Varastelu

Aiemmin mieleeni tuli juuri pöhinää ja horkkia nauttiva poke,koska teistä paljon kyseisiä löytyy,mitenkään yleistämättä.

kuvittelen sinun olevan juuri,sitä ryhmää ,jolle mainitsemasi keskuudessamme olevat ymmärtää vain sitä yhtä tapaa ja jos olet noin tullut kohdelluksi ,en sinun toivoisi ,sitä muille kostavan.

Kyseistä paikkaa ,en ole elämässäni nähnyt ,missä vain alakasti kamaa käyttäisi ja mihin ei yläluokkainen eksyisi,jos ei todella karmeasta läävästä ole kyse,silloin voisit ajatella olevasi huipulla ,piripussit omassa narikassa ja sinullahan on työpaikka ,toisin kuin kanta-asiakkaista 5%,jotka terveytensä päihteillyt.
osuuko-upposiko??

Tangoon myös tarvitaan kaksi.

Ehdotin sopimusta muihin ketjuihin ja sitä ettei tätä ketjua torpattaisi.

Voit kyllä oman ketjusi aukaista pummeista ,varkaista ,narkkien ,muiluttamisesta ja millä putoaa parhaiten ensimmäisellä ja miten heistä pääsee kokonaan eroon ,siellä en varmasti vierailisi.

Tämä aihe minua luonnollisesti kiinnostaa.

Jatkoja iki-ihana Buli-ukkeli Mikko

Älä yleistä, eivät kaikki parturitkaan ole huoria. Ravintola-ala on siistiytynyt helvetisti, ja minkäänlaista hämärätouhua esiintyy kokemukseni mukaan aika vähän. Ovenkahvassa roikutaan, toinen käsi tippiä anellen ihan poliisiviranomaisen luvalla, joten luonnollisesti minun piripussi ei narikassa millään kunniapaikalla ole. Hämmentää suunnattomasti sinun sairaalloinen kiinnostuksesi työtäni kohtaan.

Nyt ei Mikko kyllä osu eikä uppoa, ei tuosta kryptisestä sekasotkusta ota kesytetty apinakaan selvää. Lainaa nyt hyvä mies, jos viittaat johonkin vanhaan viestiin

Tuo sinun väkivalta moralisointisi on helvetin huvittavaa. Sinä olet varkaana, huijarina ja huumerikollisena luopunut moraalista, etkä omaa mitään uskottavuutta tuollaiseen jeesusteluun.

Itse aiheeseen. Viimeisin kokemukseni varastamisesta sijoittuu menneen vuoden pikkujoulu aikaan. Noin ikäiseni kundi yritti erään välikohtauksen aikana varastaa narikan kassaa, jonka narikkatyttö kuitenkin huomasi. Vedin sällin nippuun ja rautoihin, ja siinähän se kiltisti odotteli miliisejä lähes tunnin, taas nähtiin ettei hölmöily kannata.

Huono päivä varkaalle ,tämänkö tapauksen johdosta varkaita vihaat ?

En yleistänyt ,lähes kaikki tuntemani poket ,joskus horkkia käyttänyt ja hyvin moni piriä.

Yhdestä kollegastasi tuli hyvä kaveri minulle ,sen jälkeen ,kun havaitsi minut kamaa vetämässä wc tiloissa ja ainoastaan yritti tsempata ,etten kamaa käyttäisi,jaksoi kyllä vuosia vinoilla värkeistä ja vähän aina kysellä ,muistinko nyt jättää kamat ja oheistarpeet narikkaan -oli mukava tyyppi muutenkin ,kävimme myös vuosia treenaamassa samalla salilla,hänellä oli hieno suhtautuminen ,meihin käyttäjiin,vaikka en itse tiedä hänen ikinä kamaa käyttäneen ,saattoi myös piilottaa paheensa hyvin.

vuosia myöhemmin ukko putsasi kollegansa kanssa työpaikkansa kassakaapin ja kun kiinni jäi potkut siitä seurasi,viime vuosina olen kaverin tavannut stevarina,kun hän tullut läsnäolonsa kaupassa ilmoittamaan(emme olleet varkaissa) aiemmin mainitsemaani tyyliin ,että tuttujen kanssa ei samalle työvuorolle,ettei tule ikäviä tilanteita jälkikäteen kummallekkaan.

Itse inhoan väkivaltaa ,en siksi ,etten siinä pärjäisi,tottakai olen hopealle joskus jäänyt,mutta suurimmaksi osaksi ,että olen sitä aivan liikaa nähnyt.

Pienempi pahe on edelleen mielestäni varastaminen,kuin väkivalta ,vaikka sitten rysän päältä tilanteessa.

Itse ainakin luovun mieluummin rahoistani,kuin terveydestäni.

Ja tottakai ,myös minulta on varastettu,inhottavin tapaus oli suksiboxista ,lapseni sukset,juuri ennen hiihtoloma reissua ja menihän siinä omat &puolison myös ,jos olisin paikalle osunut ,olisin sanonut ,että kannattaa lähteä lätkimään ,koska vakuutusyhtiön takia joutuisi kissalanpojat paikalle soittamaan, olisin myös saattanut sneppaa nitkuiselle ,vaikka teksin tai rahaa,jos oikein reppana tapaus kyseessä olisi ollut,ettei hänen tarvisi moista tehdä,tosin tyyppi olisi varmasti kaiken vastaan ottanut ,mitä sille olisi annettu ja siirtynyt naapurin puolelle pahoja tekemään, mutta kamat/rahat takaisin ja antaa vetää on mielestäni hyvä ratkaisu,toisin kuin niputus,pätkiminen ,poliisi ei sitä tyyppiä paljon hetkauta ,vuorokauden päästä takaisin samoissa puuhissa,ehkä vielä vihastuneena selkäsaunastaan ja seuraavan kerran kiinni jäädessään saattaa jo jotain peruuttamatonta tehdä esim. Puukottaa sankaria tmv.

Olen tehnyt hyvin paljon rikoksia ja en ole ollenkaan ylpeä tekosistani,en kyllä osaa hävetäkään tekojani ,ehkä sen takia ,etten yksityis henkilöiltä ole vienyt mitään,yksityisyrittäjää ,jos ei lasketa ja varmaan sen takia ,että olen rikollinen ja narkomaani ,vailla moraalia,toisin kuin huumaus aineiden käyttörikoksiin syyllistyvä ex-vartija taistelulaji taituri,joka on kyllä ainakin väärässä ketjussa moralisoimassa.

Parturi juttu yleistämällä oli ,joku sun täysin oma heitto.
En voi olla samaa mieltä heistäkään ,vaikka xx muija moinen on -siis parturi/kampaaja- huora en hänen silti ,usoisi ikinä olleen tai olevan .

Ala on hieman siistiytynyt (ravintola) ,mutta painopiste sanalla hieman ,samanlainen nahkapää ,punttiukko on yleisin ihminen ovella stondaamassa edelleen ,onneksi niillä ei rähinäremmiä yleensä ole ,jonka alle peukalot työnnetään ja yritetään siinä lasten kurapuvun tapaisessa rintaa röyhistellä ,kauniimman sukupuolen ohi kävellessä ,täytyy muuten tutulta kysyä ,miksi ne kädet sillei suurinosa laittaa ,haluaako ne tieten tahtoen viihdyttää ihmisiä olemalla naurettavan näköisenä,julkisella paikalla.

Etkö ole tietoinen siitä, et piriä ostamalla ja vetämällä sä olet jo sanoutunut irti näistä sulle niin tärkeistä säännöistä, joita niin mielelläsi vahdit ja moralisoit kaikkia muita noudattamaan. Vai onko se pirin käyttö teille pokeille jotenkin laillisempaa kuin meille muille? Vai onko teille ehkä myönnetty oikeus valita mitä sääntöjä noudattaa, ja mitä rikkoo??

Hahhah, ai minkälaisella “tasolla” ihminen silloin on, kun tätä kiinnostaa keskustella aiheesta varastelu? :smiley:

Vaikuttaa siltä et sulla aika omintakeiset nämä moraalikäsityksesi, joten et ehkä ole se kaikkein paras vaihtoehto miksikään yleiseksi moraalinvartijaksi.

En ole väittänyt käyttörikoksen olevan uhriton rikos, on se kuitenkin parempi vaihtoehto kuin sinun laillistettu huumeiden käyttö, joka maksaa muistaakseni hoidon alkuvaiheessa n. 1000e/kk. En minä ole sanoutunut irti mistään, minä maksan joka kuukausi kohtuullisen summan korvatakseni käyttöni aiheuttamat lieveilmiöt. Kyllä, portsarilla on mielestäni suurempi oikeus narkata, kuin esim. sinun kaltaisella henkilöllä. Portsari oletettavasti kykene kustantamaan käyttönsä, eikä alennu rahoittamaan toimintaansa vaikkapa juurikin näpistelyillä.

Minä en ole oikea henkilö määrittelemään mitään ihmisyyden tasoja. Sen tiedän, että varastelevat aikuiset ihmiset ovat yleensä hyvin surullisia hahmoja. Se että joku haluaa vielä netissä retostella tuollaisella on aika erikoista, kertoo siitä ettet juurikaan arvosta itseäsi tai elämääsi.

Olisi kohteliasta vastata aikaisemmin esitettyihin kysymyksiin, ennen kuin alkaa niitä itse esittämään. Missä ja milloin olen uhkaillut ja/tai kehuskellut väkivallalla?

^
Laiton pirin, tai mistä-sitä-koskaan-tietää-minkä-paskan, vetäminenkö parempi vaihtoehto kuin laillinen ja valvottu lääkehoito?? Ja että rahalla on mahdollista ostaa oikeus aiheutaa huolta ja murhetta lähimmäisilleen. (Joka muuten on vain yksi käyttösi aiheuttama lieveilmiö.) Näin sanoo ihminen, joka paasaa yhteisten sääntöjen noudattamisen ja moraalin puolesta! Tämä kertoo mulle tarpeeksi sun logiikastasi ja moraalikäsityksistäsi.

Vastasin kyllä kysymykseesi, mutta se jostain syystä sensuroitiin. Kirjoitin sinun maalailevan itsestäsi kuvaa väkivallalla vakuuttavana stevaripokena [size=85](mode: jos tuo jo moneen kertaan - myös Näädän omalta taholta - mainittu ammattiin liityvä nimitys on henkilökohtaisuuksiin menenistä, niin voisitko ystävällisesti sensuroida vain sen, ja jättää postaukseni muu osio?)[/size] En tiedä miksi tulkitsit mun tarkoittavan että sä just täällä olisit uhkaillut? Kyse on mielikuvasta, jonka olen sinusta luonut. Kuten lihasten pullistelu. Ehkä ymmärrät, etten tarkoita sun pullistelevan tällä netti-foorumilla kirjaimellisesti, vaan jälleen kyse on kirjoitustesi synnyttämästä mielikuvasta. Jos tyyppi harrastaa jossain kehässä mätkimistä, tulee ainakin mulle sellanen mielikuva, et tässä harrastuksessa olisi sentään jotain lihaksia syntynyt. Paitsi tietysti siinä tapauksessa, että on ollut siellä kehässä vain vastaanottavana puolena. Tämä vaihtoehto kuitenkin kumoutuu sillä uhoamisella, että pystyisi kaatamaan vaikka minkä kokoisen miehen tahansa.

p.s. Avasin uuden ketjun, Näätäily, jonne tää kuittailu-väittely vois mun mielestä siirtyä. Vaikka tää itse aiheen, eli varastelun, synnyttämästä moraalisesta paheksunnasta saikin alkunsa, niin tässä on nyt useiden viimeisten sivujen aikana ollut kuitenkin niin paljon offia. En haluaisi enempää altistaa tätä ketjua lukitsemisen riskille, kun tää on kuitenkin niin kiinnostava aihe, ja täällä on niin paljon hyvää asiaa josta voi taas myöhemmin jatkaa jutustelua. :wink:

(Jos on tarve kommentoida jotain tässä ketjussa sanottua näätäily-koomikko-aiheeseen liittyvää, voi sen kopsata täällä ja julkaista siellä toisessa ketjussa.)

Varastelusta, korvaushoidosta, “sossupummina loisimisesta” jne. saa toki olla mitä mieltä tahtoo ja myös kertoa mielipiteensä, mutta näistä Näädän viesteistä huokuu aika ikävästi se, miten hän arvottaa ihmiset itsessään heidän tekojensa ja valintojensa mukaan :frowning: . En minäkään hyväksy esim. varastamista, ellei sitä tee todelliseen tarpeeseen, mutta se, että jollakulla olisi tyyliin suurempi oikeus elää(Noin kärjistetysti sanottuna, toivon, ettei Näätä sentään ihan noin ajattele :confused: ), koska käy työssä, on ajattelutapa, joka saa mut todella surulliseksi :frowning: . En toki ole ihan eilisen teeren tyttöjä, eli tiedän kyllä, että tuolla tavoin ajattelevia ja avoimen vihamielisesti “itseään huonompia” ihmisiä kohtaan suhtautuvia tyyppejä riittää, ja olen sellaisiin ihan henk.koht. monesti törmännytkin, mutta silti tämän ketjun jutut, siis lähinnä Näädän osalta, saavat mut todella pahalle mielelle. No, eipä näitä mikään pakko olisi lukea. Mä vain toivoisin, että sä, Näätä, oppisit suhtautumaan ihmisiin hieman ns. armollisemmin ja ymmärtämään, että elämäntilanteita on niin kovin erilaisia. Ihmisten teot voivat olla tuomittavia ja vääriä, mutta jokaisella ihmisellä on silti yhtäläinen ihmisarvo.

^
Mun kommentti tähän Näätäily-ketjussa.

Käytöstäni tietävät avovaimoni lisäksi ainoastaan piripää kaverini, joten mistään suuresta surun ja murheen aiheuttamisesta ei voida puhua.

Toki se hoito sinulle on hyvä asia, veronmaksajat tuskin ovat samaa mieltä. Meidän eromme on se, että minä annan enemmän kuin otan, sinä vain ja ainoastaan otat.

Se kehässä mätkiminen on anaerobinen painoluokkalaji, jossa suuresta lihasmassasta on monissa tapauksissa vaan haittaa. Onhan joidenkin mielestä esim. David Beckham lihaksikas pullistelija, joten tämäkin on kovin suhteellinen asia. Se miesten kaataminen nyt sattuu olemaan osa työtäni, eikä siinä ole mitään uhoamista tai lesoilemista. Varmasti taksikuski saa sanoa olevansa hyvä taskuparkkeeraaja, ilman mitään kuittailuja.

Minä, veronmaksajana ja yleensä ihmisenä, joka tykkää kulkea rauhassa kadulla, olen sitä mieltä, että korvaushoito on parempi vaihtoehto, kuin se, että kitkuinen opparinisti ryöstää minut saadakseen aineensa. Toki näitä korvaushoidon väärinkäyttäjiä riittää, jotka harjoittavat kaikenlaista ikävää ja laitonta toimintaa rahoittaakseen oheiskäyttönsä, mutta käsittääkseni iina ei heihin kuulu.

Nyt kaikki kannustamaan Suomen Leijonaa varastamaan Venäjän välierä paikka …

Moraaliton Mikko

Näätä …painolajiluokka kamppailulajeissa on varmaan kaikille ,asiasta jotain tietäville ,täysin itsestäänselvyys.

Itse olen entinen joukkueurheilija,joka pärjännyt hyvin Kapteenina ,ehkä tämän takia ,ajattelemme hyvin erillailla.

Yksilölajit ,yksilön etu.
Joukkuelajit ,joukkueen etu.

[poistettu asiatonta -Päihdelinkin moderaattori]

Painoluokkalaji-juttuhan oli suunnattu Iinalle, joka tuntui olevan täysin ulapalla lihasten pullistelu-juttuineen.

Niin, joukkuelajien urheilijat nyt usein ovat laumasieluisia ämmämäisiä pelkureita

Oletko Mikko Mallikas saanut innoituksesi toistuviin homo-läppiin sieltä lätkä/fudis/koris/säbä-pukkarista?

^en ole ,ne ovat sinun hokemiasi (tämäkin vastaus varmaan poistetaan asiattomana)

Edellisessä ,kansalle hyvin tuttu sananlasku kyseessä…

:angry:

^^
Ihminenhän on laumaeläin,eikä täällä kukaan yksinään ,ilman kavereita pärjää.

Siirtykäämme sinne sinun “kunniaksesi” perustetulle ketjulle ,näiden läpysköjen kera.

Niin, kumpikohan tämän länkytyksen taas aloittikaan?

Danke shöön,villiinnyin kyllä hieman liikaa

Ei hitto! Nyt mun on tehtävä tunnustus tai muuten en saa sieluparalleni rauhaa :cry: . Olen tässä ketjussa hokenut aina sitä, että en ole koskaan varastanut, ellei lasketa sitä, kun olen vienyt käteiset kadulta löytämistäni lompakoista(Lompakot muine sisältöineen olen sitten kiikuttanut löytötavaroihin, kunhan olen muilta kiireiltäni joutanut), mutta olenhan mä. Tämä putkahti muistojeni syövereistä, kun luin tuolta Positiivista tänään -ketjusta duudsonin polkupyörävarkaudesta. Joskus vuosia sitten siis varastin kännipäissäni pyörän, kun mun piti päästä kotiin jostakin mieron teiltä, bussit eivät kulkeneet siihen aikaan, mulla ei ollut varaa taksiin, enkä saanut mitään muutakaan kyytiä itselleni järjestettyä. Matka oli aivan liian pitkä käveltäväksi, mutta polkupyörällä se taittui jotenkuten, vaikka aika epävakaata menoni taisikin olla :unamused: .

Kiitos, tämä helpotti :stuck_out_tongue: .

Kelatkaapa tätä: Oltiin yhdessä nimeltä mainitsemattomassa paikassa retkellä nimeltä mainitsemattoman hoitopaikan porukan kanssa. No, tää yks meidän porukkaan kuuluva valopää, kun silmä vältti, meni varastamaan sen paikan työntekijän iPhonen! MEIDÄN YHTEISEN REISSUN AIKANA, KU KERRANKIN OLI TARKOTUS PITÄÄ PORUKALLA KIVAA!

Homma meni niin, että osa meistä oli lähteny puolessa välissä jo kotiin. Sit ku me loput oltiin tekemäs lähtöä, paikan työntekijä tuli juttelemaan, että hänen puhelimensa on hävinnyt ja se menee vastaajaan vaikka akku ei ollut loppu. Tajuttiin tietty kaikki, että joku meistä sen on vieny, ja moni myös arvasi, kuka. Alettiin sitten katsomaan valvontakameran kuvia, ja nopeastihan se sieltä löyty, eikä jääny mitään epäselvää, mitä siinä filmillä tapahtui. Onneks saatiin puhelimella sit varas kii, ja se suostu tulee palauttamaan puhelimen. Yks meiän työntekijöistä jäi sitä sinne venailemaan. Eli me muut ei olla saatu viel tilaisuutta antaa palautetta. Ilmeisesti ei tullu poliisijuttua, en o varma.

Jos ei olis jääny tollee valvontakameralla kiinni, me oltais oltu koko porukka enemmän tai vähemmän epäilyksen alaisina. Mitä sillä jätkällä on pyöriny mielessä, ku pitää tommosen retkenkin aikana lähteä varastelemaan? No toi oli retorinen kysymys, koska vastaus on “ei mitään”. Pännii niin hitosti, et oikein käyttää hyväkseen sitä luottamusta, mikä meille on annettu. Itsekin olen nuorempana käyttänyt luottamusasemaa väärin, mutta en läheskään tuolla tavalla, että kusen kavereiden naamalle suurinpiirtein. Ei oo tyyppiä näkyny viikkoon, ja kun näkyy, ni saa kyllä palautetta aika reippaasti.

Kenttäoikeus pystyyn ja mulkulle kevyt selkäsauna, loppuu varastelu ainakin noilla yhteisillä reissuilla.

Itseltäni vietiin Iphone muutama viikko takaperin erään punttisalin pukkarista. Salin omistaja sai monen mutkan kautta tietää rotan, ja kävi ilmi että itsekkin tiedän kaverin ulkonäöltä. Sälli käy toisinaan dokailemassa työpaikallani, valitettavasti viime aikoina ei ole näkynyt. Jos vielä joskus tiemme tuulikaapissa kohtaavat, tulee kyyti olemaan kylmää. Oma mokahan tuo kyllä oli, itsehän sen luurin sinne housujen taskuun jätin. Lompakossa oli yli 200e käteistä, jotka jostain syystä eivät kelvanneet.