Vittumaista tänään?

kadonnut kaksoisolento, tai sit jompi kumpi on klooni :laughing:

vitun flunssa jatkuu edelleen, ei jaksa tehdä oikein mitään muttei olla tekemättäkään… blaaaah.

rahaa 4,5€ ja tili vasta perjantaina, ei paljo juhlita :frowning:

kauppaan pitäisi lähteä mutta on niin notku olo ettei pysty.

No onhan mulla vielä aikaa…

Lemmenasiat eivät ole helppoja.

Rupes ton salilla käynnin jälkeen tuntuun hieman että olis taas vaihteeks flunssa tulossa. Vittu et menee kyllä hermot jos se sen TAAS iskee. Eihän tässä edellisestäkään oo kun pari viikkoa.

hAISTAKAA PASKA KOKO VALTIOVALTA JOO. Jumalauta kuka pyyhky mun tekstin. tää vaan yllyttää mua kirjottaa kaikkee skitsoo.
Vittu mä jaksa tätä infranstruktuusia ja lakeja. Jumaöauta pojat ja tytöt selkärankasuoraan ja eteenpäin kohti haaveita kun ne saatana toteutuu jos ees vähä tekee jotain niiden eteen. HERÄTYS!!!

MITÄ? O_o

Senhän se sitten vittu teki.

Siis aivan törkeä krapula.

Voi Shittu mite ny taas venähti tän plinkin kanssa. Nyt on kiire nukkuu ja jos kiireellä yrittää nukahtaa nii ei tule varmaa uni. Eli mitäpä tässä ressaan. Jos pari tuntia täs vie pyöris. EI! nyt on tuutuu tupakkiirullaa ja pilvee ei oo piippuun mullaa. Taidaidaidaidaidaidaadaa. Hmmhmhmmhmmhmmhmmhmmmmmmmhm. Siis mä oon ihan sekasin selvin päin. Pajlon siistimpää. Mut sit jos ei löydä sukkia niin menee heti hermo.

varo ettei lapsikulta pääse raapaisemaan tulta!

Ohhoh, tulipas asiatonta tekstiä. Soori. Joskus hyppii yli pienet vastoinkäymiset.

Vittu heräsin vasta äsken. Nyt sitten vuorokausi rytmi päin helvettiä.

No niinpä! Tätä tää flunssa, saikku, päihteet ja valvominen teettää… =P

Silmiä meinaa painaa, must have more KALJAA. Ja savuja hipisti otin. Ja silellee.

pitiks dokaa eilen niin simona ja nukkua 5h unet? ei toi kamomillatee oikein rauhoita ylikierroksilta, ja huomenna duuniin. joy.

Vähän on samat fiilarit. Kännii… pännii… Miks varten piti juoda?

Duuni on niin perseestä! Joku päivä flippaan ja tapan jonkun, kun ei mitn tekemistä ja asiakkaat ihan kusipäitä, jotka ei ymmärrä selvää suomenkieltä. Saatanan aamuheräämiset ja yövalvomiset päälle, ainainen tarkastaja-kuumotus jne.

Himassa remontti ja kosteusvaurioita, vessaa ei saa käyttää ja saunan vessassa on hirveitä hämähäkkejä.

Vittuko en mennyt nukkumaan, vaan vedin poretta. Täytyy kai taintua jollain Seroquelilla, joka on sitäpaitsi ihan saatanasta ja aamulla uuteen nousuun ja töihin. Ei jaksa! Ei huvita!

Olin ihan varma, että tulee putsi päivä, mutta illalla menin taas säätämään ja tyrimään kaiken. Kyllä vituttaa, eikä edes kalja maistu näissä pöhinöissä.

Paska duuni vituttaa jokapäivä mutta taistelen.
Kun on duuni niin säilyy elintaso ja on säännöllisyyttä
elämässä sekä pysyy jotenki oleen “normaalina”
yhteiskunnassa. Mutta jos olis rahallisesti mahdollista
ottasin heti loparit niin lujille toi duuni ottaa.