Kiitos “Jenni”- tiedosta Winston .Äsh, tottakai tiedän että näillä palstoilla liikkuu vaikka minkälaista viheltäjää mutta jos on aikaa ja viitseliäisyyttä ja nuppi vielä jotenkin toimii jotta pystyy näpyttää ni jotain kai tommosesta touhusta saa itelleen
Pitää yrittää poimia kutakuinkin tietämäni nickit joilta voi edes odottaa suht asiallista keskustelua.
Joo Winston, nuo on eri lääkärit, toinen on klinikan lääkäri ja toinen terkkarin.Klinikan lääkäri ton opamoxin päätti.
Kunhan tässä sulattelen asiaa…mietin itekkin et diapamilla se alasajo pitäs tehdä ja jos ihan puhdasoppisesti tehtäs ni aluks molemmilla korvaten oksatsepaami osittain diatsepaamilla jne ja tosi hitaasti.
Mutta kun oma kokemus on et oksatsepaami toimii mulla paremmin, se sahaamishomma on huomattavissa tieten enempi.
Sit vielä, eka pitäis justiinkin vakauttaa koko homma, mä kun en ikinä ota yhtä moxia, 2.5 on alhaisin määrä mikä toimii ja sehän johtaa sahaukseen kun ne ei sit riitä.Öh tai riittäis nyk.annostuksella mutta kun maanantaina alkaa tiputus.
Hmmm…en hitossa vaaranna Lyricoita kysymällä tk-lääkäriltä moxeja.
Mutta tiiän miten pahaksi olot menee
Huoks, laskin eilen opamixit ja tarkalleen määrätty 3/on mennyt eiliseen, eilen piti pudotusjärkytyksissä ottaa kaksi ylimääräistä.
Tiedän myös että yleisesti ottaen mun kurjille muutamille moxeille nauretaan mut tää onkin mun elämää ja mun kokemusta.
Yritin lopettaa seinään puoli vuotta sitten ja kahdessa viikossa olin hulluuden partaalla,ei tullut arkielämästä mitään, toimintakyky oli nolla kjn ei tuntenut enäö raajojaan ja näkökyky oli kuin hevosella silmälaput sivuilla:(
Kyllä ei naurattanut lääkärin vikistessä viidentenä vuorokautