Vittumaista tänään?

Murtuma-ystävä. Tosin minen antanu kellekään päihin, kuhan koheltelin muuten vaan.

Känniläinen puhelinterroristi (tekis mieli sanoo entinen frendi) sai mut lopultakin polttamaan käämit eilisestä asti jatkuneeseen vittuiluun, valitukseen ja paskanjauhantaan. Joutu olemaan aika ilkeä kun ei muu mennyt perille. Ei hyvä fiilis jäänyt. Plääh. Ihmiset osaa olla aika helvetin daijuja joskus jostain kumman syystä.

No itseasiassa ei mikään. ihme että näinkin päin.

On nälkä.

Syö!

Tais reppu jäädä alppariin ku mut korjattiin sielt käsittääkseni talteen. Perkeles. No onneks siel eiollu juurikaan mitään.

Meillä on reppusi :exclamation: SOLMIO :exclamation:

Jaa sä et muista alpparin jälkeen mitään? Heh, kerkesit kyl huolella häröillä muuallakin… Raulin kämpiltä sulla ekan kerran lähti taju niin että jouduttiin aika huolella läiskimään että suhun sai jotain eloa taas, kaatuilit siellä sitten päin pöytää jne…

Vituttaa kun olis pitäny tehä vaikka mitä ennen mutsille lähtöö ja täs koneella istun vieläkin, ei oikeen kiinnostas muu kun nukkuminen… Tää päihteettömyys aiheuttaa mulle sosiaalisia ongelmia kun en jaksa liikkuu näkeen ketään kun taas päällä normiolotila, depis/vitutus. Lisäks taloudellisia ja terveydellisiä ongelmia kun syön kaikki rahani jonka seurauksena lihon siaks ja saan sydänveritulpan kolmekymppisenä. Vituttaa tää olotila jo itessään…

Mulla on vieläkin nälkä.

Joo mua kans vituttaa aika huolella ko. muija, viel muutama vuosi sit se oli satunnaisesti pilvee poltteleva kiltti koulutyttö ja nyt se on raskaana eikä tie itekää kelle, seurustelee linnas olevan rotan kans ja tuhoo sekä itsensä että tulevan lapsensa pirin vedolla ja sit viel viimesetki ihmissuhtensa pilaa tollasen vitun pikkurahaoharin takia.

Vaikea tässä on heti lähteä analysoimaan, mutta pettymys on kyllä päällimmäisenä…

hukkasin matkakorttini, saatanan saatana :imp: huomenna sit kaheksaks töihin fillarilla…

On vaan jotenkin niin hirveen paha olo, koko päivä menny lähinnä yksin itkeskellessä, vaikkei varmaan mitään ihan oikeeta syytä olekaan jos ihan järjellä miettis. Pitäis siivota, tehä ruokaa ja syödä ja vähän opiskellakin mutta en kyllä taida jaksaa, jos ei olis ihan pakko reeneihin mennä niin painuisin koisaan huomiseen asti…

jännittää matka.(en o 5vuoteen ollu ees stokikses).on kurkku kipee…mut kyllä tää täst lähtee…

eiks koneeseen saakin ottaa pamin siinä minigrip pussis (varmuuden vuoks) kun on respa? Haittaaks jos pussin kyljes lukee muuta (siinä on ollut homeopatia rakeita), kun ei ollu muita pusseja?

Laivalle ainakin sai viedä omat ryynit kun oli resepti. Luulis koneessakin olevan sama juttu. Hyvää matkaa! :slight_smile:

Kiitos :slight_smile:

En saanu kunno respaa sieltä hammassairaalasta eikä o ees itel subua jäljel ku miitis meni iha liikaa vieraisii sieraimii :E

Aivan yllättäen vittu kusi pilvijutut. Tosi paha ku tottuu vaan hakeen, eikä sitten yllättäen osaa asennoitua vituiks menemiseen.

Rahaa on iha vitusti ja aurinko paistaa mut ei pääse käyttää ku oon sellases kunnos etten pysty sängystä nousee, just tunnin olin kuulusteluis ja jopa kyttä tajus etten oo iha parhais voimissani ku päästi kotio :E