Kannattaa olla tarkkana ainakin, jos tilaa esim. valkaisu liuskoja, sillä useimmat tuotteet ovat täysin huijausta. Eivät todellisuudessa sisällä tarvittavaa ainetta vaalennukseen. Muistaakseni Suomessa ei edes saa myydä niitä oikeita, koska ne voivat ihan tutkitusti vahingoittaa ikeniä ja hammaskiillettä.
MUTTA
Itse olen tilannut aina jenkeistä (isosmile) niitä oikeasti toimivia valkaisevia liuskoja. Kyllä on valkoiset hampaat sen jälkeen
Liikkujille mutta toki muillekin: käytättekö jotain magnesium-valmistetta? Jos, niin mitä ja miksi? Aineen imeytymisestä on aika ristiriitaista tietoa. Itse tilailen usein sitraattia nettikaupasta.
^ Käytin, koska suonenveto ois ollut sangen ikävä vaiva lajini parissa. Kyllä se kait auttoi siihen ainakin. Eli uskon sen jossain määrin ainakin rentouttavan lihaksia ja hermostoa. Valmistetta en mitenkään pysty enää muistamaan, tokkopa jotain 10v sitten myytyjä edes myydään nykyään, mutta ihan jostain apteekin hyllyltä se oli.
^^ Käytän magnesiumia säännöllisesti, päivästä riippuen 250-500 mg, krapulassa enemmänkin. Valmisteita mulla on ollut vuosien saatossa useita erilaisia, mitä nyt milloinkin on mukaan ihan arvalla sattunut. Nyt löytyy kaapista hydroksidia, mutta on ollut tuota sitraattiakin monesti ja sitten jotakin muutakin. Itse en ole huomannut merkittäviä eroja eri magnesiumien välillä, mutta sen kyllä huomaan, jos jäävät ottamatta pidemmäksikin aikaa, eli jeesaa mulla kyllä suonenvetoihin ja muuhun jäykkyyteen, vähän ehkä sydämen kanssa ja sitten myös noihin persevaivoihini, eli toimii hyvin mietona laksatiivina niin, ettei tarvitse alvariinsa pukamista kärsiä. Olen kyllä kuullut minäkin, että imeytymisissä olisi eroja ja myös siitä, että eri valmisteet auttaisivat eri vaivoihin, eli siis jokin paremmin lihaskramppeihin, jokin sydämeen ja jokin laksatiivisesti, mutta mene ja tiedä noista.
Laitan tänne, kun ollaan Chasin kanssa niistä hajuvesistä puhuttu, ettei spämmitä muita ketjuja. Mut hyi helvetti se Giorgio Armanin Sí Intense. Sehän haisee ihan rommilta? Säkään et ton Sín fani tainnut olla, mutta toi haisi jo vielä kuvottavammalta kuin ne vaaleanpunaisessa pullossa olevat.
Haistelin tossa kauppreissulla Stockan läpi ja aina vaan palasin sen Crystal Noirin luo. Ehkä se pitäis ostaa sit jossain vaiheessa. Mietin kanssa Burberryn tuoksuja. Mulla on noita juhlavamman tuoksuisia sen verran paljon, että ne Burberryn miedot ja pehmeät tuoksut vois olla tarpeen. Ne kuitenkin kestää iholla silti.
Enhän mä noita saanut katsella rauhassa, kun myyjä tuli suihkimaan jotain uutuushajuvettä. Joku Paco Rabannen se oli, ja hyi vittu! Että mä voin vihata sellaista tietyntyylistä vaniljaa. Tulee itseasiassa mieleen ne Escadan teinituoksut hieman kalliimmalla twistillä. Siis vanilja on jees, mutta teinimäisen siirappisena yhdistelmänä ei. Haisen vieläkin, 14h myöhemmin siltä.
No, nyt mun ei tarvi miettiä uusia ostoksia tota Versacen Crystal Noiria pitemmälle. Ihan intensiivisimpiä en oo voinut migreenin vuoksi käyttääkään. Se on vaan se Prada Candy, jota tällä hetkellä parhaiten siedän. Harmi, koska se on niin jumalattoman kallis.
Olen rakentanut kehoa kokoikäni. Harrastan salia ja yogaa, ja kaikkea mahdollista juoksemisesta rullaluisteluun yms. Minulle on aina ollut tärkeää, että näytän hyvälle omasta mielestäni. Olen todella hyvännäköinen mielestäni, vaikka onnettomuudessa pari lihasta amputoitiin ja tuli pahoja kosmeettisia vaurioita pariin kohtaa kehoa, mutta alan pääsemään siitä yli ja hyväksymään ne osaksi minua. Vaikeaa silti, kun on aina huolehtinut niin intensiivisesti ulkonäöstä.
Nykyäänhän on melkoinen fitness buumi päällä maailmalla. Se luo kovia paineita nuorille, kun ihanteina pidetään tiukkoja fitness kroppia. Tavallaan hyvähän se on että urheillaan, koska siitä tule hyvä fiilis, mutta se luo myös kovia ulkonäköpaineita.
Itse kyllä ihailen kauniita tiukkoja fitness malleja. Senkin takia, kun tietää bodarina kuinka paljon treeniä ja kurinalaista elämää siinä on vietetty.
Tuli juostua 10km lenkki tänään, vajaa tunti siinä meni. Kyllä siitä vaan tulee hyvä fiilis, kun vähän hikoilee. Ja saa endorfiinit virtaamaan. Odotan vaan, että pääsis taas salille, mutta sormi paketissa vielä kuukauden.
Tuli käytyä parturissa ja sain lahjaksi black ferrari tuoksun, joka on ollut lempi tuoksujani kautta aikojen. Armanin Codea myös ollut lähiaikoina ja sit se uusin Boss on ollut kanssa ihan miellyttävä.
Kävi tuuri löysin Kirpparilla Bossin nahkatakin, joka maksaa ovh ihan törkeesti. Varmaan oli pöllitty, kun niin edullisesti lähti.
Kyllä tässä kaikesta huolimatta tulee pidettyä itsensä ulkoisesti kunnossa.
Ahaa, sä taidat olla täällä sitten se mies jolla on tuoksufetissi. Mulla ja Nnaanallahan on hirvittävät hajuvesifetissit. Mä oikein kerään niitä tuoksuja ja laitan joka aamu ja ilta jotain, vaikka olisin vaan kotona tai kävisin lähikaupassa.
Mullakin on tapana laittaa eri tuoksuja, vaikka minkälaisiin hetkiin. Yksinkin ollessa saatan laittaa tiettyä tuoksua, jos kuuntelen jotain tiettyä musiikkia, tai kun teen musiikkkia, niin saatan saada jopa inspiraation jollain sopivalla hajusteella siihen hetkeen. Että sillain
Jes, ollaan siis löydetty miespuolinen sielunkumppani.
Mä olen edelleen koukussa siihen Pradan Candyyn, hieman kallis obsessio. Mut tän päivän tuoksu on Jimmy Choon edp just siksi, kun toi Prada on niin suolaisen hintainen. Ja no siksikin, ettei tää tuoksu sitten mene tyystin hukkaan. Harmi, kun kokoelmani uusin, eli se Guccin Gorgeous Gardenia ei pysy mun iholla. Muutenkin puhtaat kukkaistuoksut ei jotenkin mulla tuoksu niin hyvältä kuin joillain. Mut niinhän se on, et se on oman ihon laadusta kiinni, et mikä sopii.
Kesäksi kaavailin hankkivani. Chanelin Chance Eau Tendren. Muistuttaa vähän Mademoisellea, mut aavistuksen makeampi ja nuorekkaampi. Sellainen kesäinen. Täytyy kyllä harkita, et ostanko sen Suomesta vai laitanko sukulaisille menemään rahaa, että tuovat sen Suomeen. Se on suomessa 95e ja muualla 65-77e väliltä.
Suomessa on muuten ihan tajuttomat alv:t kosmetiikassa. Just kun hajuvedet on yks, jossa hintaeron huomaa selkeesti muualle verrattuna. Kasvorasvat on toinen.
Muuten päiviteltävää tähän ketjuun, niin yllätyinpä positiivisesti, kun sain eräältä ystävältä lahjaksi sellaisen kasvohoidon, jossa led-valon avulla korjataan punoitusta ja arpeutumia. Mullahan oli poski ihan törkeässä kunnossa, kun en osaa pitää näppejä irti paukamista ja niitä paukamia tulee, kun stressaan. Olin niitä repinyt ja mulle jää helposti kasvoihin pigmenttivaurioita. Kolme päivää ton hoidon jälkeen iho näyttää suht tasaiselta, mut on noissa pahimmissa kohdissa vielä korjattavaa. Toihan on oikeasti lääketieteellinen keino korjata ihoa. Sais ihotautipoliltakin, mutta nauraisivat mut varmaan ulos, jos sieltä viitsisin pyytää mun pariin näppyyni moista verorahoilla.
^ Toi Prada kai on jotain 80e/30 ml, en ihan tarkkaan muista. Sit se Chanelin 95e maksava on 50 ml. Toi 50 ml taitaa olla se kaikkein yleisin koko parfyymeistä ylipäänsä, mut mä suosin 30 ml ihan sen takia, etten kuunaan oo käyttänyt loppuun 50 ml. 30 ml kestää sellaisen vuoden, jos on sellainen, jota käyttää joka päivä. Onhan se kallis kertaostos, mut en mä tiedä sitten, kun suhteuttaa käyttöikään, et onks satanen vuodessa enää niiin paljon.
^^ Nää meidän saunan kaunottaret on ihan “hurahtaneet” noihin tuoksuihin… Mikä ei siis ole yhtään huono juttu, päin vastoin…!!
Tuskin kukaan pahakseen pistää, jos tuoksuna on joko joku hieno hajuvesi tai ei mitään…
Oon näitten tuoksu-keskusteluja lukenu, ja ovat ihan Pro-tasolla eli tietävät mistä puhuvat… (siis kirjoittavat)
Jollain huikea bisnes, noiden tuottaminen lienee vieläpä hyvin edullista. Ei ole satanen vuodessa yhtään mitään, jos asia tuottaa iloa elämää. Vaikka nuukan paskiaisen korvaan nuo litrahinnat kyllä kuulostavat tähtitieteellisiltä.
Mä oon niin koukussa hajuvesiin, nyt niitä on neljätoista. Arkituoksuna käytän bossin nuittia, bossin ma vietä ja cuccin rushia, vähän kukkaisempaan fiilikseen lancomen tresor in lovea ja tresor midnight rosea, jossain vaiheessa lancomen hypnosea ja hypnose sensesiä, calvin kleinin hypnose blossomia, hupparipäivinä ck 1, juhlaan herreran 212 sexyä tai bvlgarin jasmin noiria, ja hyvin harvoin kenzon amouria. Ja laukussa mulla on aina varoiks carcharelin scarlet. Siin on niin hyvä korkki. Tosi kukkainen sekin. Siihen en oo suomessa törmänny, joku eteläntuonti…
Nyt ois hankinnassa lancomen miracle ja victor & rolfin flowerbomb.
Ootteko muuten törmänny sivuun hajuvesi.fi? Siellä tuoksut ainakin näyttävät aidoilta, mutta hinta on huomattavasti halvempi.
Joo, ikinä ei ole pahasta, jos tuoksuu hyvältä. :mrgreen: Mut sit mammat Chanelin vitostensa kanssa vois kyllä rajoittaa. Mullakin kun on astmaa/allergiaa/migreeniä, niin ei oo kivaa, jos se tuoksu muuttuu ihan käryksi.
Muistaakseni joidenkin hajuvesien valmistus maksoi tai oli hankalaa. Mun mielestä hajuvedet on aika pitkälti suoraan verrannollisia yleisestiottaen siten, että halpa on huonoa ja kallis kestävä, eikä jotenkin niin öh… no halvan hajuinen.
Mä olen tilannut hajuvesi.fistä. On ne aitoja, mutta tulevat Ruotsista, siks kai hinta on alhaisempi. Mutta mun mielestä ne ei oo mitenkään huomattavasti halvempia siltikään, ellei satu olemaan jotain alea, joka niillä melkein aina on. Muutoinhan noi on about 10-15e halvempia kuin kaupoissa, siks en jaksakaan muuta kuin kyttäillä niiden tarjouksia.
Hei mä oon etsinyt tuota Jasmin Noiria. Kuulostaa sellaiselta, joka ois mun makuun, mutten ole löytänyt. Mistä oot ostanut sen? Stockaltako? Meidän Stockalta en ole ainakaan löytänyt sitä.