Kyllähän se itsehillintä tuntuu pettävän. Tiesitkö muuten että ISOILLA KIRJAIMILLA kirjoittaminen tulkitaan huutamiseksi, jonka voisi vähintään tulkita kiihtymisen merkiksi. Sun ote lipsuu pahasti ja otat selvästi henkilökohtaisesti, mistä viimeisin esimerkki tuo säälittävän huono lottolappu-läppä. Tunnetko sanonnan koirasta ja kalikasta?
[Poistettu henkilökohtaisuuksia -Päihdelinkin moderaattori]
aloita sitä samaa selontekoa uudelleen
Oma koira sinua siinä vaiheessa puree ,kun palat huumeiden käytöstä tai väkivallasta,ennemmin tai myöhemmin jokaisen onni loppuu.
Ajattelin joskus ,vähän sinun tavoin ,että ihmiset jotka kamaa vetää ,olisi nistejä ja minusta ei heidän tapaista ikinä tulisi,vaikka käytin itse vauhtia ,eemeleitä ja muita emmeitä kyllä ,en kuitenkaan päivittäin ,niin minähän en moinen narkkari ikinä olisi ja en parikymppisenä muutenkaan oikein ajatellut muita tai muiden mielipiteistä ,enemmänkin ajattelin omaa erinomaisuuttani urheilu saavutuksillani, hyvällä työpaikalla ,ammatilla ,laulaja m,malli ,missi muijillani ,asunnoilla ,mökeillä ,autoilla ,prätkillä, armeijan koulutuksen (raukkiin) en suostunut lähtemään sukulaisteni pettymykseksi ,minkä kyllä tasoitin erikoiskoulutukseen urheilukouluun lähtemisellä anyway meni pari vuotta ainakin ,ennen havahtumistani tosi tilanteeseen huumeidenkäytöstäni ja ongelmien myöntämiseen itselleni ,ja ajatteluun mikä oikeasti tärkeää elämässä ,minulla edelleen oli omistusasunto ,mitä pikkuhiljaa makselin koulun ja oppisopimuksen ohella ,autot kaiken muun olin jo kauan aiemmin maksanut esim. Osakkuuden loma-asuntoon ,olen tehnyt todella nuoresta saakka töitä ja toiminut hyvin monessa ammatissa ,se juttu siitä 110% tekemisestä ei ollut läppä ja rahan takia ,en ole 10vuoteen töissä käynyt,se on enemmänkin ollut ajanvietettä ja rutiinin takia tylsään arkeen,jos olen tiennyt kotimaassa edes vuoden pysyväni iman parin kuukauden ulkomailla oloa,päihteilykin ja hengaaminen saattaa ,myös puulta maistua vuosien jälkeen -varsinkin täällä,työpaikka ollut jotain mihin tottunut ,suurimmassa osassa elämääni. olen saavuttanut elämässä hyvin paljon ja veroja olen maksanut niin helvetisti,että nyt on aika ottaa yhteiskunnalta ,kaikki korkoineen takaisin ,kunnes taas töihin menen ja maksan taas isolla kädellä veroja.
Status-symbooleita en juurikaan tarvitse omiin nimiini,koska pelit ja vehkeet perheeltäni löytyy. Meriittejä myös tällä hetkellä on riittävästi ,myöhemmin voin listaa lisää täydentää ,vaikka tutkinnoilla ,jos hotsittaa ja koen siitä hyötyä olevan papereiden lisäksi.
Parisuhteestani ,en jaksa kertoilla ,mikä normaalia ja mikä ei -jos et siitä tajua ,tuskin minun kirjoitukseni auttaisivat sen enempää sinua asiaa ymmärtämään. -veikkaan sinun viitanneen perhe sanaan ,jonka muutin.
Voittajan on helppo hymyillä vai mitä , itselläni posket kyllä tulee jatkuvasta nauramisesta ja hymyilystä ,hieman kipeäksi.
Kirjoituskilpailuna en ole tätä pitänyt ja vaikka sitä siltä kannalta kelaisin, en silti ainakaan tunne itseäni hävinneeksi tai voittajaksi.
Herttaisen yhdentevää minulle ,mitä kaltaisesi talonpoika ,minusta ajattelee ,Äitinsä lihapatojen äärellä. Se ei niinkään ,mitä kaikki muut kelaa ole aivan sama minulle.
Koita kestää kirjoitusvirheet ,mitä kännykällä näpyttelen ,sanakirja päällä-CV:tä en ole sanailemassa.
Tykkäät provosoida porukkaa ,mutta himmeä haloo nousee ,kun sinua vähän takaisin provotaan,en tarkoita tällä vain itseäni ,vaan niitä paskaporukka läppiä jne.
Siiinä ja miiinä ,narkkareita oomme kaikki, siiiinä ja miiiinä, (sanot mitä sanot)
Ei kummempia ,mahtipontisin tervehdyksin naurettavan kovis väkivalta-addiktin oloiselle viekkaalle moraalinvartija näädälle. Minä superhörhö linnavenkula K-Mikko.
Gyl mää niin kauhian pahoillani kieliasun tähren olen näääs,notta ristus.
Ei mulla mitään pointtia siinä turhanpäiväisessä one-linerissani tainnut olla. Korkeintaan se, että en pysy kärryillä tässäKÄÄN keskustelussa . Ja olihan se Lopettamon kannabiskeskustelu osittain varsin koomista IMO, siis siihen saakka, kun Keto ryhtyi taas kunnolla riehumaan .
Hyvin Mikko vetää, kyllä, kyllä . Jatka vain ihmeessä. Sussa on tosiaan hyvät kooMikon ainekset, joiden avulla esität pitkälti ihan täyttä asiaa. Pysyisinpä vain itse jotenkin perässä. No, ei kait sillä niin väliä ole .
Väkivallalla uhkailu tai ylpeily, samaa sarjaa mulle.
Tää keskustelun taso on tosiaan ihan omaa luokkaansa. Mut väkisinkin täs sympatiat menee ihmiselle, jolta selkeesti kuitenkin löytyy sydän. Ja huumoria. Vs. piilonisti, joka dissaa näkyviä nistejä, koska näkee heissä sen puolen itsestään, jota oma avopuoliso ja luultavasti itsekin itsessään häpeää. Vaikkei toki massilla, materialla ja missimuijilla lesoilu myöskään niin kovin puoleensa vetäviä ominaisuuksia ole.
Joo jatkakaa Frankit palamista vaan, mut jos kuitenkin koittaisitte pitä tän ketjun lukkiutumattomana?
No sillä lailla. Heti kärkeen joudut sitten syömään sanasi, ei yllätä. Olen kertonut tässä ketjussa voimankäytöstä, joka on käytännössä laillistettua väkivaltaa. Ylpeilyyn ei ole tarvetta, mutta koita sinä nyt pysyä faktojen puolella.
Mulla ei kyllä mene sympatiat enää kenenkään puolelle. Kahden ihmisen materialla ja omistuksilla, tiluksilla ja tuloilla, misseillä ja masseillahan mässäilyä tämä ketju on ollut viimeiset 5 sivua.
Ja mitä enemmän tätä sontaa suolletaan sitä vakuuttuneempi mä alan olla, ettei kumpikaan omista edes polkupyörää. Sinänsä se on mulle kyllä ihan sama, mutta järkevän ihmisen ei tarvitse brassailla omaisuudellaan… varsinkaan tällaisessa ketjussa.
Pyydän, lopettakaa jo kun ei tää edes huumorista edes käy enää. Keskustelkaa vaikka sähköpostitse tai tehkää ihan oma väittelyketju. Alkaa mennä vähän maku.
Näätä ,oliko se voimankäyttöä ja ihan normaalia ,että vetäisit korville ja muuta mukavaa.
Vaikea ymmärtää sinua ja asennettasi käyttäjiä kohtaan.
Kuten aikaisemmin yritin kuvailla ,miten joskus itse kelasin ,hyvin nuorena ,en kuitenkaan disauttanut ,ketään huumeiden käyttäjää ,tai vähemmän onnekasta varastelijaa.
Iina tarkoitukseni ei ollut lesota ,eikä mahtailla sillä ,mitä omistan ,kun en voi vielä omistaa nykyisin ,oikein mitään papereiden mukaan ,koska maksaisin taas voudille korvauksia,sekä en saisi mitään tukia ,se lesoilu ei toki tarkoitukseni ollut ,tarkoitukseni oli vain kuvailla ,että silloin joskus ,ainakin 10vuotta sitten ,ajattelin pyörin ihmisten kanssa ,joista osaa pintaliitäjäksi ,hyvin voitiin kuvailla ja noissa porukoissa siihen aikaan ,vallitsi vähän sellainen ajatustapa ,omaisuudesta ,narkomaaneista ,vaikka itse oltiin 24/7 silmät lamppuina,että heistä ei ikinä moisia tule,yritin aiemmin kuvailla suhdettani rahaan .
Sitä on tullut ,sitä on mennyt (ja aina sitä ei ole jemmassa ollut, jos ei poliisia ,ulosottomiestä mukaan lasketa ,koska noilla rosvon ryökäleillä kyllä on rahojani ja omaisuuttani,jemmassa ollut lähes koko aikuiselämäni ajan .
Yritin kertoilla Näädälle ,mitä olen saavuttanut ja erittäin harmi ,kun hän ei mitenkään todennäköisesti ,tule noita kommentoimaan,sortuu vain henkilökohtaisuuksiin ja uhmaamaan [poistettu henkilökohtaisuuksia - Päihdelinkin moderaattori]
Jotenkin erittäin veemäistä ,mitä tekisit tai yrittäisit,tehdä toista käyttäjää kohtaan.
Sanonta tyhjät tynnyrit kolisee eniten ,kuvaa varmasti kaltaistasi sankaria erittäin hyvin väkivaltajutuissa.
Oletko kuullut sanontaa väkivalta on järjenköyhyyttä?? Tosin olet tainnut käyttää enempi sanontaa -väkivalta lopettaa vattuilun ,minkä tyyliseksi sinua jo aiemmin arvelin .
Tein tänään pari vanhaa trendiä erittäin iloiseksi ,ostamalla heiltä kassillisen varastettuja lihoja ,joita en olisi tarvinut ,antamalla heille viimeiset hallussani olleet teksit ,joita olisin tarvinut ,mutta he tarvitsivat enemmän .
Lesoiltavaa minulla ei ole ,en voisi sietää itseäni ,jos käyttäytyisin ylimielisesti ,nenä pystyssä kulkien yleisesti ,muita käyttäjiä kohtaan ja en heitä ,muka enää tuntisikaan.
Olen niin tuore kummajainen täällä ,etten edes tiedä ,miten ketjut lukkiutuupi ,voitko opastaa jotenkin ,jos kyse ei ole väkivallalla uhkaamisella tai raivoamisesta ,milloin kyllä asian ymmärrän
Voi ei kävin just vasta sivuja taaksepäin katselemassa ja lähes kaikki täältä poisteltu , asiattomuudet yleensä syynä…
Näätä vielä sellaista,että toivoisin toisissa ketjuissa muiden paikalla olijoiden vuoksi,alkaisi toisiamme tylyttään ja pilaisi hyviä ketjuja tmv.
Täällä voit minua yrittää tylyttää ,niin paljon kuin haluat ,siis tässä varastelu ketjussa ,se olisi mielestäni muita kohtaan ,hyvin ikävää ,jos sama loan heitto alkaa ,muissa keskusteluissa,vielä kun olemme molemmat ,tuoreita tapauksia näillä sivuilla,ei sillä etten kykenisi verbaaliveitsiä sinuun tökkimään(kynä miekkaa mahtavampi)vaan ihan muiden kommentoijien kannalta,sekä ettei ketjuja lukittaisi.
Eli anna palaa Frank ja yritä edes ,suodattaa juttujasi ,ettei niitä henkilökohtaisuuksien takia poistettaisi ,viihdettähän tämän piti sinulle olla.
Lapseni voisit pitää ,myös erossa jutuistasi,hän ei ole ainakaan ,ketään kohtaan pahasti sanonut,eikä muutenkaan liity asiaan millään muotoa,joudun kyllä hänelle ,ehkä jo näyttelemään aarniometsien miesten kuvia ja varoittelemaan ,kaltaistesi tukareiden huumeidenkäytöstä ja varoittamaan häntä,ilkeistä sedistä ,jotka haalareissa julkisesti kulkee ja huumeissa muita käyttäjiä ,haluaisi heti lättyyn vedellä.
Mitä eroa muuten on insuliinin ottajalla tai hemmolla ,joka roiskii resepti lääkkeitään ja ampullejaan wc tiloissasi ,mielestäni ei mitään ja voin kertoa ,että niitä ampulleja on kyllä täälläkin määrätty,ei pelkästään Tallinnasta.
Kumpikin noista ottaa vaan tarvitsemansa lääkkeet,joihin heillä reseptit on.ja niissä ampuilleissa esim. Iv tai Im merkintä.
Herrasmies sopimus ,olisi mielestäni ok.
Edelleen muiden takia ,mutta nyt jo ilolla odottelen ,mitä sieltä Näädän aivoista nyt kehkeytyy ja kuinka kamalana ihmisenä minua pidät.
^^
Jep, niinpä minäkin näköjään innostuin menee liian pitkälle. Moderointi tosin herätti hämmästystä jälleen kerran, kun “syö pääs” -tyylinen kehotus oli tulkittu päihdelinkkiin liian rankaksi kamaksi…
Ketjut lukitaan jos asiasisältö on sääntöjen vastaista, tai kun vittuilu tm. kuittailu on lähtenyt käsistä. Koska ollaan siinä pisteessä, se sit ihan vaihtelee modeista. Ja kuten totesin, nää moderointipäätökset on aiemminkin herättänyt kummastusta, eli mitään kovin johdonmukaista linjaa ne ei aina tunnu noudattavan.
Se välitön korville vetäminen on usein ennaltaehkäisevä toimenpide, kuten varmasti tiedät keskuudessamme on yksilöitä jotka ymmärtävät vain yhtä kieltä. Minun työni kuitenkin on varmistaa maksaville asiakkaille viihtyisä ja turvallinen ympäristö vapaa-ajan viettoon. Tuolla ravintoloissa ei useinkaan lainsäädäntö ja käytäntö kohtaa, ja se on kaikkien muiden paitsi pienen rettelöivän vähimmistön tappio.
Edelleenkään en suhtaudu kaikkiin käyttäjiin negatiivisesti. Kuten olen useamman kerran todennut, minkään päihteen käyttö ei oikeuta sanoutumaan irti yhteiskunnan pelisäännöistä. Hyvin harva hyväksyy edesottamukset, joista sinäkin olet kirjoitellut.
En nyt oikein ymmärrä mistä olet saanut päähäsi ett olen bodari. Olen kamppailu-urheilija, sitä olen ollut pikkupojasta asti. Junnuna judoa ja aikuisena lukkopainia sekä vapaaottelua, toisinaan olen menestynyt jopa ihan kohtuullisesti.
Koitappa Mikko muistaa, että se olit sinä joka tänne tuli häiritsemään asiallista keskustelua. Avautumaan näpistelyistä ja muista pikkurikoksista sekä lokaamaan työtään tekeviä kunnon ihmisiä, unohtamatta henkilökohtaisuuksia, joihin alennut tässäkin viestissä. Kaltaisellasi ei ole varaa moralisoida juuri ketään, tästä ovat varmasti samaa mieltä kaikki muut, paitsi plinkin näpistelijät ja muut ammattimaiset katkeroitujat.
Kyllä se keskustelu Nyytyn kanssa pääsääntöisesti ihan asiallista oli, ja siihenhän sinä väliin tuppasit tutulla ja turvallisella tyylilläsi.
Kyllä siinä on aihetta moralisoinnille, jos ihminen on sillä tasolla että avaa ketjun varastelusta. Sinun maailmassasi varastaminen on varmasti ihan ok, koita ymmärtää että suurin osa ihmisistä ei jaa tuota vääristynyttä maailmankatsomusta.