Tylsää… Yritän katsoo Mollbergin versiota Tuntemattomasta, mut on se niin perseestä verrattuna alkuperäiseen.
Joku kaukainen asia soittaa perään koko ajan, eikä tiedä miten enää selvemmin sille sanoisi että Ei, et voi tulla yöksi.
Ja kyllähän sekin ketuttaa, että rahaa ei ole pesoakaan.
Tänään piti päästä joskus järkevään aikaan nukkumaan, kun huomenna ois kaikkee hoidettavaa, mutta turha toivo kun ihmiset toi taas piriä paikalle. Heikko mieli. ![]()
Sano seuraavalla kerralla “Ei, kiitos” Voit yllättyä itsekin siitä vastauksesta jos sen onnistut tekemään ![]()
Oon kyllä monta kertaa tehnyt niin (siis oikeasti.
), mutta tänään oli herätessä sellanen olo, että se maistuis, joten ei siinä sit hirveesti ihmetelly…
selkä on niin rikki etten oikeen pääse sängystä ylös. tai siis vaikeimman kautta mennään. ja noi norflexit mitä lekuri määräs väsyttää kovasti.
Kaikki meni niin täydellisesti perjantaista alkaen ku oli huumeita ja tuli rahaa ja oli bileitä ja vaikka mitä, jopa shodeeki pitkästä aikaa, sitte herään vääräs kaupungis ku pitäs töissä olla ja todellisuus alkaa potkiin teräskärkimaihareilla naamaan. Kerranki on ihan hyvä olo herätes mut asiat onki sitte muutamilta osin sen verran hyvin päin helvettiä ettei paljo lohduta, mieluummin ois vaan kipee ilman vitutusta.
Pohkeet on rikki reivaamisesta
On se kumma että noi yhdet paskat lihakset ei vahvistu vaikka kuinka treenais.
Vittu kolmen viikon flunssa! Ja saas nähdä koska loppuu. Mutta juuri nyt on ihan hyvät fiilikset kun on hyvät doupit alla. =)
Joo mua on kans toi mystinen flunssa(t) vaivannu, syksystä tähän päivään… Enemmän tai vähemmän. Vois ehkä pikkuhiljaa alkaa helpottamaan, ettei vituttais niin paljon… ![]()
Ihmisten tyhmyys ja väkivaltaisuus.
Dokasin vitutukseen mut oli eilisistä kuoseista niin väsy et piti nukkua “hetki”, herään sitte ku kaljaa ei saa enää lisää, junat ei kulje, bissee o jäljel joku 5 ploo ja bentsoja ei mukana yhtää… Vitun hienoo, tulee varmaa hauska loppuilta.
Pistin just puol tuntii sit autoni paskaks motarilla. Onneks ei ollu muita tiellä, ois tullu pahaa jälkee… Vittu että pelästyin. Ekaks ku sai auton pysähtyyn ni syöksyin pelastaan irronneen pölykapselin tieltä. Ei oo täyskaskoo eikä oo rahaa korjaukseen vaikkei isoo damagee tullukkaan. Faija oli ihan helvetin vihanen ku soitin sille ku olin autost päässy ulos. Onneks tol pystyy sentäs ajaan vielä, isoille teille en kyl lähe enää ikinä talvella ajaan… Ihan pihalla koko akka…
Tajusin just et jos ois ollu huono turvakaide ni ois ollu isohko pudotus.
vittu saatana piti tulla jo eilen fattamassit ja nyt tuntuu vähän ettei ne oo tänäänkään tulossa
joutuu lähtee kohta fattaan meuhkaan jos ne ei tuu,ei kivaa ![]()
En ole taaskaan päässyt nukkumaan.
Sunnuntaista alkaen asiat kussu, en oikeen muista edes mitä täs on tapahtunu mut töissä ois pitäny olla ja huumeita säätää ja makaan vaan patjalla vieläki aivot jääs. Nyt kyl lähen johonki lataan puhelimen ja hoidan asiat. Ja tekkeniä saatava kyl että pystyy ajatteleen.
Paras kaveri tappoi itsensä otin loppupäivän vapaata koulusta ja juon ahdistukseen kaljaa. Kaikki sen ongelmat olis ollu ratkaistavissa.
Teki todella vittumaisen tempun. ![]()
Voimia sinne…
sain kuukauden massit (389e) ja mulle jäi 25e safkaan…miten vittu voi olla noin holtiton ton rahan kanssa
jäi taas huumehetkin ostamatta…noo…ne on onneks loppupeleissä ilmasii,mut safka ois ollu ihan jees ![]()
Mun virtsaamisongelmat on jatkunut tänäänkin ja vasta yhden kerran on onnistunut. Alkaa olee tukalat oltavat.