Vittumaista tänään?

Vituttaa ja rankasti ANOPPI! Tähän asti eli 13v pysynyt siellä missä pitääki mut nyt alkanu hyppii nenille. Ja mut kun on opetettu kunnioittamaan vanhempia niin en viitsi tehdä ja sanoa kaikkea mitä mieli tekis… PALKO NENUSSA ON I S O.

,…,.,.

Noh ainaki saadaa vasikkapaistia juhannuspöytään :sunglasses:

Ei mikään, tulin vaan paistatteleen sillä. :smiling_imp:

taas parin päivän kodeiini käytön jälkee (ei tosiaa ole ollu isompia kuin lääkäri o määränny) alko paska kiertää suolistossa inhottavasti. Työpäivä alkaa pytyllä istuen. kai mä meen sinne vetää parit texi viivat että paska kovettuis

Kyllä se lopettaa viestittelyn kun et vastaa.
ol mullaki “kammotus” petissä. Johtu siitä että olin
soosissa,syyntakeettomassa tilassa ja muija pääsi
jallittaan. en vastaillu viesteihin nyt saan olla rauhassa.

Joku sukulainen/tuttava paikkakunnalta ‘vähän’ tutkiskellu mitä oon tänne kirjotellu, ja vähän kertonut muuallekkin. Tiedän kyllä 75% varmaan kuka, et terveisiä vaan sinne! Kummallisemmaksi sen tekee vielä, se että miten olet nickin perusteella saanut mun henkilöllisyyden selville ja vielä nykyisen nickin, jonka vaihdoin 3pvä sitten?!

No kai siks ku sun vanha nick näkyy allekirjotuksessas :E

Niin no tietysti totta:E mut en vaa usko et selailee näit foorumeita muuten vaa, et ne on tod.näkösesti toho hakuu laittanu Fever1 tai dude. Vittu mut ei taaskaa jaksas vaihtaa nickkii prkl.

Mjoo, no on tuol y-kyläs soramonttu nii eiköhä asia hoidu…

Vituttaa, etten ole kai nukkunut yhtään viime yönä ja juon yksin teetä ja olen ehkä vähän humalassa eikä kukaan halua mun seuraa. :frowning:

Vitun myyät kehotttaaa painuu vittuu niitten kaupoista

Vituttaa ku tuli riideltyy yhen tyypin kans.

Mut nää jutut piristää :smiley:

Oisin saanu auton tänää mut ei ollu akkua enkä kehdannu kännis mennä kyselee naapureilta/sukulaisilta sellasta vaik tiedän et niil on ylimääräsiä. Mut huomen sitte… Ja pääsin kaverin uutta pontiacia ainaki testaa äsken, kulki kyl iha kiitettävästi mut nolosti vedin meidän mökin pihaa vähä liia lujaa jotai kukkapuulaatikkosysteemiä päin ja se meni paskaks, mitähä selitän suvulle että saan viel jatkoski pitää saunailtoja :unamused:

Naulaat ne laudat kii ja heität mullat perää :slight_smile: Pitää koittaa vaik mun auton akulla sitä saappii eka et toimii sit varmasti ko on pari kk ollu käyttämättömänä…

Juu, ois kyl vitun siisti jos sais sen huomen jo käyttöö, on noi rahahommatki natsaamas just ni saa maksettuaki siit jotai ja työmatkat rupee sujuu kummasti mukavemmi ku voi ite ajella :sunglasses:

Oma pää ja oman pään sisäinen vuotava reikä. :smiling_imp: :smiling_imp: :smiling_imp:

Haluaisin mennä jo nukkumaan, koska ei ole mitään tekemistä, mutta eihän sitä unta saa kuitenkaan.

kynsi meni melkein katki.

yritän nyt kynslakan voimilla pitää sitä elossa. eihän sitä tiedä mihin tässä vielä joutuu :smiling_imp: tänään, huomenna ehkä kenties jo viikon päästä. sain inspiksen ja lakkasin jokatoisen kynnen mustalla ja toisen pinkillä!! jeejee nyt näyttää nätiltä!
ps. katkeispa toi kunnolla jonku pikkulutkan naamaan hahhaa :wink: