Saatana hallitsee tätä planeettaa.
“Jos kuuluisitte tähän maailmaan se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omaksi valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä.”
-in this world but not of it-
vittu et vituttaa et 14w pikkubroidi vetää jotain vitun adhd-lääkkeitä frendiltä…eikä näytä puhe ees kokemuksella auttavan vaikka se on nähny missä paskassa mä oon rämpiny vuosia ja vuosia…vittu että vituttaa ja suuresti perkele
alkaa vituttaa et ennen olin normipainonen (taas) mut nyt kun en oo polttanu savuja 4kk,vetäny vaan pirii ja viinaa,mä oon iha luuranko (alipainonen),oksettaa perkele hyi saatana miltä kädetkin näyttää moni kai ois ilonen tästä mut hyi vittu
ei oo vaan varaa ostaa safkaa,eikä sen pahemmin maistukaan usein hyi saatana,kukas tällasta haluu tietentahtoen itelleen,sairasta?!
Jou jou jii.
Valkovenäläiset on ainaki hiton hyviä.
Kyllä se motivaatio löytyy kun tarpeeksi jaksaa etsiä sitä. Ainakin edes vähän vähentämällä päihteiden käyttöä voisi saada jotain aikaan.
Alko, tupakka ja piri vaikuttaa kaikki aika paljon haju/maku aistin toimintaan joten ne on ainakin syy miksei ruoka maistu.
Ainiin ja motivaatio päihteiden käytön vähentämiseen löytyy, kunhan kokeilee olla edes hetken ilman niitä, niin saattaa tulla yllättäen uusia näkökulmia asioihin ja koittaa keksiä jotain muuta tekemistä?
Tosin mikäs mä oon neuvomaan… ja en tiiä tilannettas sen paremmin, mut ihan perus jutuista se kontrollin hakeminen eri asioihin lähtee.
hei hei,mulla on vielä aikaa lopettaa ja motivaatiota ei (vielä) löydy…enkä kyllä toistaalta haluukaan lopettaa…what ever…miten menee valkovenäläinenhän on numero uno…eikä voi kukan vittää vastaan
Jos multa kysytään, niin ei kokonaan kannatakaan lopettaa. Välttämättä.
Vähentäminen onkin sitten asia erikseen.
Toisaalta jos ei siihen vähentämiseenkään oo mitään motivaatiota tai kiinnostusta tällä hetkellä, niin silloinhan sitä kannattaa vaan antaa mennä, eikä turhaa vaivata päätä sillä asialla. Kyl mä tiiän.
vittu iski ekan kerran 4 kk:n aikana ihan sietämätön ikävä vaikka tällä viikolla pitäiskin olla perhetapaaminen…mut vielä saman verran jäljellä…eniten vituttaa et tää on mun aikana kolmas kerta kun äijä istuu…vittu alkaa hajoon,kaks vuotta (jo) kuitenkin asunu yhessä kohta alkaa tosin oleen jo tänkin muijan aika
mut ihan sietämätön ikävä…
vittu on taas silmät kirkkaan punaset,tällaset ei oo yleesä kun vastaa MONEN päivän valvomisen jälkeen ei perkel,ja huomenna ois menoo…nukkuun siis?!ei kyl huvittais tippaakaan
ei jumalauta…just huomasin paljon kello on pitäis lepää ennen kun jatkaa taas…kun on luvannu huomenna lähtee pailaan ehtiiköhän tässä…kaikki piripäätkin taitaa tosin olla kii…
ei…hommat taas kusee…
putosin tossa puoltoista vuotta sit parin pamilätkän (kävin rosiksessa ) ja parin millin subutööttien jälkeen aika nätisti käden päälle ja liian hyvin näkyy nyt taas jäljet siitä kun ei ollu tuntoo kädessä pariin kuukauteen sen jälkeen,eipä taida ikinä enää pelaa normaalisti
vituttaa…ja paljon luulin et se ois parantunu