UUDET TULOKKAAT.

:slight_smile: Hau kaikille hassunkivoille ihmisille, niin tuoreille tapauksille, kuin vanhoille konkareillekkin :slight_smile:

Hyvä pössyttelijäkaverini kertoi tästä foorumista, joten alkoi sitten meikätyttökin vähän tsekkailla, että mistä plinkkisestä oikein on kyse ja mistä posse täällä höpöttelee…
Noh, sitten vaan rekkaroin itseni tänne sisään, mutta meni aika pitkä tovi ennekuin rohkenin tänne kirjoittelemaan.
Näemmä olen nettiujo-persoona. :laughing:

Meikätyttö opiskelee (vieläkin), vaikka kohtapuoliin täytän 30. Vanhempaa koulukuntaa oommie siis, kun suurimmaksi osaksi jengi on aika nuorta täällä…
Oommie tämmöinen sosiaalinen tyttönen, jolle päihteet maistuvat liiankin hyvin ja useasti… :blush:
Päihdemieltymyksistäni sen verran, että oommie nautiskelija-notkulijatyyppi, joten “hitaat”, eli pilvi, opiaatit/-oidit ja bentsot maistuvat liiankin usein. :confused:
Joskus, tosin hyvin harvoin, tanssijalan vipattautumisen ilmetessä hyvässä seurassa tulee maistettua “nopeita”, siis koksua, piriä ja essuja… :wink:

Muita harrastuksistani: piirtäminen sekä maalailu (taiteet siis yleensäkin ovat hyvin lähellä sydäntäni), astangajooga, jonglööraus, rullaluistelu kikkaillen, lumilautailu, kiipeily, hyvien kirjojen ja elokuvien fanitus, koirani kanssa chillailu (myö ollaan aika erottamaton pari, pikkupiskini on lähes aina messissä :smiley:)
Unelmanani olisi jossain vaiheessa saada aloitetuksi capoeira ja surffaus leijan kanssa ja ilman… :stuck_out_tongue:

Nyttemmin olen rohkaistunut kirjoittelemaan tänne, tosin höpötykseni venyvät usein turhan pitkiksi… :unamused:
Lukekoot ne hassut, jotka jaksavat… :wink:

Semmoinen tapaus siis tämä tyttönen, hymyilevä ja hassu. :laughing:

Mä muistaakseni ekan kerran luin näitä sivuja ku vähän huolestuneena googletin amfea joskus tuhat vuotta sitten. Sillosel poikaystäväl oli pikkasen heikko olo ja se hikoili n. tynnyrillisen laskuis ja rupesin ettiin tietoo et mitä sille tekis. Vettä taisin juottaa tjtn ja sit luin näitä sivuja jonkun kaheksan tuntia ja valvoin pojan vieres jne…

Et sä ole vanhaa koulukuntaa. ^^

Olet siirtymä vaiheessa, semi-nuori. =P

ite käsitän oldarit sinne kunnioitettavaan 50+ osastoon.

Ite en koskaan jaksanut itseäni sen kummemmin esitelläkkään - enkä koe sille tarvetta nyttenkään. Kunhan kirjottelen - asioihin mitkä nyt sattuvat osumaan lähelle jotain, mistä mullakin jotain sanottavaa voi olla.

En siis liikoja kirjoittele, vaikka viestejä uhkaavasti kertyykin päivä päivältä. Eniten kiinnostaa höpötellä filosofiasta, uskonnoista, kulttuureista, yleisistä mielipiteitä jakavista aiheista, musiikista, ja tietyistä päihteistä ( psykedeeleistä lähinnä )

Päihteistä jauhaminen on mielestäni jokseenkin turhaa näin yleensäkkin, ellei joku tarvitse neuvoa, tai halua tietoa toisten ihmisten kokemuksista liittyen johonkin substanssiin.

Oma päihde-historiani ei mikään kovin rankka ole, eikä tule olemaan.
Lääke-allergioita on niin paljon, etten viitsi leikkiä hengelläni.

Hei olen jussi ja olen syönyt nyt subuja 5vuotta ja olen 16v.Ei vittu jotain rajaa.Porukka on vetäny muka niin laajan skaalan kovia itteensä että ei oikeen uppoo meikäläiseen.VITTU!!!

Tänne pitäs kehittää semmonen sivu missä 14-18 vuotiaat saa kirjottaa ku ne vetää viunaa ja pilvee.JA anteex PIRIÄ :mrgreen:

Vittu ku on hirveet viekkarit päälä.Mut nyt menen aikuisten tykö.PERKELE!!!

Indeed :confused: :unamused:

Kieltämättä.Ei nappaa

Eniten se juttujen taso ja keskustelu taito merkitsee.
Harvemmin tosin niin nuorilla on minkäänlaista käsitystä siitä mikä on järkevää ja mikä taas ei - logiikka vielä täysin hakusessa.

