Ei pitäs kannabiksen vaikuttaa maksa-arvoihin. keuhkoja se tuhoo jos polttaa (syömällä tai vapottamalla nuokin haitat kumottavissa, tosin)… Ja mistäs nykyään tietää, et miten ne poliisit stalkkaa etenkin, kun tää on a-klinikkasäätiön sivu ,;D D
pikkumääristä käyttörikos tai harvemmin ei mitään seuraamuksia (jos kytällä hyvä päivä, ni ne nakkaa vaan kamat pois ja päästää nuhteilla; tuolla sivistyneissä maissahan tollanen on vakiokäytäntö)…
Keuhkoista ei niin väliä kunhan maksa-arvot ei kohoa.
En kovin paljoa tiedä näistä asioista minkä varmaan huomaa.
Vittu minä en jaksa oksentaa joka aamu ja jos kytillä on sanomista toivottavasti kuolen putkaan mutta siitähän tulisi vain tilastomerkintä.
Jos nyt sattumalta kytät eksyisi kämpilleni niin luulen ehtiväni nielemään sen pari grammaa. Onpahan sitten sellissä aikaa ihailla
3-d kirjoituksia.
Jos en muista väärin niin jollekin selkäkipupotilaalle on määrätty suomessa kannaa.
Et muista väärin. sille turkulaiselle herralle oli lääkkeeksi juurikin
kannabista määrätty. Tosin jos oikein muistan, niin sekin tältä äijältä
kiellettiin itse en kannabista parhaana kipulääkkeenä pitäisi,
mutta jos se auttaa kipuihin joita ei tällä kaverilla ole pystytty ennen hoitamaan,
niin kuullostaa aivan järjettömältä että sekin kielletään.
itse en kannabisHuumetta polta, mutta suosittelen(kyllä, suosittelen )
sitä mielummin pössyttelemään, jos vaihtoehdot ovat pamit & holi
Kipulääke tai ei. Ainakin se poistaa pahoinvoinnin.
Jos yhtään olen oikeilla jäljillä sen vaikutus perustuu rentoutumiseen ja lihasrelaksantteihin. No se euforia kaupan päälle.
Itse kun olen poltellut olkapääni laskeutuvat ainakin 30cm alemmas.
Eikö suurin osa kivusta ole se jännityskipu?
Ehkä olen väärässä mutta ainakin minä pelkään kivun alkamista kuin itse kipua.
Diapamitkin toimii mutta niitä on oltava vähintään 10kpl.
Tolet vähän nousseet.
Sääli Turun tyypille. Oli se kuitenkin jonkinlainen virstanpylväs.
Kannabis toimii kipuläkkeenä kuten monet muutkin, eli auttaa vain tietynlaisiin kipuihin. Esimerkiksi hermosärkyyn saattaa auttaa erinomaisesti, mutta ihon pinnan haavaan ei välttämättä auta yhtään. Ja lisäksi se(kin) on jossain määrin yksilökohtaista.
dodii.
Toimiihan tämä ihan mukavasti. Muistin sentään miten kääriä jointti.
Toivottavasti ketään ei tule kylään. Nimittäin jatkuva virnistys päällä.
Tuokin typerä idols oli ihan hauska.
Inhoan yleensä koko showta ja tunnen mikä se on, myötähäpeää joillekin surkimuksille.
Jos ei osaa laulaa miksi mennä, no antaa olla.
Taidanpa laittaa musaa soimaan ja rentoudun.
Pikkuisen pukkaa hikeä joka lienee lääkehikeä.
Kivaa
Joo mua onkin tässä ruvennu tiettyjen kommentien valossa alkaa epäilyttää että kuoseissa tänne naputellaan viesti jos toinenkin…
Noist kuoseista vielä sen verran,että olen huomannu jo ajat sitte että esim. kirjoittamista ei kannata kovin hutikassa tehdä, siitä häviää kärki. Ajattelutyö itsessään voi keskittyä jos sitä viinaa on veressä kohtuudella, jos sitä on liikaa niin ei tule muuta kuin puhtaaksikirjoittamista ja rutosti.
Ave! Aika löyhästi olen tänne kirjoitellut ja kirjautumisestakin on jo vähän aikaa, mutta esitelläämpäs sitten lyhyesti jos vaikka alkaisin useammin kirjoittelemaan. Ei sitä koskaan tiedä. Elikkäs, olen kuitupäähippiläis tyttö turusta, n. 20 v ja risat päälle. Päihteitä olen varmaan noin kymmenkunta eriä kokeillut (ei jaksa laskea). Eniten alkoholia juonut, mikä onkin suurin paheeni. Sen jälkeen tulee pilvi mitä onkin lukuisat kerrat polteltu ja sitten piri. Siinä ne itseään eniten miellyttävimmät tai sopivimmat. Tällä hetkellä suhtautuminen huumeisiin on se, että yritän vältellä alkoholia vahvempia pääkoppani takia. Se on vähän herkkistilassa. Odotellaan kesää ja kärpäsiä jos voisi taas vähän budailla.
Mua HUVITTAA, lievästi sanottuna ku joku joskus hehkutti ku oli monta tuhatta viestiä kirjottanu tänne…
Ihan sama mulle, välillä ite kirjotan melkeen päivittäin mut välillä menee melkeen viikkoki et ei jaksa kiinnostaa…
Mut hyvä homma et on tällaset sivut pystyssä, saa vaikka hehkuttaa
ku on kohta 10000 viestiä kirjotettuna:wink:
Mut rauhaa ja rakkautta kaikille <3
…tuohon kuoseissa kirjottamiseen…on useamman kerran tullu lukeen juttuja jotka oon ite kirjottanu ja en muista tapahtuneesta mtn