voi vitun siat saatana ku vei mut putkaan ihan syyttömänä ku pari kaverii oli paskonu jonku auton ja mä tulin just siihen auton viereen ja sit kytät pamahti siihen voi vittu sentään!!!
Neljä viikkoo ollu selkä ihan saatanan juntturassa, joku lihas vissiin tulehtunu ku nii turvoksissa toinen puoli. Nukkunu tosi huonosti ku mikään asento ei oo hyvä ku koko ajan sattuu…
vitun moinen krapula ja opiaatti viekkarit. 3 viikkoo vetäny valhvempa opiaatteja kun meni 1,5 vko:ssa 77 oxyconttiinia ja sen jälkeenää pelkkää oopiumia litkinyt viekkareihin. Mut positiivista että muija pääsee katkolle maanantaina rauhottuu ja itellä metis hoito arvionti menossa jäa viiminen käynti tai kaks tarvittavaa lisä tiedon keräämistä ja päätös käynti.
Huomata olevansa keskellä hyväksikäyttäjien,valehtelijoiden ja olentojen jotka kehtaavat kutsua itseään ihmisiksi.Paskiaisten
jotka luulevat olevansa kaikkien muiden yläpuolella vaikka eivät näe omaa mädänneisyyttään.Voi vaan toivottaa onnea niille jotka selviävät
hengissä näistä kateellisista ja itsekkäistä pedoista.
kävin kipupolilla eilen ja tökkäsivät kortisonia ynnä muuta kivaa koipeen, lupasivat että kipu pysyy pois ens torstaihin asti, kun piikki nro 2 turruttaa jalan…
saahan sitä luvata, aamu 6 heräsin saatanalliseen kipuun…
…niin ja keskiviikkona pitäs maksaa ylimääränen 1200€ lasku, vituttaa jo etukä’teen kivasti
aivan niinku ei ois ollu muuta käyttöä rahaölle, jäänee narvan reissu väliin
Ei oo savuja!
Darra nyt alkaa helpottaa, mut janottaa niin maan perkeleesti! 1½ litraa limpparii ja monta tuoppia mehua menny, mut ei auta. Kävin just Ärrält poistaa uuden 1½ litran limupullon.
Colin McRae on kuollu Ja sen pieni lapsi siinä samassa onnettomuudessa, ihan kauheeta!!
Prkl kaatu just täysi puurolautanen paidalle/housuille. Ei tarttee syödä sit. Parit rivat otin vitutukseen siivouksen jälkeen.
Perjantain suburetkahdus, sekä pirinveto. En päässyt landelle sienestämään ja saunomaan. Vitun läävä vituttaa, vittu ko ei jaksa siivota!Ja paskaduuniin huomenna…
Mahaan koskenu ja oksettanu koko päivän. Ei oo laatta lentäny, mut ällöttää ja etoo.
Ja huomenna taas tyhmä arki edessä ja pitää herätä liian aikasiin.
darra ja univelka - why oh why must i do this to myself all the time? nyt loppu, saatana
Oma estoisuus jota nipsut ei täysin poistaneet
Hitto kun jännittää… Tänään pitäisi alkaa joku päihdeohjelma. Saa nähdä, että pystyykö sitä nyt sitten lopettelemaan käytön. Toivoa aina sopii, mutta ehkäpä mulla on liian pessimistinen ote tähän. Jos ottaisi vielä pari xanoria, niin helpottaisi tämä jännitys. Ja miksi ihmeessä mä tuollaista nyt edes jännitän
Tuo vesi sade on aika kurja juttu
Äidinkielen tunnit on vittumaisia… Alpot loppu päivä sitte ja kauhee tärinä päällä… ahdistaa ja vituttaa kaikki
Kävin lääkärillä juttelemassa ( nyt oli uusi ), ja sain uudet mielialalääkkeet. Sanoin, että haluaisin vaihtaa nämä xanorit rivatrilleihin. vastaus kuului " tuollaiseen minä en lähde ollenkaan " eli hän ei edes uusinut vanhaa xanor reseptiä. MILLÄ VITULLA MÄ NYT PÄRJÄÄN!? Lopetti suoralta kädeltä. Onneks oli 0,5mg, tosin toleranssi oli noussut vähän. Nyt on sitten 2-3 viikon päästä vaikuttava mielialalääke ja elämä aivan päin vittua juuri NYT! Vittu ei enää ikinä tonne terveyskeskukseen näissä mielenterveysjutuissa
Selkä vieläkin uskomattomassa juntturassa, levinny toi kipu niskaan ja alaselkään, kohta vois melki mennä lekurilta hakeen jotai troppia mut enpä taida viittiä kun jotai buranaa ja mobilaattia sieltä kumminkin tyrkytetään ja käynti vissiin viel maksaakin jotain…
Nii ja sain saatana taas jonku helevetin parkkisakon. Ois sille neljällekympille varmaan parempaakin käyttöö ollu ku parkkipirkkojen kahvikassaan… Jumalauta!
Vituttaa taas kaikki asiat niin paljon…
Vituttaa edelleenkin samat asiat mitkä tässä viimesen ½ vuotta, eli raha. Vitun vittu.