Vittumaista tänään?

Huomasin äsken, että mun ja monen muun seikkaperäiset ns. neuvoa antavat kirjoitukset oli poistettu topicissa “Kratom”. Koko kyseinen ketjuhan lukittiin sitten myös… Mietin tässä vain, että minkä helvetin takia :question:

Enhän minä edes mitään varsinaisia valmistusohjeita siinä antanut, vaan mielestäni enemmän ohjeistin turvallisiin käyttötapoihin…! Sitäpaitsi Kratom on 100% laillinen luonnontuote. Olisi kai sitten vähän sama asia, että esim. “näin olen tottunut valmistamaan kahvijuoman” teksti sensuroitaisiin ja koko kahvia käsittelevä ketju lukittaisiin… :exclamation:

No ei voi mitään, ilmeisesti tuo Kratom on sitten niin vieras juttu toimituksen ja muiden silmissä, että se mielletään automaattisesti vaaralliseks huumausaineeks tai vähintäänkin lääkeaineeks…

Vaikka eihän se tosiaan kumpaakaan noista edes ole, vielä ainakaan… :unamused:

Miksi ihmiset eivät vain pysty ymmärtämään sitä, että mies ja nainen voivat olla ihan vain ystäviä keskenään. Ärsyttää, kun paras ystäväni on sattumoisin mies ja hänen kanssaan ja hänen seurassaan nautin todella paljon. Hän merkitsee minulle todella paljon! Mä myös seurustelen, enkä pettäisi tätä minun seurustelukumppania… :unamused: Ja kaikki sitten ihmettelevät ja suurinpiirtein kieltävät minua viettämästä aikaa tämän ystäväni kanssa. Ärsyttää todella paljon tuollainen. Ystävistäni en luovu koskaan. Ne ovat minulle lähinnä <3:ni!

vittumaista juuri tänään ja jatkossakin tämän kaupungin tilanne. en tarkoita päihteitä erityisesti. älkää tulko tänne asuu asd asd…
ROTTIA

piti taas mennä kiskoon sitä pääpirua eli virtaa ja vittumaiset laskut päällä… :confused:

Tullu joo kiskottua kaksin käsin sitä(kin), oli tosin ihan kivaa mut paino pääs taas vaihteeks laskee ihan liikaa :angry: Ja kyrpii ihmiset jotka ostaa velaks ja eivät sitte saakaa maksettua niinku on sovittu. Taitaa ens kerralla jäädä setit saamatta niiltä.

Toi on kyllä asia joka saa vittuuntuneeksi, kun ei makseta niinkuin sovitaan. Tulee itelle vaan turhaa pään vaivaa. Sen takia en nykyään anna juuri kenellekään mitään velaksi, ellei nyt sitten ole ihan 100% luotto frendi. Sitäkin harkitsen kaksi kertaa.

On kyl jonkun aikaa pyöriny tääl hämptonis ihan asia matskua,kun oot vedot saanu painettua saa juosta vessaan kun paksi lentää…(ei toi liittyny mitenkään aiheeseen saatanan tylsää pakko kirjottaa…

No joo… Vitutan itse itseäni… Oon nyt jotain pari viikkoo koittanu hoitaa ittelleni jonkinlaista hoito-systeemii. Varsinaista apua ei ole vielä tullut. Jotain A-klinikalla käyntejä ja lässyn, lässyn- jutteluu… Ens viikolla on sit A-klinikan lääkärillä käynti. En tiiä. Jotenki vaan oon nyt niin kyllästyny koko touhuun. Vittuuko niitä kiinnostaa onko pääkaupunkiseudulla yks käyttäjä vähemmän vai ei?! (Todennäkösesti hommahan karkaa kuiteski mun käsistä, jossain vaiheessa, ja löydän itteni jostain vetämässä hihaan. Yäk)

Olin tossa viime viikon saikulla, su töissä ja maanantaina jouduin hakee taas saikkua (oikeeseen flunssaan) ja nyt lauantaiksi töihin… Voi olla, että pomoille oli tää vika tikki… siis tää, kun mä oon koko ajan saikulla… Vitun, vittu!! Tosin ei toi mun duunipaikka ookkaan mikään unelmien täyttymys, ei oo koskaan ollutkaan. Jos tulis potkut, se olis toisaalta helpotus.

Syy miksi ajattelen bupren lopettamista, oli toi duuni… raha… Nyt tarkemmin ajateltuna ei sillä oo paskan väliä onko tota paska paikkaa, vai ei!!! Hermoromahduksenhan sieltä saa ja bupren lopettaminen on mahdotonta tuolla puljussa!! (Kiitos asiakkaiden, helvetinmoisen kiireen ja tauottomien työpäivien.)

Voisin tietty nyt ottaa itteeni niskasta kiinni ja ettii ittelleni uutta duunipaikkaa, mutta ei vaan jaksa innostaa. Oon viim. 6kk tehny töitä, kun hullu ja käteen on jääny vaan paskaa :confused: . Luultavasti samanlainen tilanne ois sitten siellä uudessa duunipaikassa.

Oon nyt ruennu miettii, et mitä, jos laittaisin itse oman elämän ihan paskaks, jokuhan on aina tehny sen mun puolesta… Jos mä saisin tehdä elämälläni mitä haluan, edes kerran elämässäni, (Mähän se oon aina huolehtinu muista ja pitäny huolen, että on katto päänpäällä, ruokaa, laskut maksettu jne… MÄ EN OLE MIKÄÄN ÄITI!!), anyway… lopettasin työt ja olisin viikon niin sekasin, etten muistais ees kuka oon (tai sitten oisin kehitelly ittelleni jo uuden elämäntarinan ja nimen :smiley:). Sitten jossain vaiheessa kattoisin päivän kerrallaan miten pääsisin jaloilleni…

Minkä vitun takia mun pitää olla näin saatanan vastuuntuntoinen?!! Mähän menetän oman elämäni tän saatanan vastuuntuntoni kanssa…

Hmm… oonkohan mä nyt sekoomassa lopullisesti?

ÄÄh… Mitähän mä puran mun turhautumista omaan elämääni näin pitkillä tarinoilla…?!

-elämäkö parasta huumetta?-

Anna rutku mennä, hae apua. samalla pääset siitä velvollisuudentunteestas käsittelemällä asiat vaikka siellä lässynlässyn paikassa alkuun. ja jos työ menee alta niin ei ollu sua varten, paremman löydät kun haluat! Onnea .

Heräsin just frendin luota vailla mitään muistikuvia loppuillasta, laukku täynnä kadun varrelta syyhkittyi joulukoristeita ja joku tuntematon lompakko. Näin. Ja puolen tunnin päästä pitäisi lähteä stadiin edustutkelpoisena kattoo kämppää. Hyökkään kyllä ekaan baariin sen esittelyn jälkeen yhdelle, huh.

Pitäs jaksaa lähtee stadii iteki jos meinaan että huomenna jotai kivaa on ku on eräät sukujuhlat ja en jaksais siel pelkän kaljan voimin olla, mut vittu että innostaa istua junas joku 6 tuntia yhteensä. Toisaalta voi käydä niinki huonosti että setit mitä odotan ei ees oo siel viel täl viikolla niin sit jään kotio kyrpiintyyn.

En saanu aikaa paikalliselle päihdeklinikalle. :unamused:

Vituttaa kun ton yhen audio liikkeen korjaus puolen heeboilla kestää erän laitteen korjaus. Hitto oon venannu sitä kohta jo kaksi viikkoa. Oletin että ne saa sen kondikseen parissa päivässä :confused:
Pygii asiat paikoillaan ton takia. Noh pakko se on vaan odotella marisematta…

Mikset saanu? :open_mouth:

Mitää tietoo mistää ja koht lähtis juna ja sen jälkee menee vitun myöhäseks josen tolla lähe. On täs toisaalta tullu juhlittua ny viikko vai pariki sen verra että sama se jos ois rauhallisemmi välil mut vittu ku ei noi yhet osannu puhelimee vastata ni en saanu ees kaljaa ja selvinpäi en vitus jaksa jumii konee ääres.

Ne hoitajat ei ollu tänää paikal. (vai mitä ne nyt onkaa?!) Toinen jossai koulutukses ja toinen sairaslomal. Maanantaina pitää soittaa uusiks.

EDIT: Ois ne ottanu mut jonnekki sinne eri osastolle, jos ois ollu jotai akuutti hätää. Mut lähinnä oon menos sinne vaa jutteelee ja koin et ei oo mitää nii akuuttii hätää et ei vois maanantaihin asti odottaa.

Ihme pelleilyä. Mul on paha olo tänää. Vois kohta vaikka oksennella vähä. Harmi vaa ku tuli just syötyä.

IKÄVÄ! Ehkä 45*2mg rivat vie ajatukset muualle. :confused:

Köyhyys

.