Eli näin siinä nyt sitten kävi, kun kävin lääkärissä, eli tulin sieltä panacodin respeptin kanssa pois ja pakkohan niitä on nyt sitten syödä, kun tästä kivusta ja poltteesta ei tule mitään ja parina yönä olen hikoillut niin saatanasti, että kaikki 5 tyynyä on märkänä ja paitoja vaihdettu ainakin sen 6-8 kertaa, eli halvalla taisi mennä tämä vieritus ja rauhoittavien lopetus ja ehkä suunta on nyt sitten alaspäin, en tiedä vielä sitä, mutta kipuun joudun noita syömään ja toivottavasti nyt sitten voi nukkuakin kuivana, mutta ihmetyttää perkeleesti noiden lääkäreiden toiminta, ja eivät omaa yhtään pelisilmää ja sitä, mikä on potilaalle parasta, ovat suurinpiiretein putkinäköjä sen suhteen, että niin orjallisesti noudattavat käypähoitoa, että eivät voi siitä yhtäään livetä missään olosuhteissa ja minähän en periksi anna, asiassa joka on kiistanalainen ja jossa minä koen olevani oikeassa ja meinaan taistella ja voittaa tämän vittumoisen sairauden ja kivun, mutta joudun syömän sitä panacodia ja siinä on oma riskinsä, kun se ohentaa verta ja käytän marevania, eli voi liikaa sitten ohehntua ja siitä tulee sitten omat ongelmansa, mutta mikään muukaan kipu lääke ei käy, joskus oikein naurattaa kun miettiin, miten lääkärikunta suhtautuu antibioottehin, kun aikoinaan kun heillä oli flunssa, niin sitä antibioottia heti kehiin ja kun arvostelevasti vähän sanoi, niin toteamus, oli, että ettei se tauti tule bakteeriperäiseksi, kai mä nyt maksan hintaa, niistä sanomisista tai jotain ja enne tuo antibiootin käyttö ola tosi vapaata ja niin monen pano/palo miehen klamydia on hoidetttu ihan päisvystylääkekaapin kautta, ilmanmitään virallisia kompervenkkeja ja se oli kaikken etu ja homma pelasi ja ruletti, nyt asioita käännellään ja väänneellä ja mitään konkreettista ei tapahdu ja saman toistoa jatkuvalla syötöllä, eli sellaisia lääkkeitä josta ei ole apua kyseiseeen vaivaan, tai sitten ei sovi.
Tulevaisuudessa tilaan kaikki antibiooti ulkomailta ja hoidan itse oman lääkitykseni ja ehkä kavereidenkin, kun kyseessä on periaattelien asia, koska en voi sitetää sitä, että huumeita saa noin helposti ja on oireita hoitava hoito ei parantava, eli tarkoittaa sitä , että ennemmin tai myöhemmin olet koukussa niihin ja jätetään se hoitava hoito pois, tai ei edes yritetä ja katostaan jotain näytettä,m ikä ei ole täysin varmaa vaan on tulkinnanvarainen, tärkeintä olisi se, ettei kukaan jää koukkuun ja harva jää siihen antibioottiin, nyt on jossai vikaa ja pahasti ja toivon, että tästä joskus paranen ja ehkä kirjoitan sitten miten kävi parin kuukaudenkulutta ja mistä se johtuuu ja ehkä tämä vitutus on siihen mennessä laskenut ja ehkä en ole jäänyt koukkuun panacodiin tai sortunut sittenuudestaan noihin rivatriileihin.
Mulle määrättiin selkävaivoihin(!!!) benzolääkitys ja kerkesin vajaa kolme vuotta köyttämään. N. puolitoista vuotta sitten aloin tiputtamaan ja vuodenvaihteessa lopetin. Mikään ei ole ollut ennallaan. Välillä on ollut parempia hetkiä, mutta helvetin läpi kahlausta tämä on. Kaikki kuviteltavissa olevat oireet. Lääkörit ei oikeasti tajua mitä ne ihmisille määräävöt ja pilaavat elämän.
Sanotaan suoraan, että tämä on paska päivitys.
Nyt on tehty lääkärin ohjeen mukaan eli syöty sitä panacodia kyllläkin vaan yötä vasten ja annostuksella 2-4 ja kaikki on nyt sitten vähän sekaisin ja pelkkä panadoli ei auta, eli pakon edessä syön sitä.
Minun INR arvot on nyt sitten tai tänään 3.44 kun ne saa olla välillä 2-3 eli liian laimeaa on ja syynä on tuo panacodi ja on todella hankalaa päivitää sitä marevan annnostuta sopivaksi ja lääkäri ehdotti sitä buranaa tai ibuprofeenia, mutta se on vielä pahempi lääke kun panacoia, ainakin veren ohenemisen kannalta ja Minulle on elintärkeää tuo verenohennus, koska olen sairastanut 3 syvää laskimotukosta 2 kertaa oikessa jalssa ja kerran oikeassa kädessä ja tulee todella nopeasti, vaikka nyt ei oikein millään ole mitään väliä.
Nyt on alkaneet ne kummalliset flunssat, en tiedä onko mitä, mutta milloin mitäkin ja sairas olo ja epäilen, että onko allergiaa ja tulekoo allegeenit naapurin puolelta, ilmanvaihdon myötä, kun sain uuden naapurin jolla on 2 koiraa, vai sitten onko syy tässä panacodissa, kun se kuitenkin vaikuttaa gapa reseptoreihin kuten nuo rauhoittavat ja en tiedä mikä on nyt sitten edessä ja miten eteenpäin, kun halusin sitä antbioottia oikeammin tavaniccia , kun se on kuulema hyvä lääke eturauhastulehdukseen ihan ulkomaista tutkimukssta luettu ja tappaa tietynlaisia bakteereja, eli on laaja kirjoisia ja kun aikoinaan kun sain tämän pahenemivaiheen, niin sain siihen ditrim dubloa ja joka auttoi aika hyvin, kunnes mokasin sen tehon ja on viitteitä tai ajatus, että tuo tavanicdi toimii paremmin, tai se toimii ja tai sitten se zithromax, pitkällä väh. 3 viikon kuuri ja miksi tuollaista haluan, on se kun tässä pari kertaa on tullut niin kovat kivut, että en ole päääsyt edes kävelemään, kun on ollut niin julmatun kova kipu häpyluun seutuvilla ja lantion alueella, että sit tekee mitä vaan päästäkseen siitä kivusta eroon ja saa pelätä jatkuvalla syötöllä, etttä koska se isekee uudestaan ja missä iskee, eli elämän laatu on aika huono ja kun tuntuu, siltä, että tämä sota hävitään ilman tiastelua, niin en sitä hyvksy, että laitetaan sitten eturauhasen saattohoitoon, kun sitä ikää ei vielä ole paljon ja käsittääkseni tämä on ihan täsin vielä parannettavissa, kun ei tätä ole tutkittukaan oikein, on tehty niin suppeat tutkimukset, että sitä tulehdusta ei ole pois suljettu, on vaan oletettu, että kun sitä sairastaa vaan se 10 prosenttia että mullakaan ei sitä ole, mutta tapahtuma kuvaus ja muut sopii tulehdukseen ja se antibiootti kokeilu, se ei vaan ollut tarpeeksi voimakasta ja kestokin oli liian lyhyt.
ON todella sääli, että tämä taistelu nyt ehkä hävitään lääkärien tietämättömyyteen, koska on tuo panacodi aikamoinen portti lääke ja kun on vielä kivut päällä, niin heikolta näyttää, mutta on suunnitelmia sen suhteen, että tilaan tai olen tilannut sitä zithromaxia ja otan sen niin kuin ulkomailla on suositeltu ja pidän turpani kiinni ja tilaan täst lähtein lääkkeeni ulkomailta ja yritän parantaa itseni, etten joudu sortumaan noihin huumeisiin ja pilaamaan kaiken sen minkä eteen olen taistellut pari vuotta ja tulikin lopetuksesta 23 kuukautta eli siitä rivatriilin ja mulla ei ole vaihtoehtoa, koska tuo yö hikoilu on niin kovaa, että sitä paitaa pitää vaihtaa sen 4-8 kertaa yössä, siinä ei ole vaihtoehtoa ja yksi mahdollisuus on, että sitä hikoilua ylläpitää se eturauhastulehdus, siinä mun mielstä, se vaihto ehto, että annetaan terveelle antibiooti ei paina siinä vaakakupissa paskaakaan, vaan pitää nähdä se kokonaisuus ja ole todella suuttunut nyt asioista, kun pitäisi neuvotella kivun hoista ja siitä mikä on järkevintä nin sitä ei tapahdu, jos olis rahaan iin muuttaisin lämpöiseen maihin, koska tätä kylmää suomen talvea, en kyllä kestä näillä kivuilla tai sitten sitä panacodia tai sitten muuta kehiih, kun tuo rauhoittava on toiste mielestä hyvä eturauhaslääke ja sitähän mulla piisaa ja kadulta saa lisää ja tuo tulehdus kyllä pilaa todella hyvin sitten myös vaihtoehtoisen tulevaisuuden, eli sen nais tulevaisuuden, jos sitä ei saada kuriin, mutta katsoo nyt sitten miten tässä käy, kun on jokikinen asia nyt rempallaan ja yöhikoiluinen ja kun se määrä aika 2 vuotta lähstyy, niin se on raja, että tämä yöhikoilu pitää loppua. Eli tästä tuli vuodastus, mutta vitutus on kyllä sen mukaistakin ja on sydämenrasitus ekg edessä ja ehkä se uniapnea tutkimuskin, mutta näin korona aikana mikään ei edisty ja nyt kun ei jaksa tehdä sitä lenkkiäkään vaan kunto yks kaks tippui, niin vitutus on kova ja kun ei tiedä mikä johtuu mistäkin, sen tiedän, että on paskamoinen ja vittumoinen olo ja jos olisin lääkäri, niin laittaisin asiat aina tärkeysjärjestykseen.
Olipas aikamoinen viime yö päivä oli todella paska. Tuli vaihdettua paitaa 7 kertaa ja yöunet on tosi minimaaliset ja koko päivän ollut myös alamaha kipuja, mutta päätin sitten käydä kuitenkin pienellä kävelyllä, about 3km ja alussa meni hyvin, mutta sitten rupesi tuntumaan kipuja alhaalla ja nivusissa ja kun oli tarkoitus tehdä sellainen 4 km lenkki, niin tulikin sitten hätä, että mieten pääsen edes autolle ja pääsinhän sitten sinne ja kivut alkoi sitten lisääntymään ja oli pakko käydä äidin luona, kävin pikassti ja jätin sittten kaupan käynni käymättä, koska kivut oli jo tosi kovat ja pääsikin kotiin ja siinä vaiheessa oli jo koliikkimaisia kipuja ala-mahalla ja nivusissa ja alaselässä ja ehkä kipuasteikolla se 7-8 ja soitin sitten päivystykseeenm kun tuntui, että kivut ei hellitä ja soittihan ne sitten sielät takaisin puolen tunnin kulutta ja siinä vaiheessa kivut alkoi tasaantumaan ja pysin päästä, päivystykseen, kun oli kovat kivut, että ehkä jo mahdollisesti siihen vaadittaisiin jopa suonen sisäistä kipulääkettä, mutta oli ruuhkaa ja ei tänään ollut pääsyä, vaan huomenna ja minun piti sanoa, myös, että mulla on nivustyrä, että senkin osuus pitäsi huomioida, mutta se lause jäi putkeen, kun niitä aikoja ei ollut ja kun kivut alkoi vähähän laantumaan. Eli aika paska kokemus jäi siitä.
Mieitn, edelleen, sitä, että nyt mulla on koukku tuohon panacodiin ja miten helposti sen sitten sain ja miten kaikki on nyt sekaisin ja miten pienestä se kaikki alkoi, kun itsellä oli aika hyvä käsitys, siitä miten kannattaisi mennä eteenpäin, eli sitä mitä ennen käytettiin säännöllisesti, eli se antibiootti hoito ja siitä saa avun puolet käyttäjistä ja osa jopa paranee täysin ja sitten muita hoitoja jos se antibiootti ei tepsi ja niitäkin vaihdella sellaieen mitkä tepsii, ei käypähoidon mukaan, koska ne on tehottomampia, kun lukee ulkomaisia tutkimuksia, tai käypähoito suosittelee kinoleita ja se tavanicci on kinoli,m utta suomessa käytetään sitä huonompaa kinolia, eli nyt pitää tyytä häviöön, ilman taisteluja tai taistelun yrityksiä ja se risoo, kun en tohdi edes käydä missään, etenkään metsässä, kun ei tiedä miten käy ja tuollainen elämä on paskamoista, jossa rajoitetaan menemistä ja tulemista ja se ei edes ole elämää ja rassaa sellainen jossa sanotaan, että ei ole tulehdusta, kun otetaan vaan pissa näyte, kun se eturauhas tulehdus on eturauhasessa ja sei pissa näytteessä näy ja oireet voi olla kovat ja elämän laatu laskevaa, eli olen aikamoisessa umpikujassa nyt ja ensi yö on taas se hikinen yö ja miten kipujen kanssa pärjää ja ottaako pancodia vai ei, tai tulee sitä otettua, kun koukku on jo valmis ja huomaan, että alkaa olemaan kutinaa siitä, etenkin kun se annsotus rupeaa laskemaan elimistössä ja hikoilu sitten, johtuu sitten kivusta tai sitten annoksen laskusta ja tässä ei selviä ilman vertaistukea mutta mistään sitä ei tunnu saavan, vaan yksi oltava ajatuksien kanssa ja selvittävä ja kipujen ja onhan aina houkutuksena nuo rauhoittavat mitä on jäljellä, että jos niitä ottaisi, niin miten kävisi, oisko vähän aikaa hyvä olo, mutta se on sitten lopun alkua ja mistä löytyisi suomesta sellaine lääkäri joka haluaa hoitaa itse sairautta ei oireita, ei ole varaa maksaa jokaisesta erehdyksesä, koska tähän on jo mennyt rahaa paljon ja tuhat euroa on pieni raha, jos urologille menee tutkimuksineen päivineen, kun se parantava hoito maksaisi kymmeniä euroja ja onhan noita lääkkeitä tilattu, mutta nyt ne on niin kaukana, että ne ei ehdi tähän hätään ja jos vielä tulee tuollainen kipukohtus, niin se on liikaa ja kun mitään apua ei saa, niin se masentaakin ja ihmettelen, miten muut miehet kestää tuota eturauhasen tulehdusta, kun itseltä menee kaikki sekaisin, no minä rupean googlaamaan lääkäreitä, jos löytyisi joku joka kuuntlee ja osaa tehdä hoitosuunnitelman, sellaisen järkevän ja ei turvaudu huumeisiin, 2 vuotta sitten en edes tiennyt, että tälläistä tautuia on olemassakaan ja nyt tiedän, että tästä taudista saa hankalan potilaan maineen ja oireet johtuu psyykkeesta, ei sairaudesta ja harva mies, kyllä näistä asioista valittaa jos ei todella ole sairas, mutta onhan se sitten aikamoista lyttäämistä ja yhden tiedän joka aikoinaan teki oman ratkaisun, mutta kyllä tälläisille asioille pitää saada jonkinlainen tolkku ja hoitosuunnitelma ja apinoisivat sitten vaikka ulkomailta se tieto, kun suoemssa ei keskitetytä sairauden parantamiseen, vaan oireiden lievittämiseen.
Pikku päivitys ja taitaa edellisestä olla vuosi ja kuten näkyy, niin yöllä ollaan asialla.
Eli pikkuinen toteamus. Olen muuttanut ja asuin edellisessä asunnossa, 5 vuotta ja rapiat tai ehkä melkein 6 ja kun olin vuorokauden poissa, mitä en ole ollut pitkään aikaan, ja kun palasin siihen vanhaan asuntoon, niiin sain vastaani kirpeän hajun ja kaikki homereaktiot päälle, hapenloppumisineen ja kurkkuoireiisiniin ja nenäja iho ja kaikki muukin paska, eli olen asunut homekämpässä sen 6 vuotta ja ehkä aika paljon, mitä olen kirjoittanut ja sanonut, on ehkä seurausta sitiä home altistuksesta ja kun olen ollut pari viikkoa nyt poissa sieltä, niin kaikki ne vaatteet ja muut, mitä siellä on, aiheuttaa nyt sitten voimakkaan reaktionihollej a muualle ja jatkuva päänsärky ja tilanne meni siinä vanhassa asunnossa niin pitkälle, että no, pari vuottahan minä hikoilin kuin sika ja vaihdoinsitä paitaa yössä sen 4-8 kertaa ja sitten loppu ajoissa, alkoi tuntumaan öisin nukkuessa, että hukun ja monseti heräsin siihen, että olin hukuksissa ja en löytänyt pintaa millään ja sitten heräsin hikisenä ja vaikuttaa uni apnealta ja saturaatio mittauksien mukaan se sitä olikin, sis epävirallisen, mutta se on vahvasti suuntaa antava, mutta virallisiissa mittauksiss, ei sitä ollut, mutta en nukkunutkaan ja ihmettelen, edelleen sitä diagnoosia, miten voidaan sellaine antaa, ilman nukkumista ja ilman sitä, tukehtumisen tunnetta, vaikka se on toissijaisnen vaan tärketin oli se, kun aina heräsi siihen hukkumisen tunteeseen ja kun piti jo nukkua olohuoneessa ikkunat auki ja vielä tuuletinkin, niin alkoi jo tuntumaan siltä, että tämä ei pääty hyvin ja aina kun piti nukkua ja mennä syvään uneen, niin oli pakko herätä, ettei tukehdu tai tuntui, siltä, että menee kurkku tukkoon ja sitte sattumoisin, tuli netissä vastaan uniapnea laite ja olin sitä kahtonut jo aikaisemminkin, mutta se oli kuin johdatus siihe, että se voi auttaa ja sitä oli saatavilla ja kun suomessa on laitteen loppu ja merkki oli tunnettu, niin tohdin sen sittentilata ja onneksi sain sen sitten nopeasti ja sain sen käyttöön ja toimi mainiosti, niin se pelasti minun yö unet todella hyvin ja aloin myös olemaan päivällä virkeäkin, kun alkoi autolla ajaminen olemaan jo sellaista, että tuli mikro unet ja suorilla sai taistella, ettei vaan nukahda tai aja metsään, vaikka on hyvät taistelu tahdot unta vastaan, niin en tässä tilanteessa itseeni enää luottanut, vaan aloin toteamaan, etttä vääjäämättä kyllä nukahdan rattiina j huonsti käy, tai siten en hoksaa liikennettä ja unohdan, että auto tuleekin tiellä, mutta kuten sanottu, se cpappi, pelasti kyllä mut ja tuo home altistus, teki tai pahenti sitä uniapneaa ja kun ne maskit on ollut käytössä, entisessä asunnossa, niin huomaan, että saan niistä nyt, home oireita, ja siksi nyt valvonkin, kun tuo home altistus on herkistynyt ja paljon on laitettu tavaraa roskiin, homeen takia ja vissiin, menee se maskikin sitten käyttökelvottomaksi ja ne hihnat, kun en ole niitä puhtaaksi saanut,m illään, vaan saan sitten oireita ja rahat on menneet kyllä muuttoon ja hävitetyn tavaran, tilalle uuden ostaminen ja kaiken huipuksi voi tulla vielä vuokranmaksukin, vanhasta kämpästä ja kyllä mun velvollisuus ois ilmoittaa siitä, tervesytarkastajalle, vaikka olen siitä vuokrantajajalle sanonut, sähköpostin kautta, mutta mitään vastausta en ole saanut ja isännöitsijälle, ja jolle sanoin, että sen velvollisuus on ilmoittaa terveystarkastajalle, kun epäilen sitä hometta ja ettei kenekään muun tervesy sitten vaarannu, kun itse nyt nään, että taisi mun tervesy osittain mennä siinä asunnossa ja toivotaan, että kunto palautuu ja ainakin tuo hapenottokyky saisi parantua, ettei olisi aina niin tukossa, kun se vaikuttaa heti hengitykseen, vaikka onhan nämä näitä subjektiivisia oireita kuitenkinj a hometta on vähän vaikea todistaa, mutta ei sokeakaan saa olla, mutta moni ei usko mihinkään sellaiseen mikä ei lennä tai liiku ja mikä pahinta, tässä kaikessa on, on se, että olen turvautunut unilääkkeisiin nyt sitten muutman kerran ja se jos mikä syö miestä, kun olin pysnyt niistä erossa sen 2,5 vuotta ja pelkona on sitten se unettomuus ja koukkukin, kun kyseessä on imovane, mutta rivasta pyrin pysymään poissa, vaikka kyllä tuntuu, että tuolla homeella on vileä jonkin verran keinoja varastossa ja luulin, kun muutin, että asia on sillä selvä ja se murphy jäi sitten sinne vanhaan asuntoon, mutta tässä ne asiat sitten tulkiin suurinpiiretin ja ehkä sitten kerron jotain taas vuoden päästä,m utta on ollut piktä ja kivinen tie kaiken kaikkiaan ja kun näppäimistö on sylissä, niin kirjoitusvirheitäkin sattuu sopivan paljon.
tv mä
Onko lopettajat kokeillut kratomia? Aivan uskomattoman tehokas tuote oppari ja jopa bentso refloihin. Oppari reflat poistuu lähes 100% ja bentso refloihin tuo ison lievityksen nostamalla mielialaa,parantamalla unta ja viemällä kolotukset. Itellä kratomin nauttiminen jäi reflojen jälkeen päälle sen antaman energia boostin takia, mutta vaikka välissä oli viikkoja ilman (odotteli uutta lähetystä), niin eipä siitä tullut parin päivän “flunssaa” kummempaa. Kokonaan kun lopetin niin sama homma. En millään ymmärrä miksi tätä ei ainakaan suomessa enempää tutkita. Tunnen ihmisiä jotka on pollen,subun yms kanssa paininut korvauksen/käytön välillä ja myös heillä kratomi on auttanut paljon paremmin kun ite korvaushoito lääkkeet. Kannattaa tutkia asiaa lisää ja antaa mahollisuus.
Taitaa olla 40 kuukautta rivan loetuksesta ja valitettavasti unilääkettä menee nyt sitten ja alanepäilemaan tiettyjä asioita nyt sitten, kun on ilmaantunut päänsärky ja ehkä muitakin oireita, huimausta ja alan epäilemään, että ne on vieroitusoireita mitä saan niistä kun niitä käytän ja sitten kun alkaa tietty taso laskemaan, niin iskee oireet päälle, katsoo nyt mihin suuntaan kehittyy ja miten unilääkkeistä pääsee eroon, pahinta on päänsärky ja kovat verenpaineet, mutta aina on jotain, jos ei päällä niin sitten on tulossa, kyllä taitaa olla totuus, että nuo aivot on tuhottu sillä rivatriilillä, kyllä se on vahingoittanut niitä ja nyt pitäisi päästä eroon unilääkkeistä, siitä imovanesta, no ei niitä paljon ole, mutta kuitenkin on ja sitten onkin ongelmana se nukkuminen, vaikka ei se nytkään herkkuja ole, mutta kuitenkin jonkin laista jakun tässä tuo uni on kaikki kaikessa, hyvät unet takaa hyvän päivän.
Tulipa tehtyä tässä hyvä työkin, annoin, kaikki riva purkit pois tarvitsijalle, eli sellaiselle jolla on siihen resepti ja kun tuotanto on loppunut, niin voi sitten niitä käyttää ja suorittaa vaikka sitten hallitusn alasajon ashtonin manuaalin mukaan ja nyt se sitten snaoikin, minulle isona asiana, että tiesinkö, että se riva 1mg vastaa vahduuvdeltaan 20mg diapamia, sanoin, ettei tullut yllätyksenä se tieto ja kyseessä on todella oppinut henkilö.
Muttta pääasia, että sain antaa ne lääkkeet niille jotka sitä tarvitsee ja sinne meni 7 purkkia hintaa, villasukat, katoin, että niistä on pyynti jopa 70 euroa apteekissa,m utta pääasia, että joku sai siitä hyötyä ja ehkä järkeä myös lopettaa se sitten hallitusti.
Eli tälläistä tänään viikonloppuna.
Tv Ramiolavi.
Kiitos viestistäsi Ramiolavi. Hienoa, nenä eteen päin!
Onko muutoin elämäsi nyt balanssissa?
Elämä alkaa olemaan balanssissa, mutta niitä tiettyjä ongelmia on ajoittain, sitä yöheräilemistä ja ajoittain nukkumavaikeuksiakin ja hikoiluakin kans, mutta ei enää niin kovasti kun oli siinä vanhassa asunnossa se on huomattavasti vähentynyt siitä ja se on oikeastaan mysteeri ja syitä voi olla useita mm. väärät ruokatottumukset ja jopa astmaan, kun sekin taisi sitten tulla, sen homekämpän seurauksena, mutta pääasia, että siitä homekämpästä pääsi eroon, en ehkä olisi elossakaan, jos sinne olisin jäänyt, sanotaan, näin, että kerrankin kävi tuuri siinä mielessä, että sain viime hetkillä terveen vuokra asunnon, kylläkin piti hävittää kaikki tavarat siitä vanhasta, niiitä ei vaan voinut pitää, etenkään jotka tuli ihoa vasten ja tuli kyllä täydellinen stoppi, sitä vanhaa asuntoa kohtaan ja nyt kun on ollut irti niistä, niiin kuntokin on sitten kohentunut ja etenkin mieliala, kun yöt saa nukkua suurinpiirtein kunnolla, vaikka asunto on keskellä kylää ja liikennettä ja melua on, niin kuitenkin sitä jaksaa ihan eri lailla, vaikka on vielä kyllä aika paljon univelkaa ja oikeanrytmin oppimista.
Se mikä ärsyttää, on, se, että sanoin irtisanomise perusteeksi, terveydelliset syyt, koska siellä ei voinut olla ja öisin heräsi, siihen, että näki unta, että on upoksissa ja ei saa happea ja se oli paheneva asia ja sanoin ,sitten kun oli jo kämppä tiedossa, että siellä on vahva, tai saan niitä homeoireita kun olen siellä, nenän tukkoisuutta ja hapenloppumisen tunnetta, eli happi loppuu, mikä on tyypillinen home oire ja kuin myös limakalvooireet ja iho oireet ja silmä oireet, nehän tuli sitten tosi pahasksi, kun oli vuorokauden siellä pois ja menin tekemään muuttosiivousta, niin tulihan siinä muutma kirosana heitettyä ja se, miksi en aikaisemmin päässyt muuttamaan ja isännöitsijä, sitten kysyi, että miksi en aikaisemmin ilmoittanut siitä, sanoin, että ei ollut varaa, kun edellisessä asunnossa sanoin, että on vesivahingo, niin käskettiin muuttamaan pois siitä, korjauksen ajaksi, ja kun kysyin, minne, niin sanottiin, että ei oo heidän ongelma, siksi en tuosta homeestakaan ilmoittanut mitään koska oisin tiennyt, mitä sieltä oisi sanottu, mutta velvollisuuteni oli siitä ilmoittaa, koska se tuhoaa terveyden ja jos se todetaan, niin seuraava ei sitä saa, m utta eihän sitä tutkittu ollenkaan, kun ne mittaukset pitäisi tehdä talvella ja se sitten jätettiin ja otettiin ukrainalaisia siihen asumaan, toivottavasti pysyy terveinä, vaikka kyllä epäilen, kun sen asunnon naapruissa asui, eräs tuttu, se sanoin, että häneltä meni paljon astmalääkettä siinä asunnossa ja asuikin vaan muutaman kuukauden ja muuton jälkeen on ollut paremmassa kunnossa, paitsi, kun auttoi mua muutossa, niin meinasi henki loppua sitten, ihmettelikin oiretta, että miten tuo kunto meni huonoksi, eli sellainen kämppä ja jouduin maksamaan vielä vuokran, vaikka oletin vähän, että eivät kehtaa sitä ottaa, kun hävitin ainakin 10 000 euron edestä tavaroita, mutta kyllä ne vaan kehtasi, ja riita asianahan nuo asiat sitten menisi eteenpäin, tai voin viedä kuluttajariita lautakuntaan sitten joskus kun jaksan, ihan periaatteesta, kun täällä ei vuokralaisia kunnioiteta ollenkaan, tai heillä ei ole mitään oikeuksia, katsoo nyt sitten.
Mietin tuota rivatriilia viimeksi tänään, niitä tulee jokapuoella vastaa, jotka on kusessa siinä mielessä, että eivät saa sitä ja niitä on löysin rantein kirjoitettu vaikka mihin oireisiin ja unettomillekin niitä on lykätty ja luulen, että siitä tulee aikamoinen kalapaliikki siinä suhteessa, että kun sen idikaatio on epilepsia ja vaikea dystonia oireet ja niitä kirjoitetaan vaivaan kuin vaivaan ja suurinpiirtein sillä periaatteella, että että pääsasia, että ei kirjoiteta diapamia, kun sillä on huono maine, mutta kyllä se on mainettaa parempi ja etenkin kun vertaa sitä rivaan ja eräs lääkäri sanoi suurena asiana, sitä, että tiesinkö, että 1mg rivaa vastaa 20mg diapamia, sanoin, että olen tiennyt sen jo vuosia, ja sillekin sanoin aikoinaan.
Muutenkin menee elämä mallilleen, jos olen ruvennaut ajattelamaan ja kahtomaan, että elämääni saan tulla toinenkin, jos löytyy se sopiva ja muutkin asiat natsaa ja ei ole kovinkaan sellainen hullu ja pölhö se vähän pitää ollakin tai paljon, ei mitään standardi tapausta, mutta katsoo nyt sitten minne se elämä heittää ja on tuntunut siltä, että jos yksi ovi menee kiinni, niin 2 sitten aukeaa ja oikestaan noita vastoinkäymisiä kyllä tulee kans, m utta se on hyvä, kun ne määrät on vakiot, mitä niitä sattuu yleensä, niin jos niitä mulle tulee enemmän, niin se on sitten joltain toiselta pois ja minä osaan yleensä ratkaista sitten niitä.
tv minä
Kiitos vastauksestasti. Hommat ns etenee. Harvoin ne asiat alkavat mennä huonosti sen jälkeen kun jättää päihdyttävät jutut elämästä pois. Vai mitä olet mieltä?
Itse olen lopettanut Rivatrilit noin 3vuotta sitten ja olin syönyt noin 8v annoksella 2-6mg päivässä, tai minulta lopetettiin kun menin korvaushoitoon. (Ihme toimintaa) Kaikki vieroitusoiteet kestivät n. 8kk.tta siitä kun viimeisen napin otin.
Nyt olen ihan eri ihminen, koska mikään ei hyvita, kaikki tuntuu paskalta ja olen vaan yksikseni kotona, koska ei juuri mikään hyvita, olen koittanut klinikalla sanoa, mutta siellä tyrkytetään vain mielialalääkkeita ssrri jne. niin en jaksa enään edes niidenkään kanssa jutella mitään ja aina kun on esim. hoitajan keskusteluaika, niin aina sanon nykyään samat jutut, mutta mihinkään ei mikään etene.
Eilen yksi kaveri kävi puolen vuoden tauon jälkeen ja sillä oli rivatril lääkitys ja sain siltä 0.5mg.sia 3kpl ja yhden heitin naamaan ja noin puolen tunnin - tunnin päästä juttu alkoi lentämään normaalisti ja tunsin olevani taas oma itseni ja teki mieli tehdä kaikkea normaaleja asioita.
Nyt en kyllä tajua mikä minua vaivaa, voiko se vuosien bentsojen syönti vieläkin vaikuttaa aivoissa jotenkin vai onko se jättänyt jotain pysyvää minun aivoilleni.
Kun korvaushoitoon menin, niin ajattelin että laitan itseni kuntoon, mutta noiden hoitajien ja lekureitten takia tuntuu, että elämä olisi mennyt vaan huonommaksi ja tuntuu, että umoikujassa olisi pallo jalassa klinikan uhri.
Hei Jokunen, oli kiva lukea sun kirjoitusta ja se mitä kerroit oireesta tai siitä mikä on olotila ilman bentsoja tai sitä rivatriilia, niin kyllä se on aika monella ollut sitä samaa mitä sinä sanoit, että elämästä puuttuu värit sen lopettamisen jälkeen ja tutkitaanhan englannissa noita pentsoja, että aiheuttaako ne vaurioita aivoihin ja ehkä se suuntaus on se, että ne aiheuttaa aivovaurion ja jos riva tekee samaa kuin alkoholi, niin onhan se loogista, että ne myös aiheuttaa sitä vauriota ja kun riva on pitkäkestoinen, niin sitä on aivoissa aina olemassa ja luulisi, että se sitten aiheuttaa vauriota kuten alkoholi tekee ja jotenkin tuntuu, että suomessa ei vielä puhuta niistä, mitä ne aiheuttaa, ehkä sen takia, kun ne on lääkärin takana lääkkeet.
Rivasta sen verran, tunnen niiden käyttäjiä ja sen kyllä näkee, sellaiset henkilöt on jotenkin jähmeitä ja kankeita ja ne on aina vähän jäljessä kaikessa ja hoksottimet on myös vähän hitaat ja silmät on jotenkin lasimaiset, eli ei normaalin oloiset ja liikkuvat, se on mun näkemys ja jotenkin käy sääliksi niitä, heiltä valahtaa elämän ohi niiden takia, eli niistä on tullut narkkareita halusi sitä vai ei, mutta riva on todella vahva pentso ja lääkärit ei sitä tajua, päin vastoin sitä kirjoitetaan, kun diapamilla on niin huono kaiku ja kukaan ei halua tulla diapam lääkäriksi ja siksi kirjoitetaan rivatriilejä.
Itse annon ne kaikki 7 purkkai rivaa pois, kun tuli siihen lääkkeeseen toimitusvaikeuksia ja tiesin yhden joka sitä käyttää ja soitin sitten sille ja se kiitti luojaa kun sille soitin ja tarjosin lääkkeitä sille ilmatteeksi ja näin ollen joku hyöty siitä lääkkeestä mitä jemmasin ja se oli laillisesti ihan oikein jos sitä joku ajattelee, kun käyttäjä oli lääkäri ja jolla on ollut se käytössä 20 vuotta, mutta aika tietämätön se oli rivatriilin suhteen, kun sanoin sille aikaisemmin, että se riva 1mg vastaa 20mg diapamia, niin se ei oikein sitä uskonut, kunnes sitten professori oli sille niin sanonut kyseisestä lääkkeestä ja yritin sanoa sille ashtononin manuaalista, miten diapamia käytetään siihe, että päästään rivasta eroon ja valitettavasti siitä näkee myös sen jähmeyden, minkä se riva on tehnyt ja kuulema tammikuusssa oli 7 rivan käyttäjää tehnyt itsemurhan, kun se lääke loppui apteekista, eli sellainen myrkky se on.
Minun lopetuksesta on nyt jotain 37 kuukautta ja en ti4edä mistä tuo yöhikoilu johtuu, se oli jo parempi, mutta se tuli takaisin kun tuli sairatettu kovan influenssan ja sitä aikaisemmin 2 koronaa ja muutenkin uni on ollut koko ajan kortilla, mutta nyt viime vikkoina olen saanut unen päästä herkemmin kiinni, kylläkin herään öisin, mutta suunta on kuitenkin hyvä ja ehkä on tullut myös sitä rauhoittumista, vaikka onkin olevinaan tuota ADHD:ta, mutta hitaasti hyvä tulee ja en tiedä, mikä osuus tuolla rivalla on kaiken kaikkiaan kun sitä tuli käytettyä se 10 vuotta annostuksella 2-4 mg vuorokausi ja kun se kääntyi sitten itseään vastaan tai oikestaan tulin hyvin riippuvaiseksi siitä ja alkoi tulemaan jo käytönaikaisia vieroitusoireita tai niin sen tulkitsin ja olen joutunut tässä turvautumaan hetkellisesti unilääkkeisiin eli z lääkkeisiin imovaneen ja sen huomaan siitä heti, että toimii
kuin alkoholi ja myös tekee sen krapulan, se on ainakin mun kohdalla fakta, eli nämä on kyllä sitä alkholia pillerimuodossa ja se riva on sitä pirtua, sanokoon muut mitä sanoo ja hyvää kesää kaikille.
jk näissä kirjoituksissä näkyy hyvin se, kun oli ajatuksena se, automaatio kirjoitus, eli kirjoitetaan mitä sylki suuhun tulee ja katsotaan miten ajatuksen kulku sitten muuttuu kun on ollut erillään noista lääkkeistä.
Olipas pitkä aika siitä kun olen viimeksi tänne kirjoittanut ja paljon on tapahtunut sinä aikana ja katsoinkin, että äiti sairastu ihan sen jälkeen ja näytti siltä, että se kuolee ja oltiin jo muutaman kerran saattamassa sitä tuolle puolen ja kävikin siellä toisella puolella mun mielestä, kun hengitys oli niin viimeisiä vetoja kuin olla ja voi ja kaikki apu hengityslihakset käytössä ja näytti vääjämättömästi hiipuvan toiseen seurakuntaan, mutta ihme sitten tapahtu, niin väistämättömän varma kuolema sitten saikin väistyä, mitä ihmettelin minä ja muutkin hoitajat ja ihmeitä näköjään tapahtuu joskus ja nyt on äiti kotona, hyvässä hapessa, mitä nyt dementia sitten vaivaa, mutta lähtö ei ollut vielä ajankohtainen, vaikka muutaman kerran sinne piti mennä hyvästelemään.
Nyt alkaa tuntumaan siltä, että yö unet menee paremmaksi ja paremmaksi ja mikä parasta sitä nukkumatin tulemista ei tartte enää oikein odotella, jos en sitten mokaa sitä juomalla liikaa kahvia, mutta nyt se tuntuu tulevan, eikä ole enää hukassa niin kuin oli vuosi kausia ja en tiedä sitten mistä johtuu, ehkä vaan vaadittiin sitä aikaa, eli muutaman vuoden ja olen pysynyt erossa kaikesta rauhoittavasta ja niistä z unilääkkeistä ja menee ainoastaan antihistamiinia cetimaxia ja joskus otan olutta, sattuman varaisesti, mutta se ei ole mun juttu enää, sitä tulikin aikoinaan otettua ihan liian kanssa, mitä nyt viime viikonloppuna tuli vähän vahingossa otettu viiniä, kun minä löysin rakastetun sitten vihdoin ja viimein ja sekin oli ihmeellinen tarina, miten voi rakastua ihan silmän räpäyksessä ja tuntea, että nyt on se koti löytynyt, vaikka onhan siinä säätöä vielä, mutta molemmat ollaan vieläkin vähän sekaisin siitä kaikesta, mutta tuntuu vähän siltä, että kuin oltaisiin taivaassa tavanneet ja näin sen kaiken on pitänytkin mennä, siis kaikkineen ja toivotaan, että se kestää myös, mutta elämä on joskus sitä vastoinkäymistä ja ylä ja alamäkiä, sille ei mitään mahda, mutta mitään en kadu ellmästä, näin sen vaan on täytynyt mennä ja matkan varrelta on paljon muistoja, niin hyviä kuin huonojakin.
Se mistä olen surullinen on se, kun käyn eräässä paikassa jossa on ilmaista kahvia, niin edelleenkin kaikki keskustelut ja muut painottuu aina siihen alkholinkäyttöön yhteiskunnassa ja tuntuu, että kaikki munat edelleenkin laitetaan siihen samaan koriin ja kun tiedän, että nämä rauhoittavat ja huumeet on ne todelline ongelma, ainakin minulle oli ne rauhoittavat ja oluesta irtipääseminen oli liiankin helppoa ja nyt kun katsoo tuota tupakinpolton vähenemistä, niin tilalle on tullut sähkötupakka, joka tuo omia lieveilmiöitä ja sitten se nuuska, eli mikä on parasta, vähän sama homma kuin kieltolaki, jossa ruvettiin juomaan sitten pirtua ja senhän tarinan me tiedetään, mutta se on väärin, kun huumeita saadaan helpommalla kuin viinaa ja halvemmalla ja nuoriso ostaa sitä mistä halvemmalla saadaan, se on sellainen ohittamaton ostospaikka, vähän kuin keskinen.
Mutta sellaista näin sunnuntai iltana tai jo oikeastaan yöhönkin ja hyvät black viikot ja hyville ostoksille, itsekin sorruin ostamaan puhelimen, mutta pitkän harkinnan jälkeen.
No terve pitkästä aikaa. Ei ollut vielä äidiläsi aika lähteä. Se on tietysti raskasta seurata sivusta, kun läheinen hiipuu.
Sinulla menee kuitenkin nyt verrattain hyvin. Päivä kerrallaan kuitenkin eläen tätä elämää. Joo, se tuo päihteet tässä yhteiskunnassa tuntuu olevan kyllä monessa mukana. Tietysti itsellä vaikea välillä “hahmottaa” kokonaisuutta, kun alalla työskentelee. Ei tule kulettua vapaa ajalla sitten paikoissa, jossa niitä käytetään. Haittoja niistä kyllä tässä yhteiskunnassa on ja paljon. Ja ihan kyllä alkoholistakin.
Tsemppiä Ramiolavi4 ja kirjoittele jatkossakin tänne.
Kiitos Ramiolavi4 vastauksestasi ja tsemppiä.