Urheilu, terveys ja kauneus

,

Mä ainakin tykkään vähintään yhtä paljon Lucresta. Isommat tissit! <3

Juu, utarepaidat vaan päälle. Eihän nyt kynttilää vakan alla pidetä :sunglasses:

Katseista saattaa tulla kyllä vaivautunut olo. En tykkää. Kaapu ois ihajjees. Kunhan ei olis p a k k o laittaa :confused: . Kukas mua kieltää… :astonished: . Vai oisko se kiihottamista kansanryhmää vastaan; tekisinkö pilkkaa toisten uskonnosta pukeutumulla “heidän” asuihinsa :unamused: :unamused: :unamused: . Muusta kiihotuksesta siinä tuskin voi puhua :laughing: . Öh :blush: .

Toisaalta. Loppuu ne katseet joskus, eikä edes niiiin kaukaisessa tulevaisuudessa. Joten. Ensi keväänä utarepaita mullekin :laughing: .

Katseista en pidä minäkään, siksi jätän myös nuo “utarepaidat” :laughing: suosiolla kauppoihin. Mutta se, ettei suorastaan siedä katseita, johtuu kyllä masennuksesta. Haluais olla ennemmin seinäruusu. Eipä sillä, en mä kovin huomionkipeä ole ollut koskaan, muttei mua nyt varsinaisesti ole ahdistanutkaan, jos joku katsoo. Kyllä mä olin tottunut, että kyylätään tissejä, kun mulle puhutaan. :unamused: Nykyisellään vaan ahdistaa, ennen sentään ei ollut ongelmia käyttää juhlavampia vaatteita. Niissä kun tuppaa olemaan avarampi kaula-aukko usein.

Mutta Nyytyn mielipiteeseen yhdyn minäkin. En minä ole kateellinen niille, joiden ulkonäkö ei MUN ihanteisiin istu. Lihaskimppubikinifitness ei istu mun kauneusihanteisiin, mutta kateellinen olen lähinnä ehkä siitä, että joku jaksaa treenata siihen kuntoon ja panostaa.

Tottakai makuja on monia, eihän siinä. Ja jokainen olkoon ihan mitä parhaaksi näkee. Usein se vaan menee niin, että ne vähemmän itseensä panostavat arvostelevat itseensä panostavia huomattavasti enemmän, kuin toisin päin. Kateudelta se monesti vaikuttaa. Erityisesti kovakuntoinen ja näyttävä nainen on vapaata riistaa miesten törkeyksien lisäksi myös naisten vihalle. Tämä tuntuu olevan aivan ok-hommaa, mutta auta armias jos joku heittäisi samanlaista herjaa vaikka jostain ylipainoisesta.

Mutta voipahan itseensä panostaa muutenkin kuin treenaamalla. :neutral_face: No, mä kyllä joskus siinä sivussa kun harrastin, tykkäsin sen tuomasta ulkomuodostakin, muttei se ollut pääpointti harrastamiselle. Mä panostan ihonhoitoon ja hiuksiin ja vaatteisiin + asusteihin. Siis silloin kun jaksan, mut eipä tota koko vaatekertaa ole onneksi tarvinnut uusia kun se kerran on siisti, niin ilman aivotyöskentelyäkin löytyy jotain suht järkevää päällensä. Meikkiinkin panostan, kun jaksan. No, naiset kyllä jostain syystä on kovia arvostelemaan toistensa meikkejä. Sen mä olen kokenut itsekin. Omasta mielestäni osaan meikata ja osaankin, joskus tuli nuorempana meikattua kaveri vanhojen tansseihinkin. En mä tiedä, onko siellä muka kateus takana, kun haukutaan toisten meikkejä. Ehkä ne on vaan ikäviä ihmisiä.

Mut kyllä muakin ihmetyttää, miks muunlaisia vartaloita “saa” haukkua, paitsi ylipainoisia.

Ot:nä Luccille jaksamisia, sekä miehellesi. Lataamossa vastasinkin kattavammin.

^ Ylipäätään kenenkään vartalon/kasvojen/muun ulkonäön haukkuminen on jotenkin niin, äh, väsynyttä ja typerää ja kauheen hölmöä, oli se sitten laihan tai läskin tai muuten kummallisen näkösen. Että vaikka joku omaan silmään näyttäskin rumalta, niin ei kai sitä oo pakko sanoo ääneen tai toitottaa sen kummemmin, kattoo sitten vaikka poispäin jos oikeen silmää särkee. Ite yritän jotenkin olla aika armollinen kaikenlaisia kehoja kohtaan ja mieluumin ettiä jokaisesta jotain hyvännäköstä asiaa kun kiinnittää huomiota niihin rumiin puoliin. Samaa yritän myös omaa itseäni kohtaan, uskon tässäkin asiassa armollisuuteen ja siihen, että kehuilla, rakkaudella ja ittensä tsemppaamisella saa paljon enemmän aikaan, myös niitä muutoksia, kun rajulla itsekriittisyydellä. Teen aika paljon töitä nuorten sekä nuorten aikuisten kanssa, ja joskus oikeen tulee suru kuinka rumasti ihmiset puhuu omasta itsestään, eivätkä tunnu näkevän omassa ulkonäössään mitään hyvää vaan pelkkiä puutteita, vikoja ja rumuuksia. Eihän sellanen ajattelu kannata! Jos sitä läskiä on liikaa tai kunto paska, niin sillonkin sellanen hyväntahtoinen sisäinen puhe luullakseni lisää hyvinvointia enemmän, kun jatkuva itseruoskinta.

Plinkin sääntöjen vastaisesti suosittelen lämpimästi :smiley: . Itse tykkään käydä ihan kävelemässä ja haahuilemassa metsässä tuijottelemassa ties mitä luontoilmiöitä, vaikken mikään ammattilainen tai edes kovin pitkälle harrastuksessani edennyt lintubongari tmv. olekaan, ja jos tykkää juoksulenkin vetää, niin sekin on mukavampaa jossakin metsäpolulla, kuin maantien varressa. Vähän tosin kannattaa katsoa, missä siellä metsässä juoksuksi pistää, siis ainakin mun, kun olen tällainen rapakuntoinen tohelo, etten loukkaa itseäni, mutta löytyy sieltä metsästä sitä helppoa tasamaatakin ja sitten toisaalta, saa siinäkin kummasti sykettään nousemaan, jos samoilee hitaampaankin tahtiin jossakin vaikeakulkuisemmassa maastossa. Tuossa hommassa voi aloitella ihan rauhallisilla kävelylenkeillä ja lyhyillä matkoilla, jos kunto on aivan paska.

Meillä alkaa jonkinlainen metsä onneksi ihan tuosta takapihalta, joten sinne on helppoa rynnätä aina, kun mieli halajaa. Mulle liikunnassa ja ulospääsemisessä on ennen kaikkea tärkeää se, mitä se tekee psyykelleni. Mä tulen hulluksi(Siis hullummaksi :mrgreen: ) ja masennun taatusti, jos kovin pitkään joudun sisällä mätänemään. Sitäkin kun on tullut harrastettua ihan riittämiin, että jumitti neljän seinän sisällä, kun ei masennukseltaan kyennyt lähtemään ovesta ulos ja kierre vain syveni. Sitä en tahdo enää koskaan :angry: :frowning: . En suinkaan sano, että vakavassa masennuksessa lenkille lähtö on mikään täsmälääke ja tiedän varsin hyvin, ettei siihen siinä tilassa edes pysty, kun tuskin jaksaa vessassa käydä, mutta vakavan masennuksen ennaltaehkäisyyn ulkoilu ja liikunta(Mikä ja millainen laji kenellekin sopii, sen saa ihan itse päättää) kyllä toimii.

Edit: Nyytyä komppailen tuossa, eli ei tarvitse pitää kaikesta ja saa olla aivan vapaasti sitä mieltä, että se ja se on helvetin ruma, mutta jos pitää toisia ääneen arvostella, päin naamaa tai selän takana, tai ylipäätään kelata päänsä puhki sitä, kuinka hirveä tapaus se ja se on, niin silloin kyse on kyllä jostakin henkilökohtaisesta ongelmasta, ei vain siitä, että omat esteettiset mieltymykset ovat tietynlaiset. Ja komppaan myös tuota positiivista ajattelua, eli jollei löydä itsestään mitään hyvää, ulkoisesti tai sisäisesti, vaan ajattelee vain olevansa aivan hirveä ja yök kaikinpuolin, niin herkästihän siinä jää vain vellomaan siihen omaan surkeuteensa, jolloin ei tietenkään viitsi tehdäkään mitään asioiden parantamiseksi. En tiedä, onko tämä sitten jotakin suomalaista mentaliteettia, että ei saisi olla itsestään ylpeä, kuin korkeintaan salaa itsekseen ja ääneen pitäisi vain lytätä ja vähätellä itseään. Siis tarkoitan nyt, että on ihan aihettakin olla itsestään ylpeä, enkä mitään ainaista omakehun toitottamista. Mua kun ärsyttää suunnattomasti se aiheeton itsensä vähättely ja suoraan sanottuna ei ole ihmekään, jos elämä on kurjaa moisella asenteella.

,

Lucrezia, ole rohkeasti taas UHRI! Se sie kuiteskin oot, kaiken muun ohella!

.

^^/^Tota, mikä vitun pelle toi “dyinbreed” on, ja onko tosiaan kaveri niin puutteessa et pitää täällä Luccia kiusata noilla ihme heitoillaan??

Anna Lucre olla vaan äläkä ainakaan vastaa tai kommentoi ton heittoihin millään tavalla…
Ei ilmeisesti ihan kaikki muumit ole enää kanootissa tällä tapauksella…:laughing: :mrgreen:

,

No mä kyl voin kuvitella ja tiedän, et sul on varmasti paskat fiilikset monenki syyn takia…! :neutral_face:
Mut siks just mua vituttaa tollaset idiootit jotka olevinaan heittää jotain “hauskaa läppää” vaik eivät oikeasti tajua vittuakaan asioista, tai siitä miltä tollasen paskan lukeminen voi siitä toisesta tuntua, jolla on paska olo jo valmiiks…!! :imp:

Mut joo, unohda ja anna mennä ns. läpi korvien (täs tapauksessa “läpi silmien” :wink: )äläkä ainakaan anna tollasten urpojen heittämien juttujen vaikuttaa yhtään sun olotilaan.! :slight_smile:

Tsemppiä ja jaksamista sulle honey ja miehelles myös parempaa vointia!!

Edit. Prkleen typot… :smiling_imp:

Ai sori, taisin lukea oikein. Tai siis “väärin”. En kai mä tahallani! Olenhan itsekin Uhri! (Ei se -lampaat!)

^ Luitpa oikein tai väärin, niin kannattaa ehkä miettii niitä kommentteja joita täällä heittelee, ja kenelle heittelee…!

Lucrella on täl hetkellä sen verran omiakin murheita ja huolia, ettei ansaitse yhtään enempää pahaa mieltä tms. paskaa.!!

Voi tsissus kristus, ihmettelen tuota pakkomiellettä mäkin. Dyinbreed, selvästi sulla on huono olla pääsi sisällä, hakuammunnalla ehdottaisin, että etsisit tietoa huomionhakuisesta persoonasta ja nettiriippuvuudesta.

,

Ja sama toisinpäin!! Sä oot tsemppaillu samalla tavalla kaikkia muita, vaik on itelläski ollu vaikeaa, et kiitos ja propsit siitä myös sulle.! :wink:

Ja Nnaanalle myös terkut ja tsempit! :slight_smile: