Ihan ensiksi Abelinelle valtaisat onnittelut! Olen niin iloinen puolestasi, että elämäsi on löytänyt uuden suunnan raittiuden myötä ja olet vieläpä lähtemässä toteuttamaan pitkäaikaista unelmaasi. Super hienoa
!
Sitten viesti moderaattorille: ettekö voisi poistaa tuollaiset Buttgreitin kaltaiset viestit ketjuista, joissa ei mesota AA:sta tai muista periaate erimielisyyksistä? Voisin kuvitella, että pikkaisen saattaisi jonkun heikkohermoisemman tunnelmaa laskea jos joku tulee tuollaista asiatonta paasaus skeidaa kirjoittamaan silloin kun toisella on aihetta iloon.
Abeline, sinä varmaan tajusit jättää tuollaiset tyhmyydet omaan arvoon. Muiden takia kuitenkin saisi tuollaisen soopan täältä nakata samantien pois kun sitä ilmestyy.
Onnittelut puolen vuoden etapista ja valtava peukku tupakoinnin lopettamisesta! Upea suoritus, kokemuksesta tiedän, että ei ole kaikkein helpoimpia rasteja. Itsellä ainakin siitä fyysisesti vieroittuminen oli hankalampaa kuin alkoholista. Jälkimmäinen onkin sitten voimakkaampi tuolla psyykkisellä puolella. Sinä olet selättänyt molemmat, siitä sietää iloita.
Ymmärrän hyvin, että et halua näitä asioita vatkata. Samassa tilanteessa tekisin varmaan saman ratkaisun. Harmittaa vaan itsekkäästi, että en enää kuule miten esim talon metsästys etenee
Mutta toivotan “heppatytölle” ihanaa jatkoa ja upeaa päihteetöntä kesää!
Onnittelut puolen vuoden raittiista elämästä. Vai, että lopetit tupakinpoltonkin! - Tarvii kyl sanoo, et mä olen kateellinen tuosta röökittömyydestä.
Kaikkea hyvää jatkoon.
Lukaisin ketjun läpi. Onpa sulla kiva tyyli kirjoittaa! Ja nytkö sä sit lopetat kun mä vasta löysin mukaan?!
No mutta kaikkea hyvää sulle ja hienoa kun et antanut koskaan periksi. Et viinan etkä tupakan suhteen. Jos tulikin kompastuminen ni hetken kattelit ja sitten vaan uudestaan pystyyn. Arvostan. Oot mun idoli!
Onnittelut puolesta vuodesta!
On oikein antaa elämän kulkea ja jättää taakse päihdeasiat ei niihin kannata itseään kiinni naulata. Turhaa painolastia ja saman levyn pyöritystä. Mutta tule silti välillä kertomaan selvästä elämästä. Kyllä täällä enemmän tarvittaisiin hyviä esimerkkejä.