Varastelu

Nostetaan hyvää ketjua.

En ole ikinä varastanut kaupasta. Monesti kyllä asiaa tuumaillut ja pyöritellyt mielessäni, että kuinka helposti sen bissepäkin kans pääsis juokseen ulos kiskalta tai kuinka helposti sujahtais se lemppari kanasuikale paketti tai tonnaripurkki taskuihin tai reppuun lähikaupasta.
Ei ole kuitenkaan ikinä tarvinnutvarastaa, kun ei ole koskaan ollut rahat niin tiukilla. Vanhemmat on aina jeesannut tarvittaessa.
Jos asiat olis toisin, niin sitten olis ehkä voinut jo tapahtua.

Kaljavarkaisiin. Rahapäivä on tänään tai huomenna, mutta sen verran helppo kauppa kyseessä että tottakai repullisen olutta otan kun ilmaseksi saa. Iso kauppaketju. Tai ihan vitun sama, kunhan kyseessä on joku kauppaketju jossa paska lävähtää tarpeeksi suurelle alueelle, ei mene yöunet.

joskus (n.1krt/kk.) tulee jotain näpisteltyä. kesällä bisseä, se oli todella tyhmää.
onnistuin silti 14kertaa röyhkeällä tavalla (määrät) ja sit 15krt. jäin fakkiin.
nykyään jtn protskupatukoit ym. pientä. yleensä ruokaa.

mielestäni KKK-Imperiumi ei kaadu muutamaan retkuun.
,
edit. kotirosvo en ole eikä musta sa sellast nilkkii tekemälläkä,
niitä joutas isoliuta saunan taakke, enkä nyt tarkoita välttämättä
plinkin omaa ihanaa saunaa.

Mä varastaisin varmaa iteltänikin jos ne ei ois jo mun!! :smiley: no ei kai…joo juoksukaljaa tullu aika runsaasti haettuu…ja välil sujahtaa taskuu tavaraa kaupas…ja keikkaa on joskus tullu hetettyy…nyt ryöstöstä rosis ens kuussa :open_mouth: sitä se piri teettää…

Mä en varasta, en uskaltais/osais. Riittää se kun pienenä joskus jäi kiinni karkkivarkaista, hävetti niin helvetisti.

Työelämässä kun oli niin ei periaatteessa rahan takia tarvinnutkaan varastaakkaan. Eikä ole vielä tarvinnut. Jos tulee tarve, niin kai mä sit näen nälkää ennemmin tai lainaan jostain rahaa.

En tuomitse varastelua. Paitsi ystäviltä varastelua en ymmärrä.

tänään apteekiista huvikseni audispray-purkin. kokeilin vaan, onnistuisiko se.
mun silmä on kyl haerjaantunu ton asian suhteen et milloin on hyvä hetki täppää…

Onhan varastaminen taito siinä kun muutkin. Siis oikeasti niinkun kirjoitit “silmä harjaantuu”.

Itse näpistellyt vähän nuorempana jo aivan tarpeeksi. Piste tuli siihen, kun jäin kerralla monesta kiinni. Harrastin ns. juoksukaljoja. Ihan kivat sakothan siitä tuli perässä. En onneksi enää moista harrasta; hyvin typerää tuommonen.

Opiskelu aikoina olin pari vuotta vartijana eräässä marketissa. Usein tuli katsottua läpi sormien ruokaa varastavia. Nälkä nyt on mielestäni pätevä syy ritsata, kaljanhimo ei. En nyt äkkiseltään keksi mitään luotaan työntävämpää, kuin ylimielinen narkki/doku kaljavarkaissa

Itse varastan ruokaa silloin, kun rahat ovat lopussa. Joskus myös kirjoja ja vaatteita. En haluaisi varastella, mutta toimeentulotuella eläminen on niin ankeaa, että kun tietää, että VOI, niin on vaikea olla varastamatta.

Hassua on se, että jos näen jonkun varastavan kaupasta, silloin tällöin menen vasikoimaan myyjälle. Eli kaksinaismoralismia parhaimmillaan! :slight_smile:

^ Toivottavasti selvität edes ensin, onko se vasikoimasi varas joku toimeentulotuella kituuttava nälkäänsä varastaja, eikä mikään huvikseen turhuuksien ritsailija :unamused: :angry: . Yrittänetkö tuolla vasikoinnillasi jotenkin “hyvittää” omaa varasteluasi, siis ihan vain omalle mielenrauhallesi :confused: :mrgreen: …

Nälkäänsä varastaminen on mielestäni edelleen ihan okei, mutta eikö niitä kirjoja saisi ihan kirjastostakin. Siellä pääkaupungissa luulisi olevan tuossa tarjonnassa vielä runsaasti valinnan varaakin verrattuna johonkin takahikiän sivukirjastoon.

En ymmärrä minäkään oikein logiikkaa mikä on tuon vasikoinnin takana?
Koska en ainakaan itse pystyisi millään pääsemään varmuuteen varastaako ihminen (on se sitten minkä näköinen tai oloinen tahansa) oikeasti nälkäänsä vai jostain muusta syystä.

Kyllä tää meitin yhteiskunta on pistäny osan ihmisistä täysin omaa syyttään aika ahtaalle, niin ei mulla olis sydäntä näitä ihmisiä narauttaa.

En ymmärrä minäkään tuota faksin toimintaa, en sitte yhtään. Täytyy sanoa että olen hyvin, hyvin pettynyt! En kyl ois ikinä uskonut faksista, että tyyppi noin “hassuja” juttuja puuhailee. Jätkä itse varastelee kaikkea muuta ku nälkäänsä/ tarpeeseen, ja sit on tyypillä pokkaa narautella muita. Varastaako ne muut nälkäänsä, turhamaisuuttaan/ ahneuttaan vai kleptomaniako vie sormia, se on mun mielestä aivan sama - kyllä sitä samassa veneessä olevien puolella tulisi seistä!

Ehkä logiikkana onkin oman maineen kiillottaminen, jonka varjolla saisi turvallisemmin puuhailla omia näpistelyjään? “Hassua” my ass! Inhottavan likaista kaksinaamaisuutta se mun mielestäni on.

Penskana varastin karkkia; nuorena jostain tosi pimeestä syystä vaatteita kaupoista, ei oikeasti ollut tarvet. Joskus harvoin rahasta muil, mut ne summat oli…peanuts. Tarvetta ei ollut, joku aivan outo halu saada jostainentiämistä k o r v a u s t a :open_mouth: . Kenties epäoikeudenmukaisuudesta… :confused: . Mitenkähän net kaupat oli olleet epäoikeudenmukaisia mua kohtaan… :unamused: . Ei mitenkään. Noh, mä olinkin aika kipiä/omituinen :laughing: (jo) sillon… :confused: .

Ärsyttää lähimmäs ruokakaupas tolkuton kyttääminen periaatteena ilmeisesti “syyllisiä ovat kunnes toisin todistetaan” . “Olikstoi varmasti sun oma muovipussi?!” No ei v*ttu ollu, olen muovipussikleptomaani, mun vaan on ihan pakko varastaa muovipusseja, täytyy varmaan pian muuttaa, koska muovipusseja täynnä olevaan kämppään ei enää mahdu enempiä, ihan kauheeta tämmönen, oon tosi pahoillani. Just :unamused: !

Mulla on yleensä oma muovipussi mukana kaupassa, mutta tuollaista ei ole ikinä epäilty. :confused: Näytän kyllä ulkonäöltäni aika kiltiltä nörttipojalta, joten en ehkä ole ensimmäinen jota epäiltäisiin myymälävarkaaksi. En ole ikinä pöllinyt mitään kaupasta, edes karkkia lapsena.

Rahamies on erimies… you got the clue?

Varastan. Kaljaa lähinnä,välillä jotain mässyjä yms. Bisseä lähes päivittäin.
Ja aina vielä samasta kaupasta,ihme ja kumma mulla on siellä aika “hyvä” maine,myyjät moikkailee yms. Eli oon kai semi etevä toimissani.

MELKEEN tuli tänään huono omatunto taas olusia anastaessa,nätti myyjä niin kivasti toivotteli hyviä päivänjatkoja kun palautin 35snt pullokuitin neljä litrasta karhua liiveissä.

Täällä ilmoittautuu yksi, joka ei ole koskaan varastanut, mutta on silti aina kaupoissa silmätikkuna :imp: . En usko tuon mun kyttäämiseni johtuvan niinkään vaatteistani tai ulkonäöstäni, vaikka välillä melko räjähtäneen näköisenä olenkin kaupoissa asioinut. Ennemmin uskon sen johtuvan käytöksestäni, enkä tarkoita nyt mitään hirvittävää kuoseissa sekoilua, vaikka sitäkin on tullut tehtyä erinäisissä myymälöissä ihan tarpeeksi :blush: , vaan sitä, että olen monesti julkisilla paikoilla, etenkin joissakin isommissa kaupoissa, varsin säikky säpsähtelijä, mikäli mielialani on huono, eikä lääkitykseni ole aivan kohdillaan :unamused: . Tätä kauppasäikkymistä tietty lietsoo entisestään se pirun kyttääminen :imp: . Huvittavaa tuossa on juuri se, että ne vähänkin osaavammat myymälävarkaat eivät yleensä hypi seinille ollessaan toimissaan, joten niitä rennomman ja itsevarmemman oloisia tyyppejä kai pitäisi ennemmin seurata ja kytätä, kuin mua. Jotenkin ymmärrän vielä sen, että jossakin liikkeessä, missä mua ei tunneta, saatan herättää huomiota ja epäilyksiä käytökselläni; eiväthän ne siellä voi tietää, vaikka tuossa olisi joku laskuissaan sekoileva ensikertalainen asialla :laughing: , mutta on se nyt kumma, kun ne jaksavat kytätä mua vuodesta toiseen tutussa lähikaupassa. Pitäisi varmaankin joskus varastaa sieltä jotakin, niin ehkä ne sitten olisivat tyytyväisiä :confused: :unamused: .

Helvetti, kun en uskalla enää varastaa! Tekis niiiin mieleni ottaa tältä paskalta yhteiskunnalta takas sen, minkä multa taas rokottivat! Mut ei - enhän mä enää uskalla mitään viedä, ku ei oo bentsopöhää turruttamassa jännistystä ja hiljentämässä soimaavaa omaatuntoa. :imp:

Mitäs pahaa se paikallinen lähikauppias on sulle tehnyt? Voinko mäkin purkaa yhteiskunta-antipatioitani ryöstämällä vaikka mummoja??? Vaikutat päivä päivältä [poistettu henkilökohtaisuuksia - Päihdelinkin moderaattori] noine ratikkapummauksines ja “yhteiskunta rokottaa!” juttuines. [poistettu henkilökohtaisuuksia - Päihdelinkin moderaattori]