(Aion floodata koko seuraavan yön. Aion aloittaa uuden fleemiläissodan)
Sori, en ehdi nyt sinne Johannesburgiin, vai missä zulumaassa oletkaan sinä senkin neekerigootti. Minulla on kiire tappelemaan Humppilan Burgerimestoille koska olen Pumpannut Steroideja.
Ai joo, tää ei ollutkaan vittuilu -topic.
Enkä mä mitään aio floodata, jotenkin vaan eksyin tylsyyksissäni tänne internetin syövereihin ja muistin yhtäkkiä millaista on jauhaa paskaa…
Onks se ahdistavaa, väsynyttä, perseestä? Me neuroottiset täällä vaan jatketaan.
Paska on yleensä perseestä.
Paska on yleensä perseestä.
Jossain sitä on kakalla käytävä, joten mä teen sitten tarpeeni tänne. Tulishan sitä ikävä olo jos alkais pidättelemään.
Teret.
Oon kyttäilly Saunaa jo pidemmän tovin, hyvä saitti, ajattelin liittyä
seuraanne. Vaikuttais olevan ihan fiksua juttua ja rauhanomaista populaa.
Minä ihte olen 21v naispuolinen lahopää etelästä.
Päihteet tutustu muhun jo aika valitettavan nuorena, ja välillä ollut
vähän liiankin villi meno huumehisten kanssa mutta nykyään hiema rauhoittunut.
Lähinnä bisse, savu, lääke linjalla.
Ryynikännejä ei-ei, kaikkia kivoja eri napsuja kiva napostella
ihan ilman alkorähinää, ei satu vahinkoja.
Tulee aika useahkosti surffailtua netissä ihan suht napakassa
kuosissa, että jutut voi olla sit sitä shemmosta tasoa ![]()
Tällä hetkellä tramal+oxycontin-jumitus ja ei mennyt ku reilu tunti
tässä tekstissä ![]()
Mutta mitäpä viddua tässä selitän. ajattelin vain olla kohtelias ja
esittäytyä. höh
… ![]()
parempi lopettaa nyt tähän…
mutta… hauska tutustua ![]()
[edittiäedittiä… mä ehkä vähän huijasin… ryynikännit on elämä suola, ja muutenkin vedän melkein kaikkea mitä vastaan tulee ![]()
rehellisyys maan perii i guess… oxyt aina vähän laittaa mut sievistelemään asioita
]
jees. mä en ehkä ole nopeimmillani tällä hetkellä ![]()
Hei.
Olen 21-vuotias nuorimies 03-alueelta.
Päihdehistoriaa ei juurikaan ole. Savuihin hommasin 07 vuonna melkoisen henkisen koukun. Nyt kohta 3kk pajauttamatta ja paremmalta tuntuu ilman, kyllä sitä hieman kaipaa.
Mielialalääkitys päällä (Mirtazapin 45mg iltaisin) vähentämässä itsemurhariskiä ja bentsoja (Rivatril & Xanor) kuluu melko tiuhaan, nyt on hieman niitäkin kyllä saanut rajoitettua.
Viinaa kuluu melko railakkaalla mallilla silloin kun se maistuu, sitäkin yritetään vähennellä. Ei kuitenkaan tähän asti suurempia ongelmia alkoholin kanssa, mitä nyt edellinen tyttöystävä väitti sen pilaavan suhteemme, mutta olen kuitenkin kohtuukäyttäjä (parit kännit kuukaudessa, välillä enemmän).
Muita päihteitä ei ole tullut edes kokeiltua, nähnyt liian monta surullista ihmiskohtaloa niiden kanssa pelleillessä.
Pitänyt pitkään jo rekisteröityä tänne. Olen Plinkkiä lukenut noin vuoden ajan. Välillä täällä käydään ihan mielenkiintoisia keskusteluja, joihin haluan osallistua.
…
Moikka, oon tämmönen parikymppinen mieshenkilö 05-alueelta.
On tässä muutaman vuoden aikana menny kaikenlaista mutta nykysin se blossi on mun juttu…vaikkaki subuaki täs kyl menee sillontällön hihaan. ![]()
Ryynejä (lähinnä xanoreita) meni yhteen aikaan niin paljon ettei pää nykyään kestä yhtään…varsinkaan viinan kanssa. aivan liian sekasin
Vähä sama homma stimujen kaa. Psyyke ei vaan kestä. Sen takia pelkään myös psykedeelejä ja kukanki kanssa oon joskus joutunut tosi pahaan paikkaan mielenterveyden kans… nykyään pystyy olemaan vähän hillitymmin. ei tässä muuta…terve vaan kaikille
![]()
Heloyy!!!
Ehkäpä positiivista tänään juuri se et eksyin ja löysin tänne, eli uus jäsen…heivaan kaikille
tarinaa…Oma pähdehistoria joskin tuntuu aikas vaatimattomalta verrattuna monen muun tarinaan täällä nopeesti viestejä selaillessani…
hmm…Juu, eli 15 alkaen peruspäihteilyä ja 20v jälkeen muutamia täysin “rauhavuosia”…Sairastuin jonkinsortin ahdistuneisuushäiriöön/masennukseen noden jumivuosien jälkeen ja tavallaan jumituin pahemmin…Koitettiin lääkityksillä turruttaa mua lisää, tai ainakin nyt koen sen niin, ku ollu tuntuvaa apuu mistään vaikka aika monet käytiin läpi…
Tilanne nyt vaiheessa uudelleen, tavallaan noussut tuolta sudenkuopasta ja arkikin rullaa jonkinmoisesti paremmin jne, mutta kauheet pelot uudellen sortumisesta ja jos jonkinmoisiin päihteisiin uudelleen sortumisesta…Elämäntilanteen muutokset, opintojen lopettaminen jne kasaa paineita ja just nyt tuntuu et pää hajoo ellen saa jotai muuta lieventää tätä oloo…Pitäs van relata, mut tuntuu pirun hankalalta aika ajoin…
Mitäkö sitten täällä teen? En itekään tarkkaan tiedä, jonkinsortin asioiden selittelyprosessi kait käynnissä ja kaipaa tukea ja nähdä myös miten muut ongelmistaan taplailee eteenpäin…Vuoden sain myös kelan myöntämää terapiatukea, mut en oo ihan säännöllisesti pystynyt käymään, tuntuu seki raskaalta…, vaikka kai siitä jotain hyötyä on ollut…Menneisyyden kohtaaminen kun tuntuu vaan olemaan niin iso pala, en ole varmaan ainoa…
Tossa oli nyt jotain tarinaa musta, aurinkoista päivänjatkoa kailille ja toivon mukaan sitä hymyyäs ja uskoa tipahtelis meille kaikille jostain kulmien takaa yllärinä ku eniten sitä kaivataan…
-Chiara
Heloyy!!!
Ehkäpä positiivista tänään juuri se et eksyin ja löysin tänne, eli uus jäsen…heivaan kaikille
tarinaa…Oma pähdehistoria joskin tuntuu aikas vaatimattomalta verrattuna monen muun tarinaan täällä nopeesti viestejä selaillessani…
hmm…Juu, eli 15 alkaen peruspäihteilyä ja 20v jälkeen muutamia täysin “rauhavuosia”…Sairastuin jonkinsortin ahdistuneisuushäiriöön/masennukseen noden jumivuosien jälkeen ja tavallaan jumituin pahemmin…Koitettiin lääkityksillä turruttaa mua lisää, tai ainakin nyt koen sen niin, ku ollu tuntuvaa apuu mistään vaikka aika monet käytiin läpi…
Tilanne nyt vaiheessa uudelleen, tavallaan noussut tuolta sudenkuopasta ja arkikin rullaa jonkinmoisesti paremmin jne, mutta kauheet pelot uudellen sortumisesta ja jos jonkinmoisiin päihteisiin uudelleen sortumisesta…Elämäntilanteen muutokset, opintojen lopettaminen jne kasaa paineita ja just nyt tuntuu et pää hajoo ellen saa jotai muuta lieventää tätä oloo…Pitäs van relata, mut tuntuu pirun hankalalta aika ajoin…
Mitäkö sitten täällä teen? En itekään tarkkaan tiedä, jonkinsortin asioiden selittelyprosessi kait käynnissä ja kaipaa tukea ja nähdä myös miten muut ongelmistaan taplailee eteenpäin…Vuoden sain myös kelan myöntämää terapiatukea, mut en oo ihan säännöllisesti pystynyt käymään, tuntuu seki raskaalta…, vaikka kai siitä jotain hyötyä on ollut…Menneisyyden kohtaaminen kun tuntuu vaan olemaan niin iso pala, en ole varmaan ainoa…
Tossa oli nyt jotain tarinaa musta, aurinkoista päivänjatkoa kailille ja toivon mukaan sitä hymyyäs ja uskoa tipahtelis meille kaikille jostain kulmien takaa yllärinä ku eniten sitä kaivataan…
-Chiara
kiitos ja kumarrus!!! ![]()
Terve vaa kaikille minunkin puolesta! Toivottavasti saatte jonninäköstä hyötyä tätä foorumia lukemalla/kirjottelemalla, ite oon ainaki saanu.
Mahtavaa porukkaa. Miä tykkään. Ja kun ei tartte hävetä jälkeenpäi pöhinässä kirjotettuja juttuja…paitti jos on verisesti toisen tunteita loukannu ![]()
Niin juu terve vaan kaikki jos en oo sanonu mitään oikeen itsestäni. Olen tällanen parikymppinen sälli ja paukkua palaa joka päivä ja viikonloppuisin ehkä jotain muutakin :mrgreen:
Ollu kans aika pitkälti bisse/savu linjal…mut satunnaist hitailu/nopeilu meininkii…Elämäntapasekopää…
Juupelis, tämmönen NorQ tyttönen olen vaan.
Yleensä hieman semmonen mietiskelijä ja rentoilija.
(Tai sitten olen vaan laiska
)
Toisinaan taas menojalka vipattaa niin ettei
millään voi pysyä paikoillaan. ![]()
Eksyin Plinkkiin sattumalta kun taas yön
tylsinä tunteina netissä pyöriskelin.
Siinä sitten aloin lueskella tänne kirjoitettuja
viestiketjuja ja huomasin että tämähän oli oikea
löytö! ![]()
Jonkin aikaa kävin vain lukemassa täällä
näitä juttuja ja sitten päätin rohkeasti liittyä
joukkoon kirjavaan. ![]()
Eipä muuta. Yön jatkoja vaan kaikille Plinkkiläisille. (:
Mä en oo niin uus, mut tulokas silti. En kyl muuta halua välttämät ollakkaan ![]()
Humehita on tullut testailtua jos jonkinsorttista. on ne kivoj jeee! mut kuiteki joo. emmää käytä enää mittää. tai ainaki uskottelen itelleni nii. hihii saa nähdä mite käy
…