukusettajanistit haistakaa vittu,liian montaa on tullu vedettyy turpaan mut ettehän te idiootit ees ymmärrä (en tarkota kaikkia,isoo osaa vaan) nyt kiehuu yli… :imp:

Onko tuo nyt se synkkä yksinpuhelu?

Siltä näyttäis vahvasti, nyt joku auttamaan pahimman yli!

Kyllä noita ainaskin 50 topickia jiillä on viime yöltä. Kiva vastailla itselleen etc. Synkkä yksinpuhelu. :wink:

Ei pahalla. :sunglasses:

Ai, joku mainitti jo ton synkän yksinpuhelun.

…no tää ei oo varsinaisesti vittumaista, mutta äklöttävää kyllä… Huomasin kaupungilla että on ilmestynyt Crocseja, missä karvavuori!!! Siis TALVICROCSIT!!! Ei saatana!! Jos sellaiset näen yhdenkään naisen päällä, Oksennan ja se on varma se.

Ihan kuin tää maa ei ois muuten ‘Rumien kenkien kantavien naisten luvattu maa’ jo ennestään… Vittu sanon minä.
Kengät kuuluu kohentaa elämänlaatua ja kaunistaa asua, ei tehdä ihmisestä ruman.

:open_mouth: Ihme pintaliitelyä. Minusta perinteiset Nokian Kontiot on kaikkein kauneimmat ja komeimmat saaappaat mitä ihminen voi jalkaansa laittaa. Vittuun turhat teinisniikkerit! :smiley:

No voi vittu kun et tajuu tajuu!!! Kontiot ovat vähän eri juttu kuin CROCKSIT!!!
Minäkin käytän kontioita, silloin kun SATAA!!!

Ja vituttaa tuollainen asenne että jos välittää ulkonäöstään ja rakastaa kauniita korkokenkiä, niin on heti pintaliitäjä. Vittu on mulla aivotkin, ja aika hyvätkin aivot, vaikka omistankin kymmeniä ja kymmeniä ja kymmeniö paria kauniita kenkiä. Ja vielä ihan vitun kalliita. Pintaliitäjä, voi, Vittu.

Liidä Holly veden alla.
Moi pitkästä aikaa. :laughing:

Moi muru!

mitä kuuluu?

vittuuks toi kaveri mulle soittelee ja valittaa kun ei nyt jaksa kiinnostaa.

ex-muija suuttu mulle

Mieheni kiukutteli, kun oli käymässä. Toivottavasti on paremmalla tuulella, kun kotiutuu tossa myöhemmin illalla.

Ja vituttaa sekin, kun paras ystäväni lähtee kotiin tänään. Ollut pitämässä seuraa mulle. On se vaan niin kovin ihana ihminen! :smiley: :confused: :frowning:

Kieltämättä rumia kenkiä en oikein tajua kenen jalkaan nuo sopis :unamused:

Mutta kieltämättä ihan pirun hyvät jalassa, siis ne “kesäiset” versiot. Viime kesänä landella niitä tuli sillointällöin lainattua kun meni ulos.

Mutta täytyy kyllä myöntää etteivät ne kyllä kovinkaan esteettisen kauniit kengät ole. :laughing: Itelle en sellaisia hankkisi ja noita “talviversioita” ei ole vielä ees tullut vastaan, mutta voin vaan kuvitella minkä näköiset ne ovat… :unamused:

Kratom threadin lukitus ja vesisade! on se helvetti kun threadi pistetään lukkoon, “valmistusohjeiden” kirjoittamisen takia, kasvista joka on täysin laillinen. Varsinaista perseilyä toimitukselta taas, TOIVOTTAVASTI TULI PERILLE!

joo, miks pitää kaikki nää lopettaa…

Taas kaljan juonnissa. Taitaa olla taas neljäs päivä putkeen, eikä mitään syytä juomiselle taida olla. Ilta kun tulee niin pakko hakee kaljaa, tiedä sitten miksi?

ei saa perkele taas mistään mitään… :angry:

Ei mikään oo vittumaista. Vittumaisuus kasvattaa.

Enpä oo ikinä nähny noita kellään ulkona päällä(karvalla tai ilman). Erinäköisissä laitoksissa monilla työntekijöillä kyllä, tietty.

Ihan kauheet kengät joka tapauksessa.

Vittumaista tänään taas toi loska ja räntäsade. Harmaata on, niin harmaata.