Näköhäiriötä taas, tai oikeammin ollut jo 5 päivää, eli migreeniä taas, ei mitään uutta, pitää vaan kestää,koska en voi ottaa imigraania, koska luulen, että olen siitä riippuvainen ja kyllä näköhäiriön ja pienen kivun kestää.
Vaihteeksi lukenut taas noita vieoituskertomuksia ja mm. täälllä olevia kertomuksia ja riva on näköjään aika paha ja itse kans sen tunnen, koska ottaa päästä ja raskaasti, nämä yö unet, kuten voi ajatella, siitä on muodostunut tosi suuri ongelma ja vielä kuin ajatellaan että on jo 5 kuukautta rivan lopetuksesta ja imonkin yli 4 kuukautta, niin ne yö unet on edelleen hakusalla ja jos saa nukuttua, niin on hyvin pinnnallista ja se hikoilu, ihan tajutonta, viime yö oli parempi, ei tarvinnut vaihtaa paitaa kuin 4 kertaa ja toissa yönä ehkä 6-8 kertaa ja todelloakin yö menee täysin hyppyiessä ja paitaa vaihdellessa ja tietenkin sitten syödäkin jotain, tullut paha tapa, mutta kun ei unessakaan pysy, niin näillä nyt sitten mennään ja tyynytkin on märkinä ja onneksi niitä nyt sitten riittää jota vaihtaa, ei kuitenkaan kivaa olla kosteissa petivaatteissa, mutta minkä teet, kun tuntuu, että ohn joko liian kuuma tai sitten kylmä ja pienikin henkäys saa niskat tai selkärangan sitten soimaan, kun tuntuu, että jännityneet lihaset niin paljon.
tuntuu todellakin siltä että on vielä oireita ja paljon ja mistä se kaikki johtuu, mm. jatkuva migreeni ja kummalliset taas kihti kivut jotka menee sitten ohi, niin täynnä kummallisuuksia ja tiedän varmasti, että voisin tehdä kokeilun esim. alkoholin kanssa, että jos ja kun ottaisin vaikka 4 pulloa olutta, niin veikkaan, että kaikki oireet hävisivät sen sileän tien, mm. migereeni tai lihasjännitys päänsärky, eli nyt vaan kärsittävä vielä näitä vieroitusoireita? näin sen kuitenkn ajattelen.
Näitä asioita ei voisi sanoa, koska epäilen jos jotai hehkuttaa niin tulee takapakkia sitten, eli ala-maha kipu on lievittynyt ja kuin myös ala-selkä särky tai tuntemus kihelmöinti, kuin myös kutina helpottunut tai ollut poissa, kuitenkin tulee takaisinkin ja edelleen tai ollut sähköiskuja aika paljon ja korvat nyt soi aina, olen pyrkinyt olemaan pois lääkäristä sen takia, koska lääketiede ei tunne näin kaunaikaa olevaa vieroitus oireita ja kuin myös sitten sitä, että minut leimataan narkkariksi, vaikka olen koukkuuntunut ihan ohjeistuksen mukaan, tuli vaan syötyä sitä liian kauanaikaa, pärjään kuitenkin näillä oireilla ja vaikka näköhäiriöitä onkin, niin näen kuitenkin ja helpottaahan se jossain vaiheessa, kuin niskakipukin se ehkä osana migreeniä ja päide terapeutti soitti minulle, kun on tälläinen tilanne, niin piti sitten soveltaa, siten, että puhelimen kautta keskusteltiin ja olihan se kiva jutella edes jollekin, kun alyttömältähän tämä tuntuu, mutta hiuksen hienosti kuitenkin ehkä mennään eteenpäin, täytyy vaan uskoa asiaan ja toivoa toipumista ja sovittu uusi aika terapeutin kanssa, paitsi, että nyt eletään seisahtuneisuuden aikaa, tämän koronan takia.
Riittäisi ihan varmastikin 5 tunnin yö unet, mutta sitä on ehkä alle sen ja tosi katkonaista, mietin kans, kun syönyt sifrolia levotoomiin jalkoihin ja olo nyt parempi, että onko se koukuttanut minua, vaikkei käyttö olekaan ollut säännöllistä ja päättänyt että pandaolia otan päänsärkyyn ja nestettä paljon, en enää imigrania enkä sifrolia levottomiin jalkoihin, kun ei sitä enää ole ja alkaa olemaan pelkästään sitä levottomuutta ja hermothan menee ihan jokaisella, jos sängyssä on tunteja saamatta unta ja kun saa unet, nii herää sitten vesi märkänä.
Ehkä joskus voi vielä kirjoittaa jotain ettei ajatus poukkoile niin kovasti, koska tuntuu siltä ettei saa pidettyä ajatuksiaan kasassa ja hankala johdonmukaisesti kirjoittaa ja toivottavasti nämäkin kuuluu vaan sitten bentsojen vieroitusoireisiin, välistä tuntuu siltä, että sekoaa, ettei johdu bentsoista, kuin myös vahvasti sitä mieltä, että johtuu niistä ja ettei ikinä parane, vaan olo tila jää pysyväksi ja elämä tuntuu turhalta, kun mistään ei tuu mitään, kuitenkin jos nukuttua saa olo on parempi ja voi luottaa muistiikin jotai, jos valvoo paljon, niin muistikin siinä menee, eli tälläistä ja nyt tuntuu siltä, että haisee kyllä taas ja ei tahdo enää paidat riittää, kun käyttö on melkoista, mutta minkä teet, elämä on tälläistä, nyt näkee tekstinkin oikein, yleensä en näe.
Niin vielä, en muista vastasinko tuohon lääkäri kysymykseen, kyllyin selkeästi, olen kyllä hyvin myötmielinen lääkärin kanssa jutteluun, mutta ainoastaan sellaisen lääkärin, joka on perehtynyt näihin rauhoittaviin ja lopettamiseen, koska luulen tietäväni, ettei he oikein tiedä näistä vieroitusoireista ja on se heillekin vähän, arka asia, koska he niitä reseptejä kirjoittavat, itse olen joutunut kääntämään kelkan 180 aseteeta toisnpäin näiden rauhoittavien suhteen, ei nämä olekaan pelastusrenga, vaan ja jos on niin sisällä on kyllä sitten lyijyä, jos totta puhutaan.