Mä harrastin “ennen” aktiivisesti tanssia… Nykyisin en käy enää tunneil, treenaan ittekseni pari kertaa/vko balsun tankotreenejä (täl luuston rakenteel täysin väärä laji
: eka asento luonnostaan n. 90 astet, ku oikea olis 180…) ja sit olen itte tehny sarjoi… HItaasti, mutta epävarmasti
. Sit ku olen vihdoin saanut jonkun valmiiksi, viikon päästä vähintään olen sen unohtanut, ku mitäs siitä sitte enempiä, ku valamista tul :mrgreen: . Juokseminen oli taivaallista -välillä myös tuskalllista tietenkin- se endorfiinimäärä, mitä aivoihin, elimistöön pamahtaa, kun on hyväs kunnos ja pystyy juoksemaan piiiiitkiä lenkkejä, aiheuttaa semmose kicksit, että ai,ai,ai. Vois varmaan sanoa, ett olin siitä riippuvainen…Nykyisin ei vanha enää pysty, rikkoa pukkaa :mrgreen: . Salil piti ny ostaa kortti, mut täsä taloudellisessa tilanteessa ja päläpälä…OIKEA SYY: ei yhtään huvita mennä ihmisten pariin…
.
En tiä kui tietoista aktiivitreenauksen aikoina ulkonäön, kropan, ajattelu oli. Totta kai salila se oli täysin tietoista, en kai mä muuten ois vaiks jotai peppulihojani treenannu ku siks, ett, net olisiva kiintheämmät
. Terveyttä en pahimpina syömishäiriöaikoinani ajatellut pätkän vertaa…
… Tanssitunneil ei merkinnyt muu kuin itse laji/t.
Nykyisin koetankoetan enemmän ajatelle terveyttä, kun on tuota ikää…
. Minkäänsortin paino-ongelmaa ei kyl ole, mikä tietty on kaiken syömishäiröilyn jälkeen erittäin hyvä asia
. Tokitoki kiinteämpi kroppa kelepoo
. Kamun kans käydään reippailla (yök, mikä sana
) kävelylenkeil. Se on kans vähän niinku juoksemine, helppo sovittaa aikatauluihin, ei maksa mittää, ei vaadi kummosia varustei… Juu ja pitää saada pyörä korjautettua, jotta pääsen kevääl fillaroimaan, ku see kevät tulee ja iltahämäris mustarastaiden konsertin kaikues pyöräilee, sillon on kyl melkeen onnellinen
.
Mä olen niin tottunut tähän pärstääni, että en tiä, mitä siinä muuttais, jos rahuskaa olis. Siis luultavasti kaiken
. Mutkumutku kasvoista tunnistaa myös sukupiirtei, jotka jokku näyttää hypänneen ainakin yhen sukupolven yli… Haluan niitten säilyvän. Paitsi noi kakarasta olleet roikkuluomet, jotka pahenee iän myötä, juu ne kyl leikauttaisin, jos siis varaa olis…
.
Hassua, miten jokin asia o semmonen, ett joku haluaa eroon juur siitä ominaisuudesta, mitä “joku toinen” voi kadehtia. Pentele ku vois skipata nämät kirurgit, ja tehdä vaihtarit…
. Siis mää ottaisin ne beet tai aat e r i t t ä i n mielelläni. Mää en tykkää Näist. itse asias ollenkaan
. Ja kun Siihen Aikaan Kuusta ei meinaa mahtua kalliiksi tuleviin rintsikoihinsa…joo, ehkä pienennys ois kans jees
.
Öh
.