Huono päivä varkaalle ,tämänkö tapauksen johdosta varkaita vihaat ?
En yleistänyt ,lähes kaikki tuntemani poket ,joskus horkkia käyttänyt ja hyvin moni piriä.
Yhdestä kollegastasi tuli hyvä kaveri minulle ,sen jälkeen ,kun havaitsi minut kamaa vetämässä wc tiloissa ja ainoastaan yritti tsempata ,etten kamaa käyttäisi,jaksoi kyllä vuosia vinoilla värkeistä ja vähän aina kysellä ,muistinko nyt jättää kamat ja oheistarpeet narikkaan -oli mukava tyyppi muutenkin ,kävimme myös vuosia treenaamassa samalla salilla,hänellä oli hieno suhtautuminen ,meihin käyttäjiin,vaikka en itse tiedä hänen ikinä kamaa käyttäneen ,saattoi myös piilottaa paheensa hyvin.
vuosia myöhemmin ukko putsasi kollegansa kanssa työpaikkansa kassakaapin ja kun kiinni jäi potkut siitä seurasi,viime vuosina olen kaverin tavannut stevarina,kun hän tullut läsnäolonsa kaupassa ilmoittamaan(emme olleet varkaissa) aiemmin mainitsemaani tyyliin ,että tuttujen kanssa ei samalle työvuorolle,ettei tule ikäviä tilanteita jälkikäteen kummallekkaan.
Itse inhoan väkivaltaa ,en siksi ,etten siinä pärjäisi,tottakai olen hopealle joskus jäänyt,mutta suurimmaksi osaksi ,että olen sitä aivan liikaa nähnyt.
Pienempi pahe on edelleen mielestäni varastaminen,kuin väkivalta ,vaikka sitten rysän päältä tilanteessa.
Itse ainakin luovun mieluummin rahoistani,kuin terveydestäni.
Ja tottakai ,myös minulta on varastettu,inhottavin tapaus oli suksiboxista ,lapseni sukset,juuri ennen hiihtoloma reissua ja menihän siinä omat &puolison myös ,jos olisin paikalle osunut ,olisin sanonut ,että kannattaa lähteä lätkimään ,koska vakuutusyhtiön takia joutuisi kissalanpojat paikalle soittamaan, olisin myös saattanut sneppaa nitkuiselle ,vaikka teksin tai rahaa,jos oikein reppana tapaus kyseessä olisi ollut,ettei hänen tarvisi moista tehdä,tosin tyyppi olisi varmasti kaiken vastaan ottanut ,mitä sille olisi annettu ja siirtynyt naapurin puolelle pahoja tekemään, mutta kamat/rahat takaisin ja antaa vetää on mielestäni hyvä ratkaisu,toisin kuin niputus,pätkiminen ,poliisi ei sitä tyyppiä paljon hetkauta ,vuorokauden päästä takaisin samoissa puuhissa,ehkä vielä vihastuneena selkäsaunastaan ja seuraavan kerran kiinni jäädessään saattaa jo jotain peruuttamatonta tehdä esim. Puukottaa sankaria tmv.
Olen tehnyt hyvin paljon rikoksia ja en ole ollenkaan ylpeä tekosistani,en kyllä osaa hävetäkään tekojani ,ehkä sen takia ,etten yksityis henkilöiltä ole vienyt mitään,yksityisyrittäjää ,jos ei lasketa ja varmaan sen takia ,että olen rikollinen ja narkomaani ,vailla moraalia,toisin kuin huumaus aineiden käyttörikoksiin syyllistyvä ex-vartija taistelulaji taituri,joka on kyllä ainakin väärässä ketjussa moralisoimassa.
Parturi juttu yleistämällä oli ,joku sun täysin oma heitto.
En voi olla samaa mieltä heistäkään ,vaikka xx muija moinen on -siis parturi/kampaaja- huora en hänen silti ,usoisi ikinä olleen tai olevan .
Ala on hieman siistiytynyt (ravintola) ,mutta painopiste sanalla hieman ,samanlainen nahkapää ,punttiukko on yleisin ihminen ovella stondaamassa edelleen ,onneksi niillä ei rähinäremmiä yleensä ole ,jonka alle peukalot työnnetään ja yritetään siinä lasten kurapuvun tapaisessa rintaa röyhistellä ,kauniimman sukupuolen ohi kävellessä ,täytyy muuten tutulta kysyä ,miksi ne kädet sillei suurinosa laittaa ,haluaako ne tieten tahtoen viihdyttää ihmisiä olemalla naurettavan näköisenä,julkisella paikalla.