Jep, rahaa tulee kunhan on paikalla, tosin nyt en ole paikalla koska tulin tampereelle vetään subua mut saan silti täyden palkan koska meen ennen yhtä takas ja ilmotin etukäteen olevani myöhäs
Ei ip:tä näe ku modet/adminit. Mut tottakai siks sut heti tunnistettii nickin vaihdon jälkee ku laitoit vanhan nickin allekirjotukseen, tee uus äläkä sano mitn siitä, kyl sut kirjotustavasta tunnistaa.
Mua vituttaa ku tää subu toimii aivan liian kovaa, otin vitun pienet vedot 5 min sit ja silmät ei pysy auki ja kirjotus loppuu iha justl… Nii ja se ku mun piti käydä tuol putka-tattoos ottamas genitaaliläväri mut se aukee vasta klo 12 ja mun juna lähtee sikki, Tosin emmäö nöin kuoseis läväriä kai siasi.
Miehekkeen lähettyä ei oo saanu kunnolla nukuttua, väsyttää ihan älyttömästi koko ajan… Ja tänään on loma loppu, iltavuoro odottaa eli luvassa iltakasista kolmeen känniääliöitten kattelua. JA äsken tuli puhelimeen tekstari, jota en voi lukee kun näyttö on sökö. Eikä noi varapuhelimetkaan jostain syystä toimi.
Nii ja nälkäkin olis…
Valivalivali.
Vituttaa ko töistä pääsee täs 3mais, niin mitn kehittävää tekemistä ei keksi ja aina tällänen levoton, hieman ahdistunu olo. Ja illal ei saa rauhotuttuu ellei otaa muutamaa bissee ja/tai benzoo…
Vittu kahest eri kaupungista koitin hommata douppii, mitä vaan pääasias pirii… mut vittu kummakki kusi saatana 400km turhaa ajoo. Vittu. Saatana. Juon ny bissee vitutukseen.
Helvetillinen vitutus piti saada tänää pirii tuotuna tohon läheiselle huoltikselle, annoi 140e eilen sil muijalle rahaa ja sano et ajaa ohi täst päivällä. Se vastas kyl päivällä soittoihin ja sano et piikkaa sit ko on pihas… tunnen kyseisen tyypin kaverin kautta ja on aina ollu luotettava… mut mitä vittua ei voi vastata ees viesteihin, mitä oon pistäny, et kannataako oottaa tms… PERKELE!