Vittumaista tänään?

olisin saanu lisää lääkkeit mut ku olin niin väsyny valvottuani viiime yön, nii sanoin et mul on niitä viel…

tollo mikä tollo :angry:

No johan on kavereita kun näin neuvovat…

Kuten?

No tälläsii

Jos et oo ennen vetäny midatsolaamia(dormicum) niin sanoisin et 15mg on sopiva annos ekalle kerralle tai 22,5mg. Itse ottanu muutamaa kerralla kun on midatsolä, mut teaami kuuri päällä. Ei tosta bentsojen kannssa oikein oo hyöty, mut esim. oxycodonin tai buprenorfiinin kannsa niin saa kunnon töötis

kirjoittaja tunnistaa itsensä

No joo. Hieman sekavaa kieltämättä.

Onko sinun mielesta sitten bentsojen ja opiaattien i.v käyttö noin yleisesti suositeltavaa toimintaa?

edittiä… siis tarkoitin noiden sekakäyttöä.

No eihän se nyt suositeltavaa ole. Vaikkakin sitä itsekkin teen. Tosin ei noita bentsoja kylläkään tule rätkittyä kun hyvin hyvin harvoin. Ja siilloinkin sitten kyseessä on yleensä juuri 15mg dormicumit.

Joo, heillä on kokemusta “kivuista”, kuten niskakipua ja pientä kolotusta siellä täällä… :smiley:
Ittelläni on hermorata poikki jalasta, sen takii syön näit opiaatteja päivät pitkät… Ja sit nää “kamut” alkaa jeesusteleen et ne on morfiini johdannaisia lääkkeit, ei niitä saa syödä, niihin voi jäähä koukkuun jne…
No sen takiahan mä niit syön että unohan ton kivun edes hetkeksi ja ihan mukava fiilis nytkin on :laughing:

Hoh hoh, onpas aamu. Silmät on lasia ja turvonneet. Mites täältä kehtaa ulos lähteä.

Taasko säoot puottamas, vastahan sä…lomailit ja tervehdyit…tuuria :wink:

flunssa ja noi saatanan banaanikärpäset. vielä mä myrkytän ne kaikki…

Sama täällä tai siis noi kärpäset ja muut pörriäiset. Ne syö mun salvian ja banaanit!

Mun naamaa särkee, kipu lähtee oikean puoleisista takahampaista, jatkuu nenä onteloiden kautta otsaan asti. Opiaatitkaan eivät turruta tätä särkyä, muuttavat sen vain epämiellyttäväksi jomotukseksi mikä on melkein pahempaa kuin terävä särky.
J
a ei kyse ei ole kolmoishermosärystä, vaikka joku lääkäri sitä ehdottikin, kipu ei ole todellakaan niin paha.

Ei tää nyt NIIN paljoa vituta mutta ei oikein ton pirn ja subun kiskonnan jälkeen saa tästä alkosta, paukusta, bentsoista ja GBL:stä
mitään kummempaa irti…

Se, että olen edelleen elossa :cry:

-Se että oon juonu sottia taas ainakin kolme viikkoa putkeen, pitäis lopettaa mut ei oo bentsoja eikä oc:ta
-Vituilleen menneet ihmissuhteet
-Hatsin loppuminen
-Menkkakivut eikä mitään särkylääkettä :cry:

Mä onnistuin tyrimääm stoogesin :imp:

Päätä kuumottaa fyysisesti. :imp:

en nukkunut yöllä minuuttiakaan… väsyttää mut ei voi nukkua… :confused:

heh, joo…
muuten hyvä mut pitäs toi kipu saaha jotenki pois jalasta, jospa sahaan jalan pois niin ei oo enää kipee, ainakaan samasta syystä :laughing: