Nyt en kyllä muista yhtään mistä se on… Ootko kattonu sokkarilta? Myyks ne ollenkaan viktor& rolfia?
Stockalla ja Sokoksella on joo tota Viktor & Rolfia, muista en tiedä, koska mun henk.koht suosikkeihini se ei kuulu. Hajut tekee niin paljon muistoja ja yks mun ystäväni käytti tota vähän nuorempana, niin mulle tulee siitä aina mieleen, kun olin putkassa ja mun ystävälläni oli sitä hajuvettä. Muuten saattaisin tykätä siitä.
No Jooh, olenhan minä aika monipuolinen ihminen kieltämättä.
Mä olen tilannut joskus tuolta. Mulla on myös hankintalistalla Miracle, olen sen kyllä aikoinani omistanutkin mutta siitä on aikaa. Se on sopivan kevyt ja keväisempi/kesäisempi tuoksu. Mä Nnaanalle vähän morkkasin Giorgio Armanin Si-tuoksua (enkä silloin arvostanut sitä itsekään, joten ostin siitä kopiotuoksun). Nyt olen kuitenkin ajan kanssa lämmennyt sille voimakkaasti. Se tuntuu hyvin pehmeältä ja naiselliselta, ehkä se sopii ihooni.
Versacen Vanitas on edelleen listallani, koska en halua että se pääsee koskaan loppumaan multa. Nyt on rahat tiukassa, että listan täydennys saa odottaa jonkun aikaa.
Hehe
Joo, huomaan että aika PRO tasolla nämä kaunottaret ovat tässä asiassa selkeästi. Hieno homma.
Tykkäilen hyvältä tuoksuvilta naikkosilta.
Mutta kukapa nyt ei
Välillä vaikkapa sporassa, kun tulee joku tietty tuoksu, niin olen ihan vietelty…
Mun mielestä se Si intense versio ainakin, haisee ihan rommilta. Mut en tiedä, josko se sit muuttuis iholla paremmaksi. Ensivaikutelman perusteella en uskaltanut laittaa sitä iholle.
Joo, mäkään en ensi suihkaisulla mitenkään olisi ostanut sitä alkuperäistä. Se ei tuntunut mun tuoksulta. Otin sen kopion sitten ja olen kotona sitä silloin tällöin suihkutellut, pieninä annoksina. Aluksi vaan kokeilun takia, että miksi sitä hehkutetaan niin paljon. Ajan kanssa aloin tosiaan tykästymään siihen ja tuoksu pehmeni.
Se on musta myös ongelma, minkä takia pitäisi jakaa enemmän testereitä kotiin. Hajuveteen ei välttämättä lämpene heti. Riippuu, tuleeko suoraan suihkusta, ihon puhtaus, aikaväli suihkauksen jälkeen, kaikki vaikuttaa siihen kokemukseen. Sekä se että liikkeessä nenä ei oikeasti haista edes enää oikein, kun sitä on aiemmin jo sekoitettu niin monilla tuoksuilla. Mä oikeasti luulin, että lämpenen heti tai en ollenkaan tuoksuun, mutta näköjään kotona rauhassa suihkutellen voi tykästyä sellaiseenkin tuoksuun, mistä alunperin ei pitänyt juuri lainkaan.
Lancomen “La vie est belle” tuoksua en kertakaikkiaan ymmärrä. Kissatkin vihaa sitä, vaikka eivät muita hajuvesiäni samalla lailla karta. Siis olen yrittänyt sitä puoliväkisin käyttä, eikä se nyt kamala ole, mutta aivan liian voimakas ja pistävän hajuinen. Oikein vitutti, kun luin jossain mainoksessa Joulun aikaan, että sitä markkinoitiin miehille, jotta ostaisivat sen naiselleen joululahjaksi. Se meni jotenkin niin, että tässä on must tuoksu kaikille tyttöystäville ja naisille, tähän tuoksuun ei kertakaikkiaan voi puoliso pettyä.
No voi perse, kyllä todellakin voi. Juurikin niin voimakas, etten usko sen olevan kovinkaan nuoreen makuun, vaikka sitä nuoremmille jo hintansa puolesta (erilaisia joulutarjouksia sis. meikkipussin ym.) nimenomaan makkinoidaa. Mä olen saanut sen perkeleen vielä jopa 2 kertaa anopilta lahjaksi. Mun on pakko uskaltautua sanomaan, että se on liian pistävä ja voimakas mun makuun, muuten mulla on kohta kaappi täynnä samaa tuoksua, jota en käytä.
Pidän pehmeämmistä tuoksuista. Body Shopin entinen Valkoinen myski on myös todella ihana. Mietin vaan, että mitä tehdä kun Body Shopin vanha tuotteeni siitä loppuu. Onko sulla Nnaana puhdasta valkoista myskistä tuoksua tiedossa? Tai sellaista tuoksua, missä se tulisi voimakkaasti esiin?
Ulkomailla saakin yleensä pyytämällä testerin mukaansa, mut en tiedä miksei Suomessa. Kelasin joskus, et teinit olisivat sit kinuamassa niitä aina, vaikkei olisi mitään aiettakaan ostaa ikinä sitä, mut samalla tavallahan teinejä on muuallakin. Ja eihän aikuisetkaan välttämättä osta sitä hajuvettä loppujenlopuksi.
MUN nenään tuossa Pradan Candyssä tuoksuu myski myöhemmin tuoksun kehittyessä, mutta joidenkin mielestä se on enemmän puuteri, joka siinä tuoksuu. Ja alkutuoksu on ehkä karamellinen, niin en tiedä onks sellaiset sun juttu.
Sitten yks uutuus, jolle ehkä meinaan lämmetä, on Estee Lauderin Modern Muse Nuit. Sekin on mun mielestä sellainen pehmeän tuoksuinen ja mun nenääni myskinen, mutta siitäkin olen kuullut eriäviä mielipiteitä, et tuoksuuko se puuterilta vai myskiltä. Sit se Versacen Crystal Noir, mistä vinkkasin aikaisemmin.
Fragrantica on hyvä nettisivusto, jossa voi katsella mitä tuoksua mikäkin sisältää. Oikein puhdasta myskiä sisältävää taitaa olla vaikea löytää, mut mun nenääni toi Estee Lauderin menee aika läheelle. Mut jokaisen omasta nenästähän se on kiinni. Stockan myyjä repesi, kun sanoin sen Si:n haisevan rommilta, että ei oo aikaisemmin sellaista assosiaatiota keltään kuullut.
Mä en muuten myöskään lämpene tolle Lancomelle, enkä sille midnight Rose versiollekaan. Mut noi kaks kyllä tuntuu kovin olevan suosiossa.
Jengillä on vaan niin paska maku tuoksujen suhteen, paitsi meillä.
Fragranticaa käytän mäkin, mutta en ole täysin jaksanut opetella sen saloja, enkä sitä minkä tyyppiset hajuvedet ovat juuri mun juttuni. Varsinkaan kun olen nyt alkanut laajentaa skaalaa. Halvemmat mistä pidän tai ainakin pidin nuorempana: Siis mä jopa tykkään niin makeasta, purkkamaisesta ja teinistä tuoksusta kuin Nicki Minaj “Pink Friday”. Naomi Campbellin alkuperäinen tuoksu on myös hyvä. Se on jotenkin hienostunut, eikä mikään teinituoksu musta.
Silti musta tuntuu, että meillä on joidenkin hajuvesien suhteen aika samanlainen maku, juurikin pehmeä, myski, puuterimainen siinä jotain avainsanoja. Täytyy mennä haistelemaan Versacen Crystal Noiria.
Ennen mulla oli tietty tuoksu, joka oli mun tavaramerkki ja se oli juurikin se White musk. Se oli niin tunnettu, että kun kaveri osti sitä, niin sen poikaystävä oli sanonut, että täällä tuoksuu ihan Chasilta. Nyt olen vähän hukassa, kun ei ole omaa lempparia, tai tavallaan on se Wihte musk edelleen ja Versacen Vanitas.
Mutta kun mä haluan lisää hyviä tuoksuja! Mä olen kyllä Kicksistä ostaessa saanut useita näytteitä mukaan, kerran mies oli mun mukana ja ostettiin hänellekin tuoksu niin hän sai varmaan 6 kpl:tta testereitä. Sitä täytyy siis vähän hehkuttaa, mutta ennen mä kannoin Kicksiin paljon rahaa sisään. Eli melkein joka kerta, kun ostin tuoksun sain muita tuoksunäytteitä mukaan.
Joo, tiän et tresor jakaa rutkasti. Mä en tykkää alkuperäsestä yhtään, mutta oon tottunu noihin lahjaksi saatuihin in loveen jan midnight roseen. Muuttuvat puolessa tunnissa mun iholla ihan sieviksi makeiksi. Ne muuttuu kesäksi.
Sit se miracle tosiaan on hankinnassa seuraavaksi.
Rikkkonainen, joo se on jokaisen ihon kemiasta kiinni, et miltä mikäkin tuoksuu, mun iholle ei vaan noi kukkaiset sovi.
Chas, jos siedät makeita, niin suosittelen ehdottomasti tsekkaamaan ton Pradankin.
Se on muuten outoa, että puhdasta myskiä ei tahdo oikein löytää. Koitin googlatakin, mut aika laihoin tuloksin. En tiedä, mitä mä tekisin, jos mun lempituoksu yhtäkkiä lopetettais. Saako tota White Muskia edes edt:nä enää? Hassua, jos kokonaan poistavat valikoimasta. Kuitenkin sen verran klassikko ja muistan, että mä ainakin tykkäsin siitä lapsenakin.
Ah, saaks Kicksiltä muitakin kuin sesonkinäytteitä? Ulkomailta meinaan aika usein saa melkeen mistä vaan pyytämällä sellaisen “roller ball” testerin. Kysyin Stockalta, niin heillä ei ainakaan ole kuin satunnaisista uutuustuotteista.
Onks teillä naiset yötuoksu erikseen? :mrgreen: Mä olen ihan valmiina menossa nukkumaan, yleensä silloin suihkin Victoria’s Secretin bodymistiä, mut niistäkään ei halvan hajuiset käy. Lempparit on Passion Struck, jota nyt suihkin äsken ja sit Amber Romance.
Muuten ei sit ookaan mitenkään viehättävä olo. Alkoholi turvottaa, ois kaiketi vaan parempi ilman sitä. Nyt lätkin naamaan voiteet ja tehokosteuttavan naamion, ettei alko tee niin paljon damagea iholle. Kuivattaahan se tosi paljon ainakin.
On tietysti yötuoksut!!
Usein kevyempänä käytän body shopin coconut tai moringa- body mistiä tai jasmin noiria koska se on niin lämmin mihin on ihana kietoutua ja käytän sitä muutoin niin vähän. Se on semmonen kans mikä jakaa ihmiset -ihanaa tai ällöttävää-luokkaan.
Entä seksituoksu? Sillon on mun kezolle jotain käyttöä… On mun miehen mielestä hyvä…
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Mä luulin että Body Shopilta poistui silloin white musk valikoimista, kun mun mielestä myyjä jotain sinnepäin sanoi vuosikausia sitten tai sitten ne pullot muuttui, tai mä olin vaan niin napeissa. Varastoin niitä parfum oil pulloja 3. Katsoin Body shopin sivuja, niin onhan sen tuoksu edelleen myynnissä. Eli ei mitään huolta. Tosin jotenkin mä olen kasvanut siitä yli vähän, mutta en kuitenkaan täysin.
Joo mä sain alunperin Versacen Vanitaksesta tuoksunäytteen Kicksiltä, ostaessani tuotteita sieltä, eikä se tosiaan ollut mikään uutuus silloinkaan.
Kyllä yöksi ehdottomasti jotain voimakkaampaa, mausteisempaa tuoksua. Talvituoksut saa myös olla vahvempia, aromaattisempia. Kesällä ei niin vahvoja vaan kevyempää, kukkaistakin. Tiedän, mehiläiset on silloin valitettavasti mun kimpussa aina kun käyn vaikka edes röökillä. Eli hieman pelottavaa. :mrgreen:
Mä päätän tosin itse milloin talvi loppuu ja talvi ei ole loppu mun mielestä, ennen kuin on kesäkuu. Noita S-tuoksuja mulla ei erikseen ole, riittää se mitä on silloin yllä. Siis se tuoksu.
^ Voihan olla, et se on meinattu poistaa mut asiakaskunta on protestoinut.
Voi Victoria’s Secret, minkä teit. Olin ihan intsinä suihkimassa itseeni Coconut Passionia, jonka sain lahjaksi kaverilta. Se on uudistunut koko brändi ja noissa bodymisteissä on näköjään nykyään alkoholia. Eipä sovi enää siis mulle yötuoksuiksi suihkun jälkeen. Kirveli sen verran, ihan kuin ois vittu hyttysmyrkkyä suihkuttanut.
No voi helvetti. Luulis, että alkoholia ei muutkaan paljon haluaisi noihin. Outo lisäys, vai haluaako ne tuoksuun kestävyyttä? Järjetöntä sinänsä, koska noidenhan on nimenomaan tarkoitus olla mietoja.
Juu, tuli mieleen, et ei ne sit haluais tehdä niistä enemmän edt:n tyylisiä lisäämällä tota alkoholia. Mut sekin on järjetöntä, koska VS:ltä löytyy jo erikseen edt:t.
Hemmetti tätä tuoksufetissiä. Se Crystal Noir ois kantisalennuksessa Stockalla sen hintainen, et budjetti kestää. Mut sit taas mulla on silmänympärysvoide ihan finaalissa, joten pitäis siihen säästää, et se on joko tai. Itseasiassa luulen et mun iki-ihana pikkusiskoni pölli tota mun voidetta ja läträs silmänsä sillä, kun oltiin reissussa.
Tekis mieli melkeen laittaa ostamaan uus, mut eihän se mitään myönnä. Mut helvetti kun 15 ml silmänympärysvoidetta kestää mulla yleensä 10kk. Se purkki oli täysi ennen matkaa ja matkan jälkeen enää pohjallinen. Eli nyt kestänyt 3kk.
Kun sekään ei ole halpaa lystiä just siks, että pitää tarkoin valita, ettei ärsytä herkkää ihoa.
Joo aika nopeasti on huvennut, jos yleensä kestää sulla noin pitkään. Mä oon huonosti jaksanut käyttää silmänympärysvoidetta. Mut muuten tulee hoidettua tota kasvojen ihoa. Se on hyvä et on noita meikittömiä päiviä paljon, niin iho saa olla rauhassa, mut siis kyllä mä meikkaan jos lähikauppaa pidemmälle lähden. On se sellanen suojakin ihmisiltä tavallaan, joskus meikkaan lähikauppaankin.
Eikai siinä mitään, jos tykkäilen tuoksuista, vaikka olen mies. Tuli vaan mieleen, kun yks kaverin kaveri kävi kylässä ja katsoi mun hajuste vailkoimaa, niin sieltä tuli kunnon sepustukset ja sanoi,että olen varmasti homo blaa blaa ym.
Versacen tämä miesten tuoksu on hyvä, koska on parfyymi, toisin kuin useimmat miesten tuoksut, jotka haihtuvat hetkessä.
Hyvä asia se on ja munkin mies oli kiinnostunut tuoksuista ennen masennustaan. Se on vaan hyvä jos jaksaa pitää itsestään huolta, eikä tosiaan tarkoita että olisi automaattisesti homo. Eikä siinä olis mun mielestä mitään ongelmaa vaikka olisikin homo, vaikka tiedän ettet ole.
Kyllä miehetkin saa tykätä tuoksuista! Mun mies on aika addiktoitunut pariin bossiin ja dieseliin.
Samoin pikkuveljeni käyttää kaikenlaisia tuoksuja (no se ei paljoa kerro, se on ihan pöpi, ei sillattis kun mä, omalla tavallaan. )
Mulla taas heittelee paino ihan hirveesti, noin viiskin kiloa muutaman päivän kuluessa. ei paljoa motivoi laihduttaa kun joku aamu näyttää herraties mitä… Ja vaaka pitää aika hyvin paikkansa. Esim, kun mun mies ottaa mein koiran syliin niin paino lisääntyy just sen kolme kiloa mitä koira painaa. Blaah…