Vittumaista tänään?

Periaattees vittumaista et heräsin jo nyt, mut toisaalta kerkeempä oleen enempi säätämäs koneella ja juoda kännit ennen töihi menoo yms, eikä mua kyl väsytä, eilinen saunominen tais virkistää aika huolella. Tosin nyt muistu taas se että ajoin sen jonku kukkaistutuslaatikon paskaks mökillä kaverin autol eilen, se vituttaa… :blush: :blush: :blush:

Vittumaista tosin että selaan kaikki foorumit nyt aamulla jo kotona, ku sitte ei töis oo taas mitää tekemistä, ja jos ny vedän kännitki viel nii siel voi tulla suht nihkeet oltavat ku kalja laskee, saan kyl mennä sinne humalas mutten saa juoda siel.

stuffilla hauskoja juttuja taas :wink:
hyvä mäihä…

Oli aika saatanan kylmä eilen ku kävin uimas. Onneks sauna oli lämmin.

Haikeus ja huoli. :cry:

Raha polttaa taskus, tekis mieli mennä ja lujaa ostaa 500gb ulkonen kovo ja vitusti opiaatteja.

Voi perkele että kitkuttaa, pitää täs venata töis about kolmee asti ja eikä sekää, kyl mä voisin lähtee mut kaveri joka o kuskina ei välttämättä ennen kolmee pääse, voe vittu, TAHTOO HUUMEITA :exclamation: :angry:

Osta TrekStor Datastation Maxi z.ul, niitä on 160-500gigaisia ja niissä on sekä 1usb2.0 että 1RJ45 10/100 liitännät. Eli mainio verkkolevy vaikka switchiin kytkettäväks niin pääset kaikilla koneillas kätevästi siihen käsiks…

Melkeen tunti vielä, voi jumalauta että on tuskaa odottaa :cry: :cry: :imp:

Tunnin päästä pitää lähteä asentamaan faijalle iMac käyttökuntoon, voi perkele… No eiköhän siitä jotain pätäkkää irtoa sentään =)

Voi perkele, mulla ei ookaa kuskia eli joudun menee junalla, voi vittujen kevät :E

Hmm, sato alkaa taas loppumaan. Kuukauden päivät on taas palanu pilvi joka iltana ja alkaa taas pää olla sumussa. Loppuahan ei tunnetusti tule ennenku on vimosetki murut poltettu.

Kaiken hyvän lisäks menin sanomaan kesätyöpaikan irti, missä työskentelin koulun ohella. Ei vaan perkele pystyny hoitamaan asiakaspalveluhommia ahdistuksen takia, saatana. Liekkö taas päivittäispössyttelyllä sain pääni niin vitun jumiin, että ahdistaa.

Vittuttaa sekin, että tarviisin santtuja tähän vitun ahdistukseen, mutten uskalla hakea niitä, perkele. Tunnen itteni sen verran hyvin, että tiedän miten tyylikkäästi lähtee hommat taas käsistä jos lääkkeitä otan.

Niin, ja vituttaa myös se, ettei Suomi tule saamaan edes mitallia lätkäkisoissa.

Vittu, nyt vituttaa!

Miten ni ei tule saamaan mitalia Suomi ? Tottakai tulee, tai siihen on viimoiseen saakka vankasti ainakin uskottava !!!

Sanja :unamused:

Näitä sivuja seuraa aivan yllättävän moni ja harva kirjautuneena… Se ehkä selittää tuon.
:confused: Minutkin on tunnistettu, mutta se ei mua haittaa.

Missä työpaikassa saa olla humalassa? :open_mouth:

Joo tiedän kyl, et näi seurataan… Mullekki paskan vitun hailee, mitä lukee ja juoruaa keskenään, mut tota ihmettelen et mistä on saanu mun henkilöllisyyden selville?? Jonku IP lokien kautta tms.?

Saako tältä sivulta edes kirjoittajan ip:tä?

Niin sitä kans mietin, et aika hankalaa luulis oleva… Toi vie tosiaan kummallista, et tiesivät mun nickin Fever1, ja vaihdoin sen dude:ks ni se oli saman tien tiedos… :unamused: ihme touhua saatana :smiling_imp: . Mut minen jaksa päätäni vaivata enää tollasil, kytäkkööt jos ei muuta käyttöö elämällensä keksiny perkele!!

Vastaan ny stuffin puolest :slight_smile: Työvoimakoulutus, josta saa työmarkkinatukee, ite oon samas paikas stuffin kans ja siel tosiaan ei tarvi tehä mitää! Ja palkkaa tulee 500-600€/kk.

No sil tavalla että laittaa kuvan jonnekin omalle palvelimelle jonka lokeja voi seurata. Sen kuvan ku postaa tänne ja ihmiset sitä lattailee niin ip on tiedossa. Jos kovasti vainottaa niin voi aina käyttää välityspalvelinta. :unamused: