Vittumaista tänään?

vituttaa kun mulla ei oo kun bissee ja toi on ihan hirveetä paskaa…hyi helvetti,miten joku voi juoda tätä :angry:
taitaa mennä tää perjantai täysin selvänä…no,ei noita tarpeeks ois kuitenkaan :confused:

Onneksi noi oli vaan unia, vielä vittumaisempaa on ku noin käy oikeessa elämässä.

Niiih, toi on tietty totta. Se on vaan vittumaista, kun mulla on joskus ihan todettukin, että on ihan liikaa rem-unta ja aivan liian vähän deltaa, mikä just merkkaa sitä että unista tulee todella voimakkaita “kokemuksia”, saattaa vaikuttaa mielialaan monta päivää. Mut joo, itkuviilnyyh, ne oli oikeesti vaan unia. :unamused:

vituttaa kun ei ole kratomia tai mitään muutakaan hidastusta, perkele. kyllä vituttaa, koko viikonloppu sit tätä… bentsoja ei ole tarpeeks. puuh

mulon selkä paskana, eilen en päässy sängystä itse ylös ja tänään kävin lekurissa. nyt pyörin niin hitaalla et riittää.

HÄVITTIIN CS 3on3 FINAALI NIUKASTI! VITTU! LANISSA TIETTY!

Just heräsin ja kahen tunnin päästä pitäs jo olla töissä ja hirvee koomaus… Ei ehdi töiden välissä mitään ruokaa mennä laittaan ni “joutuu” hakeen pitsan tms evääks.
Noh eipä oo vapaa-ajan ongelmii, ja palkka juoksee.

ootko bentsoja vähentänyt?

yksi ja vitun maku … itse haluan fyysisen riippuvuuden pois, koska ei niitä nappeja voi olla aina saatavilla tarpeeksi ja toleranssi pääsi nousemaan aikanaan turhan korkeaksi.

joo, jossain luki että vieroitusoireiden voimakkuuteen vaikuttaa paljon ihmisen omat ennakkokäsitykset.

Jos joku tyyppi on kehunut viekkareita kauheiksi, tai on lukenut tarinoita, niin herkästi itselleenkin kuvittelee ne oireet.

Ei se kyllä selitä sitä miksi mun kädet vapisee nykyään, vaikka ei ahdista yhtään , vähentämässä olen.

TAAS nukkunu huonosti…eli vätystää… :unamused:
Tekis mieli puuhata vaiks mitä tänään mut eipä taida keretä-kirppareita olis kiva lähtä koluamaan :stuck_out_tongue: …perhanan rahatilannekki-aina tili nollilla :imp:

Oon saanu kaikki paikat kipeiks viikonlopun aikana. :unamused:

GBL loppuu. Joutuu ottamaan kaljaa reflojen aiheuttamaan ahdistuneisuuteen.

Kämppä on paskanen. Väsyttää ja vituttaa kun on niin saatanan saamaton ku ei vaan jaksa.

Onnkesi sai kolme levyä Bromazepameja joten ei tarvitse viinaan sortua.

En. Ole ikinä ollu niihin edes koukussa, nytkään syöny niitä varmaan kolmeen kuukauteen ellei jotain random-iltoja lasketa. Mun pää vaan vittuilee mulle. :confused:

Iski noidannuoli ja sattuu aivan perkeleesti. Otin 600mg buprofeenia ja pistin kahdesti mobilatia (ei ole mitään muuta kuin noita) plus olen yrittänyt venyttää selkää mutta edelleen pystyn olemaan vain etukumarassa.

Mulla ollu koko viikon sama vika. Maanantaiaamuna iski noidannuoli, ja edelleen särkee selkää kun kävelee. Vituttaa.

Norgesic määrättiin mulle tohon vaivaan joskus. Kait ne auttoi jotenkin vaikken sillon sitä mieltä ollutkaan kun piti ruoto saada vetreeks kärsimättömän nopeesti. Sitä voisit koettaa et seljällään ja paljon tyynyjä silleen et saa jalat levollisesti koukkuun. Se ainakin jeesas mun oloa sillon.

Sain eilen turpaan kun jonku miehen muija tykästy muhun vähän liikaa ja pidettiin siinä käsistä kiinni ja oho kun ykskaks 130kg hemmo moukaroi kumoon.