UUDET TULOKKAAT.

vm 88 tyttönen,pääpäihteenä liripirpakka mutta huimaa vauhtia siitä eroon pääsemässä.
ryynejä menee tasaseen tahtiin eikä tuo alkoholikaan enään mikään ongelma ole.en mitään sen kummempia päihdehistorioita ala tänne hirmusesti kirjottelemaan.

elämä alkaa pikkuhiljaa setviytymään,ja toivotaan ettei noita nappejakaan tarvitsisi tulevaisuudessa syödä.

Nothing…sorry

Enpä oo esitelly itteäni koskaan… En kyllä ihan "tuoreena"tapauksena itteeni pidä, mut enpä oo kovin vanhuskaan täällä vielä :sunglasses:
En tiiä onko hirviänä esiteltävää, anonyyminä tahdon pysyä…
Mut aineita oon ehkä joskus kokeillu tai ainaki oon kuullu et
semmosii on olemassa :wink:
Ihan vaan sillon kirjottelen ku ei oo mitään muuta tekemistä,
mut ihan hyvää ajanvietettä tämäki.
Että tervehdys vaan kaikille, tasapuolisesti
:sunglasses:

No jos minäkin sitten :slight_smile: Oon 85-syntynyt tyttöpahanen. Asun stadissa mut en ole täältä kotoisin. Päihteisiin/lääkkeisiin(muu kuin alkoholi tai kannabis) tutustuin vasta viime vuonna kesällä. Melkein kaikkee tullut kokeiltua. Tiedä sitten onko hyvä vai huono asia, mutta paljon olen oppinut huonoista puolistakin! Liikaa ei kannata vetää …

Samalla kun “uusi elämäntyyli” on astunut kuvioihin, on vanhat kaverit jääny vähän taka-alalle, ja tilalle tullut epäluotettavempia kavereita. Uudet luotettavat samanhenkiset tuttavuudet pk-seudulta ovat tervetulleita tytöt sekä pojat, joiden kanssa voisi jakaa hyviä sekä huonoja kokemuksia mistä vaan :slight_smile:

Mites tämmönen nyt on mahdollista? Kyllä ny pitää vetää kunnon kamaa jos plinkkiin kirjottelee!

Ainiin, en oo koskaan esitellyt itseäni täällä.

Tykkään vetää huumeita.

Muuta ei sit tarviikaan tietää musta.

Kui?

Pääsyvaatimus Plinkkiin on, et pitää olla vetäny KOViA aineita ja useampi vuosi!!
:sunglasses: No joopasjoo, ohan se alkoholiki päihde ja yks pahimpia onkin, mun mielestä… Koukuttavuutensa, saatavuudensa ja se mitä se elimistölle tekee, takia yks pahimpia :angry:
Eipä nuo aineetkaan mtn järin terveellisiä ole, ainakaan ne mitä
itellä menee, mut minkäs mahdat :unamused:

Kuulostaa multa kaikin puolin paitsi olen poikapahanen :slight_smile: jos haluut jubailla, meilaa mun käyttäjätiedoissa olevaan osoitteeseen :wink:

Itse tulin tänne sen takia ku olin niin vitun pahoissa laskuissa, oli mennyt ekat pirit ränniin ja 5 päivän putki,

vaihtoehdot oli raamattu tai päihdelinkki , valitsin jälkimmäisen ja olen tyytyväinen tähän valintaan :sunglasses:

:laughing: No joo, ei sulla kovin hyvin menny.

No hei! Olen 23v. tyttö, pitkä on päihdehistoria, mutta nykyisin vaan alkoholia ja lääkkeitä. Eli olen melkeinpä raivoraitis…entiseen verrattuna. Tykkään kauheasti musiikista ja luonteeni on…hm…värikäs. Kärsin myös aika pahoista psyykeongelmista, siksi kai niitten nappejen kanssa tulee pelleiltyä. Nii ja tykkään kauheasti eläimistä myös!

Täällä on nykyään helvetisti huonokäytöksisiä teinejä. En tykkää. :confused:

Miekkonen vm-81, kaikenlaista on tullu koettua, kokeiltua ja nähtyä mut ei ikinä neuloja!(mistä kyl aika ylpee) nykyään lähinnä tulee pössyteltyä ja juopoteltua, muita satunnaisesti “juhlapäivänä” välillä vähän arkenakin! Liian paljon liian nuorena kuitenkin!

:open_mouth: Olet alle vuodessa kokeillut melkein kaikkea? Ei mene läpi :confused:

Mäkään en o tainnu esitellä itteeni vielä, eli vm-83 tyttö lapsonen käyttö alkanu aikasin. Nykyään ihan suht puhtaana pystyny olee, sais vaan tän pääkopan kondikseen ni sit ois kaikki hyvin.

Hei olen **** ja mä vedän myssyy, ja rastatkin tarvis hommata kun mä vedän tota myssyy.

kas kun kukaan ei oo viel avannu ketjuu “vanhat menokkaat”… joo, mul on tylsää :wink:

aimäävai? oon tosi komee renttumies ikää 30v…

Olen 27-vuotias miehenpuolikas ja asun viihtyisässä pääkaupungissamme. Alkoholi ja Subutex ovat olleet ongelmana nyt pari vuotta. Aiemmin kävin yliopistoa, oli kiva tyttö ja elämä oli raiteillaan. Nyt kaikki on paskana ja masentaa. Kirjoittelen plinkkiin aika harvoin - lähinnä viisastelen, kun sattuu huvittamaan.