UUDET TULOKKAAT.

Hyvää päivää! Ja tervetuloa minunki puolesta porukka o/

Minunkin esittäytymiseni on unohtunut tyystin…
Olen 28-v kotiäiti ja nykyään selvänä koitan elellä ja lapsia hoidella.
Aiemmin oli melkoista sekoilua kaikenlaisen krääsän parissa, mutta kanna se on minun kaverini kaikista eniten(ollut, nyt ei pysty polttelemaan ja ihan hyväkin…En kuitenkaan ole sitä heivaamassa ikiajoiksi, odottelenpa vaan aikoja parempia…)
Plinkkiin tulin kaverin neuvosta, kun piti tietää seula-asioista pikkasen.
Ne seulat oli sitten puhtaat, ja nyt koitankin olla ihan raittiina.
Mutta kiva täällä on käydä kumminkin, kun se oli iso osa elämää se sekoilu aikoinaan, ja näitä asioita niin harvan kanssa uskaltaa ottaa puheeksi, niin on kiva kun on plinkki.
Noin, kiitos, nyt on esittäydytty sitten.
Kiva lukea teidän juttuja! :slight_smile:
Kaikkea hyvää kaikille! :smiley:

:sunglasses:

Okei. Mitäs ne suutarin silakat on? Ja sitten kaikki virheet. Erityisesti yhdyssanavirheet ottaa silmään, koska ne on mun mielestä selkeemmin virheitä kun muut. Mut joo, läppä läppänä. En ole kielipoliisi.

Moi vaan kaikille!

Oon vm.84 uros…jotain pl:llää tuli just ala-asteella maistettua ekan kerran. Mutta oikestaan vasta muutama vuosi sitten todella innostuin päihteistä ja jossain vaiheessa sit ei muu paljon kiinnostanutkaan muu kun päihtyminen, bileet ja kaikkien uusien kivojen aineiden kokeilu…mut mut tänä päivänä sauhuttelen vähintää muutaman kerran viikossa ja sit vähän vaihtelee…joskus kerran parissa kuukaudessa, joskus pari kertaa kuussa nopeita/psykedeelisiä… Hitaat ei niin kiinnosta esim. Herskaa pari kertaa ja samoin jotain Tramal:eita tullu kokeiltua, mut niihin ei tuu koskettua. Ja neuloista kans pysyn erossa. Kukin tyylillään, mut Ei kiinnosta nähdäkkää ollenkaan mitn rännittelyä… Mut tällästa tuli ny tähän :wink:)

nippy
täl saatetaan sit välil olla ilkeitä, moit multa mä oon tulleva ex-jäsen =) piis

Juu no mitäs täs vois sit sanoo… joskus aikoinaa jotai kirjottanukki mut eipä mitää järin ihmeellist tullu pistettyy… :blush: Voisin pitää itseäni ihmisenä joka eksyi tänne netin syövereihin joskus sillon ku halus lukee ihmisten oma kokemuksia vähän siitä sun tästä :slight_smile: mut no tällee yksinkertaisesti 17v (poika) joka vähän on ihastunu pilveen ja koittanut sitä sun tätä… tai no varmaa aika perus: pilvee, bentsoi, naksui, virtaa, dxm, bromo-dragonfly… ei vittu ei nyt hätäsesti virta laskuis muuta mielee tuu varmaa viel joku mut en sit oo saletti… :wink:

Mut siin se tais ollakki pähkinän kuoressa

Niin joo hei tääl on ihan mukava käydä stalkkaa mitä ihmiset sekoilee :smiley:

Ps. Näin “uutena tulokkaana” :slight_smile:voisi koittaa vaikka kirjoittaakki jotai sen lueskelun lisäksi

Hmm… esittellään sitten: 22v poika “mies” tänne eksyin, hmm… aikoja sitten… lueskullut lähinnä toisten kirjoituksia… Nyt vois itsekin alkaa? kannabista lähinnä käytän… Ei mitään erikoista kyllä, työttömäksi jäin :laughing: Mut eipä haittaa, ei sitä olis jaksanutkaan enempää :unamused:
Nyt vietän lepposta elämää kissani kanssa kotona :sunglasses:

Joo, tervetuloa. Tää on ihan kauniita ja rohkeita täällä. Että siitä vaan tykität kaiken elämäs tänne ja bongaat kivan tytön, jos kiinnostaa. Ei täällä paljoa päihteistä puhuta.

Toivotan myös kaikille uusille teretuloa lämpimään seuraamme saunan lauteille.

nostetaan tääkin nyt sit ylös. elikkäs terve vaan kaikille! mua vois ehkä sanoa uus vanhaks plinkkiläiseks, ku kirjottelin tänne jonkun verran noin parivuotta sitten mutta en mitenkään kauheen paljon mutta kuitenkin. kirjottelun jouduin lopettaa ku koko mun suvulle paljastu serkun salapoliisi työn takia mun huumeiden käyttö ja se millä nikillä olin täällä.

eli oon 26v pojankloppi jostain päin suomea. oon käyttänyt/kokeillut/kokeillut käyttää ( :smiley: ) seuraavia päihteitä: alkoholi, tupakka, sienet, essot, puhdas mdma, kokaiini, kodeiini, bupre, piri, butaani, bensa ja kannabis.

ainut minkä kanssa mulle on ikinä tullu ongelmia on kannabis. sitä tuli polteltua n. 5vuotta päivittäin, mutta nykyään en polttele ku max. 2 kertaa viikossa. kerran jouduin käymään 5kk vierailulla suljetulla osastolla ku ei pää oikeen tykännyt tosta päivittäisestä polttelusta ja unenpuutteesta, iski pieni psykoosin poikanen päälle jolloin koitin partaterällä avata omat ranteeni. nyt oon kyl sen verran pilvivainoissa etten uskalla enempää itestäni paljastaa ettei salapoliisi serkku taas löydä mua. :mrgreen:

ettet vaan jo kertonu liikaa ettei salapoliisiserkku taas pääse yllättään. :slight_smile: Tota oon kyllä nähny että pitkän hiisailuputken päätteeks päässä kilahtaa. Sitä on kaverit käyny osastolla niinkuin itsekin. Viimenen tapaus oli karmeeta katseltavaa, varsinkin kun kaveri ajo ja olin kyydissä. :open_mouth: Mut tervetuloa bäkkiin kehään, jossa ei saa keskustella hinnoista, mutta saa potkia munille. :mrgreen:

Joo moi vaan,
Paljon oon lukenu, mutta vielä vähän kirjotellu tänne. Hyvältä tuntuu plinkissä käydä. Nykysin kesken työvuoronki käytyä. Helpottaa ees vähän.
Alko on mulle se suurin käyttökohde ja lisäks pillerit, joiden käyttö on lisääntymään päin ollu. Alkanu unettomuudesta ja nykysin ahistaa niin paljon, että vaikee olla ilman. Sekakäyttöö siis. Aikuinen mies oon, mutta en uskaltas enempää itsestäni henkilönä nyt kertoa, koska tää on aikamoinen salaisuus enkä haluis tuottaa huolta läheisille liiaks.

Meikä on 25 v. synnynäisestä selkäydinvammasta “kärsivä” kaveri.
Oon seurannu tätä foorumia pidemmän aikaa sivusta ja saanut täältä hyvää infoa lähinnä noista kroonisista kivuista ja niitten lääkinnästä, siitä kiitos.

Päihteitä menee vaihtelevästi, lähinnä viinaa ja pilvee ja tietty omat kipulääkkeet päälle :sunglasses: . Lisäks kelpaa kaikki mitä tarjotaan :smiling_imp:.

Mäkin olen tavallaan uus tulokas, vaikka on tätä luettu ja vastailtu.

Kuiteski, yritän pysyä asialinjalla… :mrgreen: :mrgreen:

Esitelkää ittenne tulokkaat…

Mulla on niin monta persoonaa että välillä tuntuu ihan kun ois uus tulokas täällä. Ottakaa minut mukaan töppäilyjeni kera. :slight_smile:

Minkä takia just porista. Mä oli eilen vielä porissa ja nimessäni on 2 kpl T-kirjainta. Onks tää joku juoni mua vastaan nyt? vai joku persoona jota en tunne sisälläni…

Oonkohan mä uus tulokas kun on noin vähän noita viestäjäkin, hmm…

:slight_smile:

Esittelempä siis minäkin itseni. Olen iältäni “huonokäytöksinen teini” kuten alkusivuilla ikäisiäni kuvailtiin eli -89 ikämallia ja Oulun lähettyviltä. Kärsin masennuksesta, sosiaalifobiasta, ahdistus-, stressi ja paniikkihäiriöstä ja jonkin sortin psykoottisista tiloista.

Naimisissa oleva työtön sossupummi helvetillisillä veloilla ja päihdeongelmalla. Pääasiassa alkoo tulee käytettyä useemman kerran viikossa mihin lisänä tietysti omat diapamit ja mielarit (jotka onneksi auttavat alkon nousemista hieman ettei mene aina jumalattomia määriä). Savuja tulee otettua aina kun vain on tarjolla ja toinen rakkauteni subu. Sieniä ei (vielä) ole tullut testattua mutta kova into kun sienestyskausi alkanut. :smiley:

Plinkkiä tullut seurailtua randomisti parisen vuotta ja nyt vasta ensimmäisiä kertoja kirjoitellut ja luultavasti lisää tullaan kuulemaan. :wink:

EDIT: Elän neljän seinän sisällä lähinnä netissä ja oon ketjupolttaja :unamused: