Varastelu

Ok, pelataan sitten noilla korteilla.

Sinähän olet juurikin sitä väkeä, joilta tulisi ottaa passi pois ja potkia yli rajan. Tunnetko ansainneesi 1,5k/kk vain pysymällä hengissä? Työtön nisti linna-taustalla, ja lapsikin vielä kirsikkana kakun päällä.

Jos kerran työt niin kovin maistuisivat, kannattaisiko tehdä asialle jotain? Anna kun arvaan, olet narkannut itsesi eläkkeelle. Ikäväähän tuossa on se, että tuollaisten jälkikasvusta tulee kohtuullisella todennäköisyydellä vanhempiensa kaltaisia elämäntapahäviäjiä.

Joo, Nyyty kirjoitti pitkiä viestejä joissa perusteli kantansa asiallisesti. Sinä taas olet näpytellyt sekavia sepustuksia jostain apteekki murroista. Älä huoli, ei ole jäänyt hampaankoloon mitään, kelpo viihdettähän tämä on.

Niillä korteilla pelataan ,mitkä lähdössä jokaiselle jaettu-sehän on saletti.

Tuntisin ansainneeni enemmän,koska olen veroja maksanut paljon . Passi jutusta ,en pistäisi pahakseni myös Britti passia ja kaksoiskansalaisuutta , jotta voisin Suomalaisia ylpeänä edustaa ympäri maailmaa ,ilman rasittavia viisumin hakemisia esim. Australiassa ja Jenkeissä ,missä tykkään reissata ja aion vastaisuudessakin edustaa itseäni ja syvästi ihailemisia päihdeongelmaisia ihmisiä.

Eläkkeelle en ole vielä itseäni Narkannut-pitäisikö??

Lapsestani tuskin tulee käyttäjää ja uusia niitä tulee vielä toivottavasti lisää ,hänestä tulee todennäköisesti pomo sinunlaisille ihmisille ja ainakin korkeasti koulutettu , keskiverto kansalaista äveriäämpi maanomistaja hänestä saletisti tulee ,joka voi sitten työntekijöilleen vuokrata vapaa-ajan asuntojaan Utsjoki Hanko välillä ja pitää Firman virkistyspäiviä omilla maillaan ja omilla tiloillaan.

Töissä en nyt ole vähään aikaan ollut ,koska ei ole hotsittanut ja tykkään hoitaa hommat kunnolla ,kun niihin ryhdyn ja tästä syystä ,kun en ole 110% ollut motivoitunut ,en ole viitsinyt vaivautua töihin ollenkaan ,ennen kuin olen taas omana itsenäni-kehuttuna,kiiteltynä ,ahkerana työntekijänä ,jolla ei mene sormi suuhun pikku pulmista.

Virheitä olen tehnyt ja linnassakin olen ollut ,mutta ne oli vaan hyviä katkoja ja aikaa vähän miettiä ,mitä seuraavaksi ja missä maassa.

Apteekkimurrosta ei ollut kyse vaan päivällä takahuoneeseen pujahtamisesta ja lääkkeiden kassiin lappaamisesta. Taidat kärsiä skidistä lukihäiriöstä niiden palloon kohdistuneiden iskujen johdosta.

Tyhmä paljon töitä tekee ,viisas pääsee vähemmällä!!!

Tasan ei käy onnenlahjat ja häviäjäksi en itseäni tunne.

Sekavia kirjoitukseni ovat varmasti olleet ,eivät Nyytin tavoin huoliteltuja ,eivätkä toivottavasti sinunlaisia vihan vammauttamia purkauksia-paskasakista.

Nyt alan skrivaan tukilappuja valmiiksi ennen ulkomaille häipymistä ,jotta läheiseni voivat niitä loman aikana postittaa-perkele rankkaa puuhaa.

Tällä hetkellä 68% kertoo varastelevansa tai on varastanut , pitäisikö heidät kaikki minun tavoin potkia rajojen ulkopuolelle ja ottaa passit pois???

Napoleonin suunniteltuaan ulkomaisia pakkotyölaitoksia tiedetään vastanneen kysymykseen -
Kuka niitä roistoja vartioi-
Vieläkin suuremmat roistot …

Tämä ketjuhan menee pian yhtä hassuksi, kuin Lopettamon kannabisketju. Minä putosin jo kärryiltä, mutta jatkakaa te.

[quote=“Viekas Näätä”]
Ok, pelataan sitten noilla korteilla.

Sinähän olet juurikin sitä väkeä, joilta tulisi ottaa passi pois ja potkia yli rajan. Tunnetko ansainneesi 1,5k/kk vain pysymällä hengissä? Työtön nisti linna-taustalla, ja lapsikin vielä kirsikkana kakun päällä…

Minä olen juurikin sitä väkeä ,ketä Fanitat huippu-urheilijoita seuratessasi ,Malleja ja Missejä ja heidän kuviaan tumputessasi unelmoit ,näytteilijöitä joiden rooli suorituksia kadehdit , yritysjohtajia joilta palkkasi saat , eturivin Artisteja joiden biisejä suihkussa nuotin vierestä hyräilet,ammattisotilaita joiden rohkeutta ihailet,hoitoalan ihmisiä Lääkäreitä ,jotka sinua pirilaskuissa hoitavat ja nappeja määräävät sekä monenlaisia yhteiskunnan vaikuttajia ,sekä tietenkin niitä tavallisia kansalaisia joita et huomaa ja juoppoja ,nistejä joiden päälle mielessäsi syljet ,unohtamatta ammattirikollisia ja linnavenkuloita ,joita ainakin unissasi pamputat. Meitä minunlaisia on siis moneksi ja joka lähtöön ,ihmettelen keitä tänne jäisi enää hela maahan asioita hoitamaan ,viihdyttämään,palkkoja maksamaan jos kaikki minun tapaiset tutut ja kaverini täältä pois potkittaisiin , silloin ei olisi sinulle enää töitä ja niitä tukia varmaan vielä huonommin tarjolla,ei tarvittaisi kerrosvartijaa,järjestyksenvalvojaa ja muita turhatiimejä .

Töihin saatan taas mennä 10 kk ajaksi ,että saan taas nauttia ansiosidonnaista 500 arkipäivää eli lähes 2 vuotta , niitä kun voi nostaa hyvin ulkomailla asuessa myös ,kun on vaan allekirjoittanut ne valmiiksi ja silloin se ei pitäisi tapaistasi moraalinvartijaa hetkauttaa ,kun kysymys on liiton rahoista ,eikä verovaroista.

Tällä hetkellä tyydyn verottamaan Kaupungin kassaa ja teenkin sitä urakalla,koska pystyn .

Pitää lähteä syyhkiin aurinkorasvaa ,etten polta hipiääni auringossa ja ne on niin kalliita ,että kun enää itse juurikaan varastele voin vaikka jotain tuttua pyytää niitä kassillisen hakemaan-pilkkahintaan tietysti,ajattele vahinkoa ,jossa ihosyövän hankittuani -tulisin sitä tänne hoidattamaan maksamillasi verovaroilla.herkkänahkainen en onneksi ole,eikä kultahampaideni koloissa ole mitään edes porvari päivällisen jäljiltä.

Viva la Finlandia

^ En tiedä muista, mutta minusta mikon asenne on varsin mainio :mrgreen:

Jep, en mäkään kyl näe tässä sitä samaa epätoivoista yritystä pelastaa oma nahka vetämällä muita lokaan, mitä Ketolla lopettamossa. Mut ymmärän kyl sun pointin Winston. Mutta koska tässä kumpikin kirjoittavat enemmän tai vähemmän kieli poskessa, niin tää menee vielä viihteestä. Lopettamossa vedetään näitä samoja juttuja, mutta haudanvakavana, siksi se touhu siellä menee jo häiriintyneen puolelle.

Ja jos tyyppi tekee entrénsa uudelle foorumille tällä asenteella

ni olihan se nyt pelkästään ajan kysymys, et koska sitä aletaan täällä(kin) ihan kunnolla paukuttaa!

Ja nämä Mikon paukutteluthan ovat varsin mehukkaita! :sunglasses:

^
Kiitos ja kumarrus IINA & SOIKANNEL

Vastaa kun tukilappujen töhertämiseltä joudat. Kerroit olevasi taustaltasi keskiluokkainen, lähes kultalusikka suussa syntynyt jne. Mistä syystä jouduit vankilaan? Pohjimmiltaan kyse on aina rahasta, tai sinun tapauksessa sen puutteesta. Ei keskiluokkainen päihdeongelmainen joudu vankilaan, se että vanhempasi ovat olleet keskiluokkaa ei tee sinusta sitä. Sinä olet alaluokkaa nyt ja aina

Voi voi Mikko, ei entisten narkkien ja vankien lapsista tule äveriäitä yhtään minkään omistajia. Itsehän olen maanomistaja. Ihan perittyä maata on, koska vanhempani ovat aidosti keskiluokkaa, ei vaan minun päiväunissa.

Raha on vapautta, sinun kaltaisesi on ikuisesti vanki. Ikävää perheesi kannalta, jokainen lapsi ansaitsee parempaa kuin kaupungin kusisen vuokrakämpän, vanhat rikkinäiset vaatteet ja äidin vinoon leikkaamat hiukset.

Nyt otat Mikko itseäsi niskasta kiinni, haet töitä ja pysyt sielä. Se kohottaa kummasti itsetuntoa, eikä tarvitse olla niin kitkerä ja katkera työtään tekeviä kohtaan. Teilläkin päin on varmasti jotain syrjäytyneiden työllistämisohjelmia. Ei tarvitse lapsennekaan aina häpeissään valehdella, kun sedät ja tädit kysyvät mitä isi tekee työkseen.

Vointeja ja parempaa huomista

Tää nyt menee jo vähän erikoiseksi. Narkkien ja vankien lapsista voi tulla mitä tahansa. Suomessa kun on ilmainen koulutus. Voi opiskella vaikka lääkäriksi asti. Asioita voi ostaa myös, jos tekee töitä ja säästää.

Oikeastaan mua vituttaa “peritty raha” ja sillä ratsastaminen. Siinä kun ei tarvitse tehdä yhtään mitään sen ansaitakseen. Sitä paitsi omat vanhempani mälläsivät aikoinaan perityn rahan, vaikkeivat olleet nistejä, eivätkä alkoholisteja.

Itse arvostan enemmän sitä, että ansaitsee itse paikkansa opiskellen jne. eikä persettä nuollen. Joskaan en tarkoita, että teistä kukaan olisi kieli ruskeana rahansa ansainnut.

Ja ihan totta, se raha ei ole elämässä kaikki. Kyllä sitä tarvitsee elääkseen, mutta ei sillä elämän tärkeimpiä asioita saa. Jokaisella tosin on omat arvonsa.

Ja kyllä “paremmatkin” ihmiset sairastuvat, masentuvat jne. ja voivat joutua täten myös eläkkeelle ennen aikojaan.

Lapselle raha ei korvaa rakkautta. Mutta mä olen jo ihan sekaisin koko keskustelusta. Tulinpa vaan mainitsemaan tähän väliin muutaman pointin.

Vastaa kun tukilappujen töhertämiseltä joudat. Kerroit olevasi taustaltasi keskiluokkainen, lähes kultalusikka suussa syntynyt jne. Mistä syystä jouduit vankilaan? Pohjimmiltaan kyse on aina rahasta, tai sinun tapauksessa sen puutteesta. Ei keskiluokkainen päihdeongelmainen joudu vankilaan, se että vanhempasi ovat olleet keskiluokkaa ei tee sinusta sitä. Sinä olet alaluokkaa nyt ja aina

Voi voi Mikko, ei entisten narkkien ja vankien lapsista tule äveriäitä yhtään minkään omistajia. Itsehän olen maanomistaja. Ihan perittyä maata on, koska vanhempani ovat aidosti keskiluokkaa, ei vaan minun päiväunissa.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Oletko kuullut huumausainerikoksista jaetuista tuomioista , Raha ei todellakaan ole minulle kovin tärkeää ole elämäni aikana ollut.

Sitä on tullut ja sitä on mennyt ja sitä vieläkin jemmassa on.

Lapsiltani ei mitään tule puuttumaan ,olen itse kyllä tienannut ja sijoittanut loma-asuntoon ja muuhun mukavaan ja keplotellut omaisuuteni voudin ulottumattomiin ( pääosin perittyä), vielä kun lapsilleni sukuni omistusta ruvetaan siirtämään ,niin heillä ei muuta rahallista huolta ole ,kuin siirrellä niitä sen ajan veroparatiiseihin tai vastaavaa.

Vanki en ole mieleltäni ikinä ollut ja ne muutamat hassut kuukaudet pleikkaria ja jalkapalloa ym pelaten ei ole todellakaan kovin kurjalta tuntunut ,eikä minulla ole ollut mitään tunnollani fiiliksiäni pilaamassa ,että olisin jonkun vaikka pahoinpidellyt vammautuneeksi.

Apteekin tädeille olen pariin kertaan näyttänyt ,että asiakas on aina oikeassa ja käynyt itsepalvelu menetelmällä lääkkeitä hakemassa ,kun ovat olleet siellä niin leikkimielisiä ja jaksaneet rutista päivistä milloin mitäkin haettu ja lähteneet leikkiin päihdeongelmaisen kanssa ,saako lääkkeet vai ei.

Lapseni voi tämänhetkisen ammattini ylpeänä kertoa ,meinaan kouluttautua kyllä lisää,kun aika sopiva minulle.

Muista ,että Rikosrekisteri vanhenee yleensä 5vuodessa ,eli olen kuin Rentboy Trainspottingista ja voin sanoa ,että minusta tulee samanlainen kuin teistä ,tai ehkä ei kuitenkaan ,ainakaan kaltaiseksesi ahdasmieliseksi umpijuntiksi en halua muuttua ja katkeruutta tuntien pitää rahaa kaiken mittarina ,jopa ihmisarvon.

Sä olet täysin keitaalla ,koko Näätä ,noiden luulojesi kanssa .

Töihin menen silloin ,kun minusta itsestäni siltä tuntuu.
Seuraava työpaikka saattaa olla ,itseomistavani Ravintola ,jossa ei kaltaisiasi Piripäitä henkilökunnasta löydy, vaikka omistaja ex pollenisti ,linnaveikko .

Ja edelleen toistan Rahaa minulta ei ole puuttunut ,eikä tule ainakaan lapseltani /lapsiltani puuttumaan ja ne koulut voi täällä käydä ilmaiseksi ,vaikka ei olisi kaltaiseni Maanomistajan sukulaisia.

Töistä vielä ,ettei niitä terve mies kaipaa,mutta pysyisin ,ehkä paremmin terveenä ,kun en hengaisi jatkuvasti ylä,keski ja alaluokkaisten kavereideni parissa päihteillen ,syrjäytymisestä ei vaaraa ole jos en koomaan vaivu Lapin mökilläni ,porukasta viimeisenä lähtijänä ja saa moisia itsetunto ongelmiasi, epäilen ,voit unelmoida,päiväunia ,veroprossat jne. Skeptiset jumituksesi on kyllä huomattu ,ei tarpeeksi huomioitu.

Nyt vaan ota uusia aiheita elämääsi ja tutustu vaikka ,ystävät ,vihamiehet osioon ,jottet sydänhalvausta saa huomattuasi ,ettet ole ainoa perintöinesi ja working class hero mielikuvaa hahmosi ei minussa herätä ,outoa mielenkiintoa sulta kyllä löytyy Mua kohtaan ja miksi et noihin kysymyksiini ole kuitenkaan vastannut millään muotoa.

More money more problems

Annan toisten mä talletella suuret setelit -on varmasti sinulle pienestä pitäen kylmiä väreitä ja painajaisia saanut aikaan.

Ajastani jos olit huolissasi ,milloin ehdin mitäkin tukilappujen täytöltä ,sitä minulla kyllä riittää ,siis aikaa ja vinopino myös noita hakemuksia.

Jatkoja Sinulle Näätä ja usko ,että olet samanlainen Narkkari, kuin me muutkin ,vaikka kuinka moraalinvartija työpaikassasi hiippailisit.

Hienoa jos asiat ovat kuten kirjoitat, hienoa sinulle ei yhteiskunnalle. Mutta kai nyt itsekkin ymmärrät juttujesi ristiriitaisuuden, vaan idiootti tai köyhä ottaa syytteen jonkun lääkkeiden takia.

Jos vaikka laittaisit uudestaan niitä kysymyksiäsi, ymmärrettävässä muodossa kiitos. Vastaan mielelläni.

Minä olen huumeiden käyttäjä sinä olet nisti, vähän jos mietit ymmärrät eron näiden välillä.

Lue vaikka viesti ketjua taaksepäin ,niin näet kysymyksiäni ja taisit ne kyllä jo aiemmin ymmärtää ja rasittavaksi todeta.

Mistä sait päähäsi ,että tuomiot olisin saanut juuri lääkkeistä (siinä apojutussa ,mainitsin jotain ohimennen kaltaisiasi rauhoittaakseni ) lääkkeillä saa kyllä hyvin paalua tehtyä ja tuomiotkin kovia esim. Subujen kanssa ,kun palat niitä vuosien aikana sopivasti vaikka 1000 tablettia päällä ja muutaman tuhannen myymisestä syyte. Kytillä seuranta ,kuuntelu ,DNA ,GPS todisteena niin ei siinä kovin idiootti tarvi olla.

Omissa kovissa tuomioissani oli kyse Heroiinista ja sen väitetyssä myymisessä ,kun se nyt on vielä typerämpää ,sitä vuosia käyttäneenä laittaa siihen palkat ,perinnöt ja kaikki mitä löytyy jos vaihtoehtona on tukkukauppa tai poistaminen yleensä (ei mikään uutisten kauhukuva diileristä koulunpihalla, toiseen tuomiooni liittyi Psykiatrian erikoislääkäri ,joka työpaikkansa menetettyään kerkesi noin 8-9kk meille rahaa vastaan kirjoittamaan ,mitä pyysimme milloin pyysimme (myös muutenkin erittäin sivistynyt nainen joka puhui mm.6 eri kieltä sujuvasti,hän oli hauskaa seuraa myös kaupungin parhaissa paikoissa ,kun johonkin sitä rahaa joutui syytämään ,kun ei sitä voinut patjan väliin kaikkea tunkea ,pankkitilille ei latiakaan ja niin paljon sitä ei kerralla tullut ,että asuntoja olisi voinut bulvaanien nimiin ostella ,kun homman jatkuvuudesta ei tietoa ollut ,mutta laske vaikka jokatoinen päivä kuukaudessa 4-5000€ pääset lähelle sitä mitä minulle kaverin kanssa littiin jäi eli 15*4=60 min /kk sekä kaikki dropsit päivittäin ,mitä vaan jaksoi vetämään…eli vain idioottien touhua.

Toisessa tapauksessa oli häärimässä myös entinen viranomainen ,joka sovelti lakia loistavasti huumaavien lääkkeiden tuonnilla ja sai ostettua useita asuntoja Aasiasta ,Euroopasta ja kotimaastaan Suomesta ja häneltä saatiin pois vuosien jälkeen vain uusi +200 neliöinen omakotitalo ja maat pääkaupunkiseudulla ja parin kolmen vuoden tuomio ,josta ukko istui avotalossa vuoden ehkä reilun, typerää ja vain idioottien touhuja eikö ,tuhlata vuosi elämästään ja tienata enemmän kuin laki sallii koko normaali työikänsä aikana.

Tiesitkö muuten ,normaali ihmisten tuomioista kuinka suuri osa teoista on tehty päihteiden vaikutuksen alaisina ja siten aivan idioottimaista saada tuomio ,niiden tähden

Tämän päivän lukemaa en jaksa googlaa ,mutta kun kerron sen olevan 50luvulta lähtien yli 80%,rikoksista jotka johtaneet tuomioon päihteiden vaikutuksen alaisina ,se on typerää ja turhaa ,kun taas lääkkeistä ,huumeista ,alkoholista tuomionsa saanut on hyvin todennäköisesti toimintaansa urakalla tehnyt ,ennen kiinni jäämistään ,tiedät varmaan jotain perus juttuja vartijana ,että niitä varkauksia ,murtoja pitäisi olla kymmeniä ,ennen kuin edes yhdyskuntapalvelusta puhutaan.

Mutta se menneistäni olen tekoni suorittanut yhteiskunnalle ja Rikosrekisterini on myös vanhentunut ,täysin idioottia
Eiks yeah…

Ja minä olen ex-Narkkari,nykyinen lääkkeenkäyttäjä, sinä nykyinen piriveturi ,käyttäjä siis Narkomaani vaikka et kokisi itse kamaa tarvitsevasi .

Rahan takia en huumeita haalinut itselleni ja lähipiirilleni ja kyseistä toimintaa harrastanut ,vaan siksi ettei huumeet vaan pääsisi loppumaan ja sitä kautta huumeongelmat Alkamaan.

IINA TSORI KETJUSI PILAAMISESTA ,NYT TÄSSÄ ENÄÄ VARASTETAAN IHMISTEN AIKAA…

Viestissä johon viittasit oli kaksi kysymystä. Työskentelen ravintolassa, jonka vessa ei ehkä ole se potentiaalisin paikka törmätä itseään parantelevaan nistiin. Tunnelma ja asiakaskunta ei vedä puoleensa rapaporukkaa. Tod. näk. vetelisin korville ja kehottaisin poistumaan. Aineet saisi toki pitää, minä pyrin suosimaan laadukkaita huumeita, en kadunmiesten epämääräisiä emmeitä.

Olisinko likainen kyttä vai rehti venkula? Luulisi sinun jo tällä rakkauskirjeiden määrällä tietävän vastauksen. Kyttä luonnollisesti, halveksin kaikkia loiseläjiä, rehti tai ei.

Sinun rikoshistoriaan en sen enempää ota kantaa, voi pitää paikkansa tai sitten ei, rahani laittaisin likoon jälkimmäisen vaihtoehdon puolesta. Sinun kirjoittelusi ei oikein tue väitteitäsi, mutta samapa tuo, lopputulos lähes sama.

Meidän päihdekäyttäitymisellä on se ratkaiseva ero, että sinä olet huumeilla elämäsi pilannut, minä en. Toki käyttö on minullekkin ongelmia aiheuttanut, meidän probleemat vaan painivat aivan eri sarjassa

^^^

Aivan ,aivan.
Ongelmamme ovat aivan eri luokkaa. Hyvinhän sä bonjasit,mitä olen kysynyt aiemmin,joten voisitko vaikka väsyneillä vartijan silmilläsi ,katsella lisää niitä ,vastauksia.

[Poistettu asiattomuuksia -päihdelinkin moderaattori]

[Poistettu henkilökohtaisuuksia -Päihdelinkin moderaattori]

Kaman laadulla ja ammatilla ei ole juurikaan mitään tekemistä keskenään. Jokainen tietää kuinka laadukkaita aineita tänä päivänä hankitaan, valitettavasti niitä ei voi lunastaa esim. vanhalla automankalla tai varastetulla älypuhelimella, kuten teidän piireissänne on tapana.

Niin, väkivalta on tarvittaessa ihan toimiva työkalu, sitä käyttävät ne jotka siihen kykenevät. Hauskoja ovat ne “alamaailman” pahat pojat, olen lukemattomia kertoja kuullut kaikki mahdolliset uhkaukset huono hampaisilta finninaamoilta ja nahkafetissin omaavilta nallekarhuilta. Onneksi nämä veikot ovat lähes aina fyysisesti täysin kyvyttömiä. Murhatöihinkään ei toistaiseksi ole kenenkään rohkeus riittänyt, vaikka arsenaalia on ainakin puheissa enemmän kuin puolustusvoimilla.

Onhan noita isoja miehiä nähty, ja aina selvitty. Katsos Mikko ovimiehellä on oikeus käyttää voimankäyttövälineitä, niillä kaatuu isompikin ruho, vaikka kuolleista herätetty Halmeen Tony. Nimellä ei ole väliä, joka ukko lähtee raudoissa vaakatasossa, mikäli minä näin parhaaksi näen

Juu ei mitään. Tollanen Näädän tapainen lihaksilla pullistelu, väkivallalla uhkailu ja heikommassa asemassa olevien päälle syljeskely on paitsi kliseisin, myös vastenmielisin tapa pyrkiä pönkittämään omaa alhaista itsetuntoa. Et mun puolesta anna palaa vaan!

Komp!

Iina hei, ei mulla ole mitään lihaksia joilla pullistella. Ja ketä olen uhkaillut väkivallalla? Varmasti uhkaava ja traumaattinen kokemus näin virtuaalisesti.

Mulla on myöskin edellään JV-kortti lompakossa, eli teen hommia täysin luvallisesti. Tämän pitäisi riittää kertomaan etten myöskään työssäni käytä liiallista voimaa, tai ainakaan jää kiinni.

[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]

Ei muuta kuin hyviä säätöhetkiä ,jotta jaksat sietää elämääsi ,edes kohtalaisesti ja nostaa itseäsi korkeammalle jalustalle

[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]
Rakkain terveisin Näätäsi, loppupelien voittaja

Keskustelun taso = eeppinen. Antakaa vaan palaa, Frankit :mrgreen: