Jaa’a… Mä olen itse aika surkea meikkaamaan, joten ihan siksikin jätän koko homman usein sikseen, kun turhaa vitutusta se vain aiheuttaisi, etenkin, jos olisi vähänkin kiirettä jonnekin ja kehtaan kyllä vallan mainiosti näyttää naamani meikittä ulkona ja jopa juhlissakin. Silloin tällöin kuitenkin innostun meikkaamaan, enkä pidä sitä omalla kohdallani minään erityisenä naamiointina tai feikkaamisena, vaan ennemmin piristävänä “hassutteluna”(Sitaatit, koska en mä itseäni sentään klovniksi meikkaa
). Vähän sama juttu, kuin vaatteiden kanssa. Kun niitä on pakko käyttää täälläpäin maailmaa jo ihan ilmastonkin puolesta ja lisäksi virkavalta saattaisi puuttua nopeasti asiaan, jos ulkona juoksentelisi vailla rihmankiertämää :mrgreen: , niin miksei sitten samantien käyttäisi sellaisia vaatteita, jotka omasta mielestä näyttävät ja mielellään toki myös tuntuvat hyviltä. No, meikin käyttöön ei tietenkään ole mitään sellaista velvoitetta, kuten vaatteiden käyttöön, mutta yhtä kaikki, jos itsensä edes jotenkin pitää laittaa viimeistään siinä vaiheessa, kun astuu ovesta ulos, niin mikäs siinä, vaikka samalla vaivalla sutisi vähän luomiväriä ja ripsariakin, mikäli se mieltä parantaa.
Sitten, jos ei voi poistua kotoaan ilman hirvittävää sotamaalausta, vaikka talo olisi tulessa, niin onkin jo isompi ongelma homman kanssa, mutta tämä nyt koskee sitä pukeutumistakin, ts. monesti on kiva laittaa jotakin nättiä ylleen, mutta kyllä sen lähikaupassa käymisen ja roskien viemisen pitäisi onnistua ihan vanhoissa verkkareissakin.
Nyt seuraa sitten terapiahehkutusta, joten parempi lopettaa lukeminen, jos oma terapiattomuus kovasti vaivaa. Eilen mulla oli jälleen terapiasessio ja helvetin hyvä olikin
. En sen tarkemmin avaudu, mistä aiheesta/aiheista puhuimme, liian henkilökohtaista, mutta kuitenkin; terapeuttini heitti ilmoille erittäin hyvän kysymyksen. Kun sitten vastasin siihen, niin puhetta alkoi vain pulputa musta ja kaiken aikaa, kun puhuin oivalsin koko ajan uutta ja uutta. Eipä terapeutti siinä enää paljoa ääneen päässyt, mutta ei kait se ollut tarpeenkaan, koska mä tosiaan sain heittää niin puhdistavan setin, joka tosiaan myös avasi TAAS aivan käsittämättömästi uutta näkökulmaa asioihin. Kotiuduttuani mulla oli vähän senkaltainen olo, kuin olisin tuupannut itseeni muikeat herskatöötit tai saanut elämäni orgasmin :mrgreen: . No, ei tokikaan juuri samanlainen olo, mutta ehkä ymmärtänette, mitä ajan takaa. Sellainen fiilis, että mä voin vain olla, ihan rauhassa, tässä ja nyt, kaikki on hyvin, eikä ole mitään huolta huomisesta. Vieläkin fiilis on hyvä, joskin nyt alan jo palailla maan pinnalle ja kaiketi aivoni raksuttavat noiden saamieni oivallusten parissa vielä pitkään, eli ei tuossa mitään simsalabim! -temppua suinkaan tapahtunut, mutta uskon vahvasti, että jotakin hyvää ja tärkeää kuitenkin
.
Lucrezialle, Nnaanalle, Dracolle ja Auroralle paljon voimia tilanteisiinne
.
Mä olen tosiaan enimmäkseen iloinnut tästä keväästä, enkä edes juurikaan millään hypomaanisella “raivolla”, vaan ihan ns. normaalisti. Kevätihminen olen ollut jo jokusen vuoden, mutta nuorempana mullakin meni enemmän niin päin, että keväät, valon lisääntymisineen kaikkineen, olivat jokseenkin raastavaa aikaa ja syksy tuntui kovin lohdulliselta. En tiedä, mikä tuon muutoksen mussa sai aikaan, mutta olenhan mä muuttunut ja kehittynyt ihmisenä kokolailla muutenkin. No, se on joka tapauksessa +/-0, eli eiköhän mua sitten syksyn tullen ala masentaa :mrgreen: .