Tyhjän paperiarkin vasemmassa yläkulmassa

.

.

Ei siitä protskujauheesta haittaa ole, jos kohtuudella käyttää. Oli sulla ruokalistalla kuitenkin vissiin jotain kanaa sun muutakin, mistä proteiinia tulee hyvin. Täältä esim lisävinkkiä, jos kasvispuolelle mennään:
mtv.fi/lifestyle/makuja/arti … ta/3293668

Oletko muuten nastakenkiä koskaan miettinyt? Mä monta vuotta mietin, etten tarvitse, mutta tänä talvena on ainakin täällä vähän pohjoisempana ollut sen verran liukkaita kelejä, että ainakin juostessa tahi muuten reippaasti kulkiessa on liukastumisen todennäköisyys ollut aika “hyvä”. Hommasinpa minäkin sitten - sellaiset juoksuun tarkoitetut, millä ei mielellään sisätiloissa kävele, mikä on taas huono, jos asioille olisi menossa. Mutta lenkeillä olen tykännyt. Pito on kuin kuivalla asfaltilla menisi. Asiointikengiksi sopisi paremmin Icebugin älynastalliset (kovalla pinnalla kuten laatalla, nasta painuu pohjan sisälle) tai Merrelin kitkaversiot - pitävät ilmeisen hyvin jopa jäällä, missä on sulaa vettä päällä. Ja jälkimmäiset eivät sitten sisätiloissa ropise tai vahingoita vaikkapa lattian vahapintaa.

.

Jopahan on Abellinella hyvät viikonloppusuunnitelmat! :smiley: Tekis mieli tulla teidän mökille syömään.

Onnittelut myös uimahalliin uskaltautumisesta - sama ajatus ollut itsellä jo jonkin aikaa mielessä, kun nuoruudessa sentään olen uinut paljon. Ehkä siis jo tänä keväänä. :slight_smile:

Nyt on kyllä niin moni hehkuttanut noita Icebugeja tämän palstan ulkopuolellakin, että lienee käytävä sovittamassa. On minulla ne ulkoilujalkineisiin erikseen kiinnitettävät remminastat, mutta taitaisin minäkin haluta ne Bugit. Joku tarjous taisi vilahtaa silmissä jossain paikallisessa kauppaliikkeessä.

Hyvä fiilis minullakin, eikun vaan jatketaan!

Hyvää viikonloppua! :slight_smile:

Hienoa, että homma etenee mukavasti.

Minäkin muuten löysin tuon uimahallihomman taas pitkästä aikaa. Olen aina ollut todella laiska menemään uimahalliin tai yleensäkään uimaan. Yläasteella ja lukiossakin taisin pinnata kaikki uintitunnit. Nyt olen kuitenkin reilun viikon sisällä käynyt kolmesti.

Tsemppiä!

.

.

.

Hei Abeline, ajattelin tulla moikkaamaan kun nimimerkkisi on niin kovin tutun oloinen, olenhan sellainen 60-luvulla syntynyt heppatyttö mihin jossain viittasit :wink: . Abeline on hyvin muistissa, varmaan jostain komeroiden laatikoiden kätköistä siitäkin pollesta voisi joku kuva löytyä.

Ikävä kuulla, että viime kertainen kirjoittelu täällä plinkissä ei sitten kantanut hedelmää pidemmäksi ajaksi vaikka hyvältä kuulosti. Toivotan sinulle nyt uutta tsemppiä. Itse kirjoittelen tuolla vähentäjien puolella, mutta aina välillä luen juttuja täälläkin. Ehkä haluaisit avata vähän sitä mihin aiemmat yritykset ovat kaatuneet. Siten voisi itsellesikin konkretisoitua mitä pitäisi muuttaa, jotta raittudesta tulisi elämän tapa. Jos siis sitä olet etsimässä.

Valoisaa kesän jatkoa siellä töissä. Itse juuri lomailen ja lähen tästä tätiäni hakemaan, suuntana entinen mummolani. IHanaa kun aurinko paistaa :sunglasses:

.

Abelline kirjoitti

Abelline hei, kun itse olen saanut raittiuden alun AA:sta ja nähnyt monen naisen ja miehen raitistumisen, rohkenen suositella palaveriin menoa. Ja niin kuin kirjoitat, kyllä siellä voi olla puhumattakin. Kuuntelemalla oppii paljon ja samaistuminen toisen kohtaloon aukaisee järjen ja tunteen lukot. Tapahtuu samankaltainen ihme, kuin kuivan autiomaan kukkien puhkeaminen vesisateen jälkeen. Raitistumisen ihmeitä tapahtuu vertaistuen toveriseurassa koko ajan. Toivoa on aina ja rehellisyys itselleen on paras lähtökohta.

Ryhmissä jaamme kokemuksemme, voimamme ja toivomme

.

Hei Abelline!

Ihanaa kuulla, että olet päässyt kiinni raittiuteen ja tavalliseen ihmisen elämään!

Tänään et ole yksin

.

Hienoja kuulumisia Abelline. Onnittelut ja halaukset minulta. :smiley:
Mukavalta kuulostaa myös ettet halua enää muistella ja toistella juovaa eläämäsi. Minäkään en ole koskaan ymmärtänyt miksi sitä pitäisi muistella koko ajan. Kunhan pitää mielessä ettei enää palaa entiseen. Hyvillä mielin voit jättää entisen taaksesi ja mennä eteenpäin. Onnea myös uuden kodin etsimiseen. :smiley:

Hei Abelline!

Onnittelut raittiista merkkipäivästäsi!
Ja hienoa, että olet päässyt uuden elämän alkuun itsellesi sopivalla tavalla.

Menestystä uuden kodin löytämiseen, se on kuitenkin tavalliselle suomalaiselle taloudellisesti elämän suurimpia asioita.

Tänään et ole yksin

Ihana Abeline sinä pysyt raittiina kun löydät itsestäsi ja lähipiiristäsi voiman.
Täälläkin sinua tuetaan . Rock On!!!

Yhdessä täällä plinkissä autamme sinua

.

Abelline kirjoitti

Onneksi olkoon ja hyvää jatkoa! Niinpä se vain on, että raitis elämä yksinkertaisesti kertyy päivä kerrallaan viikoiksi, kuukausiksi ja vuosiksi.

Ensimmäiset asiat ensiksi