Varmaan itsellä tuo salaa tekemisen ihanuus on yksi juttu, joka on saanut minut toimimaan noin. Vaikka seuraukset ovat olleet tosi ikäviä.
Vaimo ei ole kovinkaan leikkisä… Tuossa asiassa.
Ehkä olisi helpotus, jos parisuhteemme asetelma olisi toisenlainen. Jos vaimo sanoisi, että sen kun juot kun juot kohtuudella.
Katoaisiko siitä se salaisuuden kiilto? Tosin onhan tuotakin kokeiltu. Silloin taisi olla salapullo jossakin vessan perukoilla…
Huokaus. Juoppo mikä juoppo täällä. Hävettää taas, kun alkaa muistella.
Tiedoksi, että jos asuisin yksin, varmasti joisin. Siksi minun ei kannata parisuhdetta vaarantaa.
Pieni positiivinen onnistuminen. Kaksi tuntia on mennyt edellisestä kirjoituksesta ja voimakas tunnekuohu “taistele tai pakene” eli “mene hakemaan alkoholia tai säry sirpaleiksi” on ohi.
Vielä odotellaan tuleeko uutta tunnekuohua tälle illalle. Käsittelen ihmissuhteisiin liittyvää vaikeaa asiaa, mutta voisin itseäni helpottaa, että olisin ajattelematta sitä kokonaisen illan.
No äläpäs, täällä ihan samanlainen olutpirun isku tänään. Istuin sohvalla ja aurinko paistoi siihe mukavasti, ja tuli mieleen että oispa kaljaa. Rupesin sitten tekeen ruokaa ja mieliteko meni ohi. Helpottaa kun miettii että se on vain mieliteko, se ei oo minusta. Ja se menee kyllä ohi. Ehkä näihinkin tottuu. Mutta hyvä me, tsemppiä!
Kaamanen terve, no en tiijä oonko… Olin pois palstoilta, ikävä kaikkien teidän raateja tuli… Vaihdoin nimet kaikki, pakko oli luoda uudet tunnukset jne…jeep mä join, Joo join ja jep join, mä voin vaihtaa nimeni, mutta en omaa DNA… Mukava olla tejän kans taas, mulla meni nuo raatitki ihan vituksi… Hävetti ja poistuin…olkoon…menny mitä menny… Luen kaikkien jutut ku ehdin, vitut väärä sana, mulla on aina aikaa. Kettu… Anna mulle tuulta purjeisiin, muutama pvä menny tässä tyynessä.lov u all… Tietäkää se.
No.terve.ootko lopettanut jutustelut. Piti tulla takas lukee kaikkien juttuja ku kävi taas aika pitkäksi… Näyttää siltä että on porukka, tai ainaki he ne ketä mitä minä luin niin kukaan oo oikein ollu oikein juttutuulella kuukauteen.
No hei. Mulla oli sama homma ja kirjauduin eilen:) mä en osaa ottaa tätä plinkkiä pois tästä luurista…oon yrittäny aina sillon tällöin eikä sitä saa pois. Mitäpä tässä/mitähän luulet… No koronaa vaan tuutin täydeltä. En minä oikiastaan sen kummempia. Sillon tällöin ja vähä tuolloinkin tullu kalsari kännäiltyä ja kavereita haukuttua taas, - sitä normi meininkiä. Vähä vähennelly täsä nyt. On tästä yli vko ku oon ottanut. Ma ois verikokeen kontrolli käynti, no en minä siksi oo ollu juomatta. Ei ne ennenkäänn oo semmoset hiastanu. Muuten vaan muka tullu oltua jonaki. Mitäs itelles, veikkaan että vähä samaa ku täälläki.eitäsä oo oikein juttu päällä nyt, tuli lätistyä tuossa muuan vko turpa niin tyhjäksi kaiken maaliman juttuja että oikein oksettaa vieläki. Mukava ku tulit moikkaan, oikiastaan kirjauduin sinun takia, hirviä tappelu oli kirjautumisen kanski kyllä, meinasin karehtua koko systeemille ku ei meinannut onnistua. en oo oikein vielä nuita juttajakaan lueskellut yhtään, pittää joku ilta katella niitä.
Mukava kun tulit moikkaan Love mäsiin! Kiva nähdä sinua! Onneksi puhelimesi pelitti, oisit muuten joutunut tekemään kolmannen nimimerkin, mutta sekin ois käynyt kyllä, pääasia että tulit.
Itsekin olen ollut poissa enkä ole juttukaan lueskellut, kun ei ole vaan jaksanut. Ehkä tulee myöhemmin luettua enemmän, kun innostuu.
Jossain vaiheessa alko tuntumaan vähän sama homma, että kaikki jutut oli jo sanottu ja niistä tuli vähän morkkistakin ja krapulaa niistä jutuista.
Eikä oikein nyttenkään haluta puhua juomisesta mitään, vaikka juotu on.
Mullakin menee niin että yleensä sortumisen jälkeen en jaksa juomisesta jauhaa. Juotu mikä juotu ja sit vaan keskittyy tulevaisuuteen. Näinä selvinä aikoina tätä miettii sitte syvällisemmin kun pää taas pelaa paremmin. Tsemppiä!
No hyvä jos oli apua Love mäsiin. Yleensä mä bongailen täältä tai lopettajien puolelta tollasia pieniä mietteitä, joita tulee sitten aikani kuluks luettua. Tsemppaa ihan kivasti.
Nyt ei ole kovin alkottomia päiviä ollut. Enkä oikein ole varma onko yrityskään aivan kohdillaan. Ottaisko 30.4. uuden suunnan ja uuteen kuukauteen alkottomasti. Tämä on nyt suunnitelma.
No eihän se niin päivän päälle oo. Sillon ku tuntuu siltä, niin sitte, minä oon sillä taktiikalla… Ns hybriditaktiikalla… Otan eri lähestymis tavan nyt tähän hommaan.,en vain vielä oo keksiny sitä tapaa, varmana joutuu ottaan joku pvä neuvoa antavat, että saa uuden vision, miten sais huijattua ittiä olemaan vähä pitemmän pätkän raittiina.
Hyvää vappupäivää Kaamanen! Täällä on ollut maltillista tissuttelua, mutta nyt riittää. Nyt on käsillä se tärkeä päivä, josta puhuin eli kuukauden ensimmäinen raitis päivä, 1.5.