Urheilu, terveys ja kauneus

Noniin, avasinpas aiheelle oman ketjun. Täällä siis voi jatkaa keskustelua niistä streoideista, jotka ton positiiviset-ketjun aiemmin jo täytti. :wink: Tai ihan mistä vaan aiheeseen liittyvästä. Saunojissakin kun on ihmisiä, jotka urheilua harrastavat, tai muuten ovat kiinnostuneita aiheesta ja muusta siihen liittyvästä. Kauneusihanteet taitaa sisältyä urheiluun, kun useasti täälläkin on keskusteltu esimerkiksi kehon muokkaamisesta tavalla tai toisella; treenaamisen tai jonkin muun avuin. Lisäksi jos kiinnostaa jakaa treenivinkkejä muille tai kysellä niitä asioista tietäviltä, niin täällä voi niistäkin keskustella. Toivottavasti siis tää ketju hyödyttää jatkossa sellaisia henkilöitä.

Ilman muuta treenaaminen, kauneus ja terveys sisältyvät askarruttaviin tai positiivisiinkin, mutta ehkäpä täällä vois laajemminkin keskustella aiheista. :smiley:

Hyvä ketju. Itse liikun pääsääntöisesti sen takia, että siitä tulee hyvä olo niin fyysisesti kuin henkisestikin joka on monella tapaa verrattavissa erinäisten päihdykkeiden tuottamaan oloon, ilman niitä haittoja. Mutta totta helvetissä treenimotivaattorina on myös tietynlainen ulkonäkö. Mä en varsinaisesti (ylläri) kasvata lihasmassaa saati jotain tiettyjä lihasryhmiä, mutta harrastamieni lajien myötä tietynlainen jäntevyys ja ns. toned (mitä tää olisi suomeksi?) on kieltämättä yksi onnistuneen treenailun tuotteista.

Ehkä siisteintä on kuitenkin kaikki se, mitä omalla keholla voi tehdä, mihin kaikkeen se muokkautuu ja näiden syvällinen tiedostaminen. Itselleni siitä tulee aika vahva olo. Kääntöpuolena hommassa on totaalinen flegistyminen ja huonojen elintottumusten keräily jos syystä tai toisesta ei pystykään vähän pidempään aikaan liikkumaan.

Kuntoilu on hyvää lääkettä, valitettavasti TYÖ on se joka liian monella estää kaiken kivan ja terveellisen… Siksi olen ehdottanut - että alkoholistiksi tai narkkariksi todettu henkilö laitetaan eläkkelle 2000euron kuukausikansalaispalkalla.
Liikuntai muuttaa mm kaksisuuntaisen mielialahäiriön tasaisesti nousevaksi Ekstaasiksi…

Ah. Täydellistä. Oon pilannu kehoni syömättömyydellä ja pikkuhiljaa opettelen tässä syömään että pääsisin korjaamaan itseäni. Oon vaan ihminen joka haluaa kaiken nyt ja heti ja se vaikeuttaa, kyllästyn. Oiski kiva saada vinkkejä :laughing: oon tosi huono ettii ite netistä mitään tietoja kun unohan jo seuraavan sivun kohalla mitä edellisessä kerrottiin.

Onko kellään kokemuksia hampaiden valkaisusta? Pelittääkö ja kuinka hyvin? Voisi harkita, sen verran on armoton kahvin kurlaaminen ja nuuskaaminen värjännyt leegoja.

Kyllä ne valkasut toimii ihan kohtuullisesti, etenkin jos oma hammasluu ei ole kellertävää laatua vaan tosiaan on pelkistä värjäymistä kyse. Niistä saattaa päästä ihan ok eroon ihan valkaisevalla hammastahnallakin, mut mun hampaita ne tahnat ainakin vihloo.

,

Ei, kyllä mä menisin nenäleikkaukseen ehkä kans. Mulla on viha-rakkaussuhde nenääni. No, ei nyt ihan rakkaus, mutta toisaalta kun se ei ole sellainen… Noh, tavallinen suomalainen nenä vaan, niin se tekee musta mut. Välillä kyllä olen kelannut, että karsea noita-akan nenä mulla on. Ei se siis oikeasti mikään kunnon koukkunokka sentään ole. :laughing:

Sit leukalinjaa kyllä muuttaisin botuliinihoidolla pehmeämmäksi. Se ehkä oikeesti häiritsee eniten se, että musta tuntuu, että mun naama on kulmikas.

Silareita mä nyt en tarvii, mut jos tässä montakin vuotta vielä elää, niin kyllä mä haluan painovoimaa vastaan taistella sit. :laughing:

Ihan sama siis mullekin, mitä muut kelaa. Mun keho. Mun olot sen suhteen.

Tuo on varsin erikoinen ajatusviritelmä, että ihminen joka tiedostaa virheensä ja pyrkii korjaamaan ne, olisi idiootti tai jotain vastaavaa. Katkerien miestukkaisten pullukkatanttojen höpöjuttuja sanon minä.

,

Mua tossa nenäleikkauksessa kuumottaa se, et eiks naama oo sit tosi pitkään ihan musta sen jälkeen? :neutral_face: Ehkä joskus kun ukko on vainaa, niin voin nenäleikkauksen hommata. :laughing: Se varmaan loukkaantuis siitä, jos sen eläessä sen teettäisin, kun nenästä häntä muistutan.

,

.

Paskan marjat, ei ainakaan mun käsitys sinusta Luc muutu yhtään mikskään, vaikka kertoisit, et oot ollu aiemmin mies ja muuttanu sukupuolen leikkauksella…! Siis toi oli tollanen hypoteettinen esimerkki. :wink:
Näin meidän keskustelujen perusteella tunnen sun “ajatusmaailman” ja ulkoinen olemus on toki pimennossa, mut se ei muuta ainakaan mun suhtautumista sinuun, vaikka kuin olisit muokannu ns. ulkoista minääsi.

Ja sitä paitti, kuka hetero mies vois sanoa olevansa vastaan sitä, et nainen parantelee ulkonäköään esim. juuri noilla toimenpiteillä mitä sä oot teetättäny… :wink:
Minä en ainakaan… :slight_smile: :laughing:
Ja voisin kuvitella sun mieheskin olevan erittäin tyytyväinen ja tykästyny sun nykyiseen “habitukseen” :wink:

,

Ja pöh, sinä se tässä kultainen ja “ihana” oot ihan kirjaimellisesti…:wink: :slight_smile:
Mut joo, meillä on monessakin asiassa aika samanlaisia ajatuksia, mitä tässä aikojen kuluessa oon huomannu, enkä nyt tarkoita vaan tätä sukupuolenvaihto “skenaariota” :laughing: :mrgreen:

Mut se on vaan positiivista, et on täälläki saman henkisiä ja monesta asiasta samalla lailla ajattelevia ystäviä.
Ja tarkoitan oikeasti ystäviä, kun ei niitä “oikeita” ystäviä tuolla “in real world” mullakaan enää hirveästi ole… :neutral_face:
Moni on lähteny pilven reunalle tai muuten vaan vieraantunu ja toivottavasti päässy irti tästä ns. paskasta elämästä…!

Mut nyt mä taidan painuu nukkuu muutamaks tunniks (herätys duuniin on klo. 5.00 :imp: ) ja yritän vaik nähdä kauniita unia jostain tietystä kultaisesta ihmisestä… :wink: :slight_smile:

Kuulehan, Kale. Jos se työ on sun elämässäsi kaiken pahan alku ja juuri ja pakottaa ryyppäämäänkin, kuten olet jo vuosikaudet mesonnut, niin miksi hemmetissä et ota lopputiliä ja ala elää onnellisena ja raittiina? Tuskin saisit ihan heti 2000:n eläkettä, vaan saattaisipa moisesta irtisanoutumisesta seurata vaikka karenssi, mutta kyllä sitä ihan toimeentulotuestakin on varaa irrottaa jonkintasoiseen salikorttiin, jos vähän miettii raha-asioitaan tärkeysjärjestykseen ja jää se viinakin sitten ostamatta uuden onnellisen elämän myötä :wink: . Ja voihan sitä monenmoista liikuntaa harrastaa ihan ilmaiseksikin tai lähes ilmaiseksi.

Anteeksi, että häiritsin ketjuanne. En ole urheilullinen, terve, enkä kaunis.

^ No tuskin olen mäkään mitään noita otsikossa mainittua asiaa. :laughing:

Kauneus on siitä jännä juttu, että ihmiset on ihan aidosti erilaisia sen suhteen, mikä silmää viehättää. Että kyllä tykkääjänsä löytyy sekä niille miestukkasille pullukkatantoille että silikoni-beibseille. Ja jokainen saa kehollensa tehä ihan mitä lystää, oma kroppahan siinä on kyseessä – kannattaa kuitenkin muistaa, että se oma kauneusihanne on tosiaan oma kauneusihanne eikä yleinen fakta, eli ei kaikki ihmiset vaan ole katkeria, kateellisia tai muuten urpoja, jos eivät satukaan samanlaisesta ulkomuodosta viehättymään. Tämän sanon siksi, että jostain syystä osa ihmisistä ilmeisesti tosissaan ajattelee, että kaikki ihmiset jotenkin salaa oikeasti tykkää esim. laihoista, vaaleista, isorintaisista, pitkätukkaisista, treenatuista jne jne ihmisistä, mutteivat vaan myönnä sitä. Vähän kun että kaikki naiset nyt muka vaan tykkää oikeesti suklaasta vaikka muuta väittäisivätkin. No ei tykkää. Ihmisiä on moneen junaan ja on sinne asemallekin jäämään.

Esim. ite en diggaa kauheesti treenatuista vartaloista, eivät näytä kauniilta mun silmään. Mieluummin vähän plösö ja lösö. Tämä ei tarkoita, että treenaaminen olisi jotenkin väärin tai ne ihmiset tyhmiä, vaan puhtaasti esteettisestä vaikutelmasta on kysymys. Eikä tämä esteettinen mieltymys myöskään johdu siitä, että ite olisin jotenkin niin ruma ja onneton, että sitten vaan katkerana oon tykkäämättä bodareista, hehe.

Mitä urheiluun tulee niin ite tanssin ja käyn vesijuoksemassa. Tykkään seurailla vanhusten lyllerrystä uimahallissa ja kuunnella niitten jorinoita.

Mä harrastin “ennen” aktiivisesti tanssia… Nykyisin en käy enää tunneil, treenaan ittekseni pari kertaa/vko balsun tankotreenejä (täl luuston rakenteel täysin väärä laji :laughing: : eka asento luonnostaan n. 90 astet, ku oikea olis 180…) ja sit olen itte tehny sarjoi… HItaasti, mutta epävarmasti :unamused: . Sit ku olen vihdoin saanut jonkun valmiiksi, viikon päästä vähintään olen sen unohtanut, ku mitäs siitä sitte enempiä, ku valamista tul :mrgreen: . Juokseminen oli taivaallista -välillä myös tuskalllista tietenkin- se endorfiinimäärä, mitä aivoihin, elimistöön pamahtaa, kun on hyväs kunnos ja pystyy juoksemaan piiiiitkiä lenkkejä, aiheuttaa semmose kicksit, että ai,ai,ai. Vois varmaan sanoa, ett olin siitä riippuvainen…Nykyisin ei vanha enää pysty, rikkoa pukkaa :mrgreen: . Salil piti ny ostaa kortti, mut täsä taloudellisessa tilanteessa ja päläpälä…OIKEA SYY: ei yhtään huvita mennä ihmisten pariin… :open_mouth: .

En tiä kui tietoista aktiivitreenauksen aikoina ulkonäön, kropan, ajattelu oli. Totta kai salila se oli täysin tietoista, en kai mä muuten ois vaiks jotai peppulihojani treenannu ku siks, ett, net olisiva kiintheämmät :unamused: . Terveyttä en pahimpina syömishäiriöaikoinani ajatellut pätkän vertaa… :frowning: … Tanssitunneil ei merkinnyt muu kuin itse laji/t.

Nykyisin koetankoetan enemmän ajatelle terveyttä, kun on tuota ikää… :unamused: . Minkäänsortin paino-ongelmaa ei kyl ole, mikä tietty on kaiken syömishäiröilyn jälkeen erittäin hyvä asia :slight_smile: . Tokitoki kiinteämpi kroppa kelepoo :laughing: . Kamun kans käydään reippailla (yök, mikä sana :angry: ) kävelylenkeil. Se on kans vähän niinku juoksemine, helppo sovittaa aikatauluihin, ei maksa mittää, ei vaadi kummosia varustei… Juu ja pitää saada pyörä korjautettua, jotta pääsen kevääl fillaroimaan, ku see kevät tulee ja iltahämäris mustarastaiden konsertin kaikues pyöräilee, sillon on kyl melkeen onnellinen :slight_smile: .

Mä olen niin tottunut tähän pärstääni, että en tiä, mitä siinä muuttais, jos rahuskaa olis. Siis luultavasti kaiken :laughing: . Mutkumutku kasvoista tunnistaa myös sukupiirtei, jotka jokku näyttää hypänneen ainakin yhen sukupolven yli… Haluan niitten säilyvän. Paitsi noi kakarasta olleet roikkuluomet, jotka pahenee iän myötä, juu ne kyl leikauttaisin, jos siis varaa olis… :confused: .

Hassua, miten jokin asia o semmonen, ett joku haluaa eroon juur siitä ominaisuudesta, mitä “joku toinen” voi kadehtia. Pentele ku vois skipata nämät kirurgit, ja tehdä vaihtarit… :laughing: . Siis mää ottaisin ne beet tai aat e r i t t ä i n mielelläni. Mää en tykkää Näist. itse asias ollenkaan :open_mouth: . Ja kun Siihen Aikaan Kuusta ei meinaa mahtua kalliiksi tuleviin rintsikoihinsa…joo, ehkä pienennys ois kans jees :unamused: .

Öh :blush: .