Se että olen niin sekosälä ja sähköt meni poikki kun ei ollut huomannut sitä laskua, ja oli pakko maksaa, ja sinne meni viimeiset rahat.
Senkin takia vois vetää lärvit.
En saa dvd-soitinta toimimaan kun kaukosäädin on kadoksissa ja nyt en pääse katsomaan Buffy vampyyrintappajaa! Eiii, voiko maailma todella olla näin julma, mitä pahaa olen tehnyt? Kun ois edes olutta eikä työpäivää huomenna.
Ja minun suusta myös. Ja nyt niitä töitä ei oikee enää ookkaa ku sitä rahaa tosissaan nyt tarvis jumalauta.(huom. lukekaa toi jumalauta kummelityyliin)
Vittumaista se että näkee suht fiksujen tyyppien rännittävän…yks meinas vetää överit, vittumaista kun kaikki taas vaihteeks puhu kämpillä vaan huumeista…jengi oli lisäksi liian essoissa mun kämpillä ja huusi huumeista koko ajan vaikka oli ikkuna auki ja ovi auki tuuletuksen takia joten aloin skitsoilemaan…
Tämä on tuttua tältäpäivältä minullekkin. Ajattelin kuositella kavereiden kesken ihan rennosti ja näin. Mut koko vitun sakki jauho vain kamasta koko ajan, minkalaista kamaa, minkä hintaista kamaa, minkä näköstä kamaa, mistä mitäkin kamaa saa, miten mikäkin kama toimii jne… Vittu ei oo mustakaan enää narkkariksi näköjään.
Ja ne vitun kyttä kuumotukset
Joskus välillä sai jotain kivaakin puhuttua jonkun kanssa, niin eiköhän joku muu tule puhumaan väliin paskaa sun muuta mitkä eivät enää jaksa kiinostaa.
Eniten harmittaa tässä toiminnassa se että joukossa oli lapsuuden ystäviänikin joiden kanssa olisi ollut kiva jutskata mutta kun ei niin ei.
Nyt tuntuu että olen ulkopuolinen omienikin joukossa.