Kiitoksia Varjoilija.
Niin oikeastaan tämä lääkkeiden lopetus tapahtui vahingossa ja puolileikillään ja ehkä katsoin rajojakin, että mitä kestää ja tarkoitus oli jos jotain tulee niin aloittaa lääke uudestaan sitten. Suurin pelko oli se, että jos tulee kouristeluja, että siihen sitten olisi kaatunut lopetus.
Oikeastaan tämä koko homma lähti puolittain kokeilusta, kuin myös ajatus muhinut ja jonkinlaisen sisäisen suunnitelmankin olen tehnyt ja tarkoituksena on ollut käydä lekurilla, mutta olen lykännyt sitä aina vaan, että kyllä tämän vielä kestää ja itsellä on näitä useimmin käytettyjä lääkkeitä joita käytetään vieroitukseen, vielä kotona olemassa ja olen yrittänyt niitä käyttää, mutta ne ei vaan sovi, kun ongelma on unettomuus ja levottomuus ja kutina.
Pelko on myös se jos menen Psykiatrille niin tässä vaiheessa vielä pelkään, että en onnistu lopettamisessa ja jos menisin psykiatrille, niin kävisi niin että nämä rauhoittavat ja unilääke reseptit poistetaan ja sitten on pakko onnistua se lopetus, eli tälläien pelko vielä olemassa ja siksi en vielä kehtaa mennä psykiatrille, kun se lämpene ajatukselle, tai aikoinaan lämmennyt diapamille, kun se lääke kuitenkin kuuluu ashtonin hoitomanuaaliin, että se toisi minulle turvaa, joutui sitten käyttämään sitä tai ei, usko kuitenkin on mennyt Rivatriiliin, ihan sen takia, mitä olotiloja olen käynyt läpi, kun en sitä enää ole saanut.
Minulla menee vähän lääkkeitä nykyään ja ennen lopetustakaan ei mennyt paljon, nyt menee sydänlääkkeitä 2 pilleriä aamuisin, nekin aina pienellä annostuksella, ja sitten verenohennuslääke marevani, joka rajoittaa paljon elämää ja vaatii tarkkailua, niin ja sifroli minimi annos levottomiin jalkoihin ja siitä on hitusen apua, kuin myös voi johtua levottomat jalat alhaisesta varastoraudasta, kuin myös sitäkin on ollut, todistetusti, ennen sydänleikkausta ja leikkauksen jälkeen ja oireina ollut levottomuus ja joka korjaantunut raudan syönnin jälkeen, siinäkin on ongelma se, että enää kukaan lääkäri ei tee raudan eli ferritiinin arvojen mttausta verestä, koska se on luokiteltu muotisairaudeksi ja katsotaan vaan arvoja hb:n mukaan, vaikka sen saa korkealle jo siitä jos polttaa tupakki, mutta muotisairaus mikä muotisairaus ja itsenäisesti ei saa sitä rautaa syödä.
Viime yönä ajattelin, että en valvo ja otin sitten, kun varastossa oli risperiodia 1 mg ei oikeastaan vaikuttanut ainakaan heti ja nukuinkin sitten ehkä 2 ja heräilin tunnin välein, korkeintaan ja ehkä viideltä sitten sain nukuttua klo.9.00 yö oli taas hyvin hikinen ja ilkeä, jatkuvinen heräämisinineen, eli kyllä nämä taitaa olla vieroitusoireita edelleen, mutta tämä päivä on ollut tosi hyvä, kun ei tunnu olevan univajetta että on se uni tosi tärkeetä. Ensi yöstä en vielä tiedä, otanko risperiodia tai en, pitää yrittää olla ilman, kuin myös, varmastikin unirytmikin on kääntynyt väärään suuntaan.
Pitäisihän sitä olla lääkäriin luottamukselliset välit, mutta pilleristinä pelkään sitä että jos epäonnistuu tämä lopetus, että mitä sitten, diapami toisi turvaa, että voisi hävittää nuo låääkkeet jota olen hamstrannut ihan sitä varten, jos sattuisi käymään siten, että lääkäri ei uusikaan resptiä ja tulisi pakko katkaisu, kun kerran jäi saamatta rivoja, kun oli tehtaalla tuotantovaikeuksia, se säikäytti, kuin myös nyt nuo lääkkeet kummittelee lääkäkaapissa, eli hyvähän niistä eroon olisi päästä, on niissä rahaakin kiinni, mutta pieni hinta se kuitenkin on.
Jotenkin sitä luottaa vain itseensä, sattuneesta syystä, koska on tapahtunut kohdalleni virheitä aika paljon ja sydän leikkaus oli onneksi täydellinen onnistuminen, paitsi että sain sitten muita ongelmia, joita pitäisi hoitaa, jossain vaiheessa. mm. SVT jota nyt seurataan.
Kävi kun olin kerran keskussairaalassa ensi-avussa, jonne fysiatri passitti, kun kuntotestissä, leikkauksen jälkeen, kunto oli huono ja verenpaineet, että kävi hullusti, kun otettiin kuvia ja kokeita, niin tuli lääkäri luokseni ja sanoi, että keuhkokuvassa muutoksia ja kuulema nestetettä, en säikähtänyt koska on aika yleistä se sydänleikkauksen jälkeen ja se kyseli muutakin, laihtumisesta ja muuta edelleen sitä mieltä olin että leikkauksen jälkeistä komplikaatiota, lääkäri sanoi että ei johdu siitä, antoi vähän ymmärtää ja itsekin, kans tajusin, että kysymyksen asettelu tarkennetut kysymykset viittasi siihen, että epäilee keuhkosyöpää ja sanoikin, että joutuu punktoimaan keuhkoa, minä hermostuin totaalisesti, kun tajusin mitä se tarkoittaa ja mitä epäillään, hoitajat tuli jo lepyttelemään ja sanomaan, että kutsutaanko lääkäri, kieltäydyin ja en kyllä uskonut itsessäni olevan keuhkosyöpää ja meni noin tunti kun lääkäri tuli, ehkä vähän nolona ja sanoi että oli katsonut naapurihuoneen miehen keuhkokuvat minun omana, että ei siinä iloittu, koska se oli sen toisen ihmisen keuhkokuva, itse vältin luodin, mutta se opetti kyllä että kaikki tieto, mitä on niin kannattaa tarkistaa, koska nyky aikana ja tietokone aikan, tapahtuu hyvin paljon virheitä.