UUDET TULOKKAAT.

ajattelin että tähän nyt vois tehdä itsestään aina esittelyjä kun tänne kuitenkin tulee uusia koko ajan…

Eli olen tälläinen -85 syntyinen naisen alku. :laughing: Doussia tullu vedeltyä jonkun verran. Hullua elämän tarinaa alan nyt kirjottaa mutta haluan nyt kuitenkin sanoa…
eli alko tuli tutuks siinä 12-13 vuoden iässä.
Pilvi ja essot tuli tutuks 15 vuotiaana
Piri (pommeilla, nokkaan, hihaan), DXM tuli tutuks 17 vuotiaana.
ym muitten lääkkeitten kanssa häröilly. :blush: :laughing: :smiling_imp:
ja samanlaista häröilyä elämä ollu siitä asti.

tässä jonkun verran tätä mun life stooria. Toivottavasti tutustun teihin kaikkiin uusiin ja vanhoihin tulokkaisiin. :slight_smile:

juu. mäkin olen tainnut unohtaa esitellä itseni kokoaan. Joten olen -88 kuten nimimerkki jo paljastaa ja tyttönen myös. Asunut olen etelä-suomessa parisen vuotta. Sekoilut suht samanlaiset kun sulla strobo-valo etten niitä nyt tässä jaksa alkaa luettelemaan. :laughing: mutta juu tervetuloa vain sullekkin. :wink:

Tervetuoa vaan! Meitä on moneen junaan ja monta eri kohtaloa täällä. Saitin yksi parhaista puolista on mielestäni se, että täällä ei pahemmin tapella keskenään, mikä on tosi veemäinen ilmiö muuten. Siinä mielessä PLinkki on mukava mesta.

Tänään kans rekkauduin tänne plinkkiin, tosin jo aikaisemmin hieman sivusta näitä teidän juttujanne seuraillut, on vaan ollu pieni ujous päällä että ite uskaltautus hypään sekaan :blush:
Mut nyt tuli sekin tehtyä! :laughing:
Mä en tästä mun päihdehistoriikista sen enempää viitti avautua, kai siitä jo jotain voi päätellä kun tämmösille sivuille eksyny… :wink:

Juu eiku tänne vain! Kaikki on tasa-arvoisia!
:laughing: :laughing:

No mitäs… Rekisteröidyin muutaman päivän selaamisen jälkeen. En mitenkään ylettömästi päihteitä käytä, kiinnostunut oon kaikenlaisesta hippimoskasta. Viikonloppukuosittaja siis. Ja etelän vetelä.

ja tosiaan olis ihan kiva jos jotkut vanhatkin vois tänne jtn esittelyä itsestään laittaa niin sit vois täältä aina käydä lueskelemassa ihmisistä et millasia persoonia me sekopäät täällä ollaan. :smiling_imp: :laughing:

Käykää haulla läpi vanhat viestit niin selkeytyy paremmin :wink:

CUSKA!!!

kutsutaanko sua tolla nimellä ihan vapaa-ajalla? :astonished: ootkohan se keneks sua luulen?? sanooko turun pippalot uutenavuotena sulle mitään? :wink: :laughing:

:open_mouth: kerros lisää

Jos löydän sun numeron kännykän hämärästä luettelosta niin soitan kohta. :laughing: voi ei. nyt pitää kyllä kerätä rohkeutta.

No mä oon parikymppinen naisenlaku eteläisestä suomesta ja asustelen yhdessä ihan hemmetin mukavassa kaupungissa ja sen “paskimmassa” kaupunginosassa :laughing:

Päihdehistoriaa jaksa ny alkaa selventää mutta savuja uppoo ja ihan liikaa…tai liian usein (joka päivä) tällä haavaa.
Muita päihdykkeitä käytän sillointällöin, se on tuo ihmekukka mun päihdyke.

Kissoja löytyy kolme, tykkään elukoista.

Pyörin yhä amiksessa alaikästen ja vitipäiden seassa ja yritän saada ees jonkunmoisen ammatin itelleni täs.

Olen kiinnostunut terveellisistä elämäntavoista (turvat kii siellä :laughing: ) ja ajattelin, että musta tulis vielä joku päivä onnellinen ja iloluontoinen tytönhupakko.

83 syntyny jäbä, blosset ja viina tutuiks 13v naksut, pore sun muut n14-15v ruiskuun rakastuin 17v. olin puolivuotta kuivil, elämä potki päähän ja tässä sitä taas ollaanlapsuudenystäväni amffen kanssa. piste

Oon selaillut saunaa jo pari vuotta, mutta viestit ovat jääneet vähemmälle.

Kannabista poltan lähes päivittäin, alkoholia juon silloin tällöin. Kaveripiirissä on vuosien mittaan liikkunut kaikkia mahdollisia päihteitä ja sen(kin) takia kiinnostaa saunan kuulumiset. :slight_smile:

Juu terve tuloo messiin.Vittu ku ei meinaa oikeen nähä mitä kirjottaa ku näppäimet lähtee karkuun :smiley:

23v tyttö.

edit. kuumottaa

Heipä hei kaikki! Olen sofia salin, tänä vuonna 25-vuotta täyttävä olento Turusta. Päihtymistarkoitukseen käytän pääasiassa alkoholia. Eipä mulla nyt muuta, täältä tähän.

jos ny sit miekii, eli 19v (-88 vm) tyttönen itärajalta, päihteistä maistuu hamppu, vauhti, essot, bupre, tatit… helpompi ehkä luetella mitkä ei maistu, eli heroiini ja LSD on pannassa, niin ikään neuloihin en koske… mut säännöllisessä käytössä on vaan hamppu :slight_smile: muiden kohdalla ei kai kaiketi voi edes puhua käytöstä :unamused:

Oottepas te nuoria ja vielä nuorena alottanu vetää ns. kovia.

Ei vittu hyvä heilu!!! :open_mouth: