Onnea lizzy 150 päivän johdista ja tsempitän niin satasella sun huomista! Toivottavasti kaikki käy hyvin !
En tiedä kyseisestä lääkkeestä, mutta itse yleensä lopetan tosi varovasti noita lääkityksiä, kun tuntuu että pärjää ilman. Ensin puolitan, sitten muutaman kuukauden päästä taas puolet puolix jne… kunnes on enää jäljellä murunen, jota nappailen kunnes loppuvat.
Jokaisesta nuppiin vaikuttavasta lääkkeestä seuraa joitain vieroitusoireita, näin ainakin olettaisin.
Minä en tiedä juuri tuosta alpratsolaamista paljonkaan, mutta kyllä luulis että noinkin pienen määrän voi lopettaa seinään ilman pahoja viekkareita. Eikö lääkäri ole ohjeistanut mitään lopettamisesta?
Tietenkin bentso-viekkareihin vaikuttaa myös kauanko on käyttänyt eli kuinka tottunut elimistö on aineeseen.
Jos haluaa olla tosi varovainen, voihan aluks tiputtaa siihen 0,5 mg päivässä muutamaksi päiväksi ja kuulostella oloa, sitten puolittaa senkin muutamaksi päiväksi ja kuulostella oloa. Ja sitten vasta lopettaa kokonaan jos ei pahoja vääntöjä tule…
Mutta kyllä mä uskaltasin lopettaa ihan seinään. Bentsot poistuu elimistöstä muutamissa päivissä… 3 - 4 päivän kuluttua ei näkys luultavasti enää huumeseulassa.
Mä oon itse syönyt aikoinaan jonkun verran Diapamia ja Zopiklonea, mutta ei mulle tullut niistä mitään vierotusoireita, eikä siis minkäänlaista riippuvuuttakaan.
Onnittelut 150 päivästä!
Juu turhaa kirjoittelua. Mitä ideaa on “yrittää” vähentää ja hakea viinanjuontiinsa vertaistukea? ![]()
By the way… hienosti olet tsempannut lizzy!! Jatketaan samaa polkua hissun kissun ![]()
Ai, en ole huomannutkaan…täytyy lueskella viestejäsi ![]()
En ole päiviä laskenut, mutta 2v ja 3kk.tta jotakuinki :mrgreen:
hmm…lueskelin tämän ketjusi viestit alusta loppuun ja kyllä voi sanoa että ainakin suhtautumisesi alkoholiin on samalla tasolla kuin itselläni. Olet ilmeisesti myös kovissa liemissä keitetty? Taidat olla myös “valaistunut” näkemään asioiden oikean kantin.
Heh, ei kannata niin tarkkaan katsella noita päivien lukumääriä… Pääasiahan on että itse on päättänyt ettei ota, päiviä kasaantuu sitten automaattisesti. Pikkuhiljaa hyvä tulee ![]()
Rullaluistelu kausikin loppusuoralla, mitäköhän sitä keksis talvex…?
Joo olen funtsannutkin tota skrinnailua, tarttee käydä katselemassa luikkareita ![]()
Huomenta Liz.
Viitaten viime viikkoon, niin menikö ne Alprox-laskut / -lopetukset hyvin?
Onneksi olkoon jos meni, sillä nuo benditkin on ikävällä tavalla koukuttavia pirulaisia pitkässä juoksussa.
Mitenkään siis väheksymättä sitä jos joku niitä pakosti joutuu käyttämään.
Klara torsdag!