Arvostus muodostuu siitä onko toinen ihminen kyvykäs keskustelemaan järkevästi. Kai tuo douppaamisen “monimuotoisuuden” kokeminen ja sillä kerskuminen, tai siitä johtuvista ongelmista itkeminen on jotenkin hienoa nykypäivänä.

Lapsuus on nykyjään jotain historiaan unohtunutta kaunista, mutta siltikin vain utooppista pumpulia. Onneksi itse sentään tuli oltua pentu sillon kun sitä tulikin olla. Surettaa nykyajan “varhais-aikuisten” käsitykset siitä mikä on kova juttu ja mikä ei.

Sekoilkoot jos tahtoo, sympatioita ei täältä liikene. ^^

Noin 30-vuotias naikkonen Pääkaupungista. En käytä muuta kuin alkoholia ja sitäkin aika vähän. Veljen kamankäyttö ja kuolema toi tänne, hakemaan vastausta tai lohdutusta tai ihanmitävaan. Käyn päivittäin lueskelemassa mutta harvemmin kommentoin.

Parannetaanpa hiukan tasoa, jos täällä kerran on huonokäytöksisiä teinejä! Mä olen vanha kuin taivas, kerron joskus myöhemmin, kuinka vanha on taivas! Kodeiini oli joskus mun juttuni, nykyään poreilen hillitysti. P.historiikkini ulottuu noin 30 vuoden taa, niin että repikää siitä!

Kiva saada vanhempaa parrua kehiin :wink:

Parrua! Miten niin parrua?

No parrua parrua. Ei siis mitään kunhan höpisen, wilkommen herr parren

:open_mouth:

sori eiku oikeesti kiva kun löysit joukkoomme

Herr? Voinhan mä olla frau! Vaikka onko sillä niin väliäkään.

Joskus tullu vastaavaan vastattuukin mut laitetaan ny tänne, jonku vuoden päälle 30v mies 08 alueelta. Kaikkee kamaa on tullu kokeiltuu enkä ala niitä kaikkii luetteleen, pollesta RC roinaan ja kaik silt välilt. Sauhu ja pöhinä on mun “1 juttuja”, betsoja, tramaleita, panacodeja jne menee kans vähän väliä. Pöhinää viime aikoina vähemmän ennen eilistä tais olla parin viikon tauko (oho), kausiluontoista se :sunglasses: Alkoholia en enää käytä lainkaan, kesäl tulee 1,5v holitonta täyteen.
Hihaan en o koskaan mitään heittänä, vaikka monet tutut sille linjalle lähteneetkin, ja tuskin tuun koskaan heittämäänkään.

sarkasmia? :unamused:

Päivää,Huomasin uudet tulokkaat aiheen ja päätin nyt sitten esitellä itseni: elikkä tälläinen vm. 83 oleva miehen alku, liittynyt tänään, mutta ollut sivusta seuraajan roolissa noin vuoden verran. Päihde historiasta sen verran että; kaikkea mennyt savusta-koniin. mutta se kaikkein pahin ystäväni taitaa olla se lirpakka. alkoa ei mene juuri olenkaan, mutta muuten kaikki käy.

Moikka.
Tuolla vähentäjien palstalla kirjoitellu muutaman rivin.

Vähän terveysongelmia viimeaikoina mutta tarvitsen jotain keventävää. Diapamit ei riitä ja alkoholia en voi juoda.
En ole koskaan kuullut että kukka nostaisi maksa-arvoja tai aiheuttaisi vatsavaivoja, onko näin?
Ajattelin lääkkeeksi ostaa kun tarttee jotain helpottavaa tähän jatkuvaan pahoinvointiin. Vitutukseen myös.
Ilmeisesti lääkärit ei suostu määräämään tätä “lääkettä”. :slight_smile:
Olen ennenkin poltellut.
Tuli sattumalta tarjous ostaa isompi satsi kerralla eikä tarkoituksena savutella joka päivä.

Mikä olisi parhain lääke pahoinvointiin jos ei kukkaa lasketa?
En nyt satu muistamaan respalääkkeiden nimiä.

no kukkahan se paras yleislääke; mainittakoon, että en suosittele kannabista kenellekään, koska se on laiton hUUUUUme!

Kannabis on havaittu parhaaksi pahoinvointilääkkeeksi - muuten vaan sitä lääkekannabista sivistyneessä maailmassa sytostaattihoidon kaverina määrätä :exclamation:

Muita pahoinvointilääkkeitä en edes tiedä ja jotain antihistamiinimarzineantikolinergimyrkkypaskaa en laske pahoinvointilääkkeeksi!

Kiitti.
Mutta sehän ei nosta maksa-arvoja? Anteeksi toisto.
Totanoin, ei kai poliisit seuraa tätä palstaa ja ip:numbia.
Eipä sillä en omilla kämpillä pitäisi isoa jemmaa.
Tietääkö kukaan mitä tuomioita jakelee pikkumääristä.
Parin gramman satseja.