Vidu ku pleikkari rikki. Nyt maistus pienet Silent Hill:it.
OHHOH meinasin palaa hengiltä äsken. Olin juuri herännyt ja tulin polttamaan röökin olohuoneeseen. No heräsin uudestaan siihen kun kämppä on täynnä savua ja viltissä on vitun iso reikä. Kuinkahan moni suomalainen vuosittain kuolee juuri tällä taktiikalla?
En tiedä, itse olen erikoistunut siihen että menen kesken ruuanlaiton vähäks aikaa maate ja herään sit savun keskeltä… Viime viikol viimeks yritin valmistaa savustettua alkkista, epäonnistuin taas, eiköhän se joskus tällä menolla onnistu…
Mua alkoi ihan oikeesti itkettää, ku luin tän. Tuli vielä kauhea ikävä siskon tenavia kaiken lisäksi. Kuka nyt on kova jätkä, vitut minä ainakaan.
Eipä tässä mitään ylitsepääsemätöntä vitutusta ole.
Tuntuu vain että en pysty toimimaan enään yleisten sääntöjen mukaisesti, koulua yritän käydä, mutta en vain kykene heräämään ajoissa. Haluaisin enemmän aikaa oman taiteeni tekemiseen johon uskon vakaasti, sitä aikaa en saa. Haluaisin vittu saada olla rauhassa se mitä olen. Muittenkin ihmisten kuin kihlattuni läsnäollessa.
3 vuotta olen nyt elänyt vaihtoehtois elämää, ja tuntuu kuin olisin tuottanut pettymyksen monelle.
Musta sentään piti tulla huippu-urheilija. Mitä kävi?, sekosin musiikkiin ja psykedeeleihin. Tai ainakin hyvin hyvin monen mielestä sekosin noihin, vaikka omasta mielestäni toteutan vaan omaa kutsumustani.
tuli tarve ottaa jokunen opiaatti, ainu vaa et viel 5 pv töitä pitäs jaksaa, eikä ne yhessä oikeen toimi, kokeiltu on… joutunee siis odottaan viel tovin… ahistaa
Vittu se on alle kymmenen tuntia siihen ku täytyy taas lähtee töihi. Ja just tulin. Kauhee kiire vetää nuppi sekasin et saa unta. Huoh, on tääki taas elämää. Ja vittu mikä olo oli koko päivä. Iha hyvällä päällä ja skitsahtelematta päivä meni mut fyysinen olo oli jotain mitä en perkele jaksa kyl joka päivä kestää.
Maha löysällä ja justiinsa kaupassa tietty iskee järkyttävä hätä, ja vessa oli tietty mahdollisimman kaukana. Liikuin ripeästi kuin raketti, mutta perkele silti pääsi varsi mukana
No jaa, kalsongit roskiin, vähin äänin pois ja kotiin
Rästissä olevat etätehtävät vituttaa ja kuumottaa suhteessa 50/50…
Ei pöhise piri nyt kyllä ihan niin kun kuuluisi tolla määrällä. Eri henkilöltä ostin “samaa” piriä kun mitä viimeksi oli femman halvemmalla. Vaikka sellasta suht kovettunutta tahnaa onkin niin kyllä se perkele on sitä jotenkin jatkanut. Ulkomuodollisesti täysin samanlaista kun viimeks mutta murenee hieman helpommin eli tainnut maltoa sinne jotenkin änkeä sekaan…
Ei toi nyt niin ultimaalisesti vituta mutta ärsyttää vaan että kohta pitää varmaan taas ottaa uudet vedot.
Treenit meni ihan päin vittua omalta osalta kun oli sit näköjään jatkettu lisää tota piriä jota toisesta paikasta oisin femman kalliimmalla saanut sellasena että ois toiminut ja pitkään. Vittu en kyllä tollasen nipin perässä juoksijan (joka kehtas vielä väittää tätä hyväks, vaikka jatkanu oli ja reilusti näköjään!) kautta ainakaan piriä säädä enää yhtään! Jo tossa ennen kaheksaa rupes väsyttään vaikka puoli 4 tai vähän ennen vedin ekat 0,2g vedot ja himaan päästyä puoli kuudelta 0,15g + milli texiä. Ja sen kyllä tiedän että tosta texistä tää väsymys ei johdu, varsinkaan jos piri ois ollut sitä mitä piti.
Ja sit vielä luotin siihen että ois ollut yhtä pitkäkestosta enkä tarvi värkkejä enää tänään eli tietenkin heitin viimesen käytetyn pumpun kanisteriin muiden likasten värkkien sekaan eli eipä päässyt sitäkään enää spuulaamaan ja käyttään uudestaan. Neuloja kyllä on vielä jokunen… Enää sil ei nyt oo mitään väliä kun huomenna on kuitenkin duunia ja pitää ens yönä nukkua riittävästi.
hermokivut, siitä johtuva unettomuus, “lääkkeiden” sivuvaikutukset, sekä kavereiden neuvot olla ottamatta mitään
Pitäs vissiin vaan kestää kivut kuin mies ja lopettaa valittaminen… ku sais lainattua nää kivut kavereille päiväksi ni vois vaihtua mielipiteet…
Vuokran maksu. 1150€ taas muitten taskuun perkele.
tää perus. työt ja raha. toista liikaa ja toista liian vähän.
Toihan on aivan helvetin perseestä
Täältä saa ihan luvattoman vammaisia neuvoja päihteilyyn
Tällä kertaa sen tietää vasta vähän ajan päästä oliko vittumainen päivä.
Hei vittu tää plinkki sohlaa välillä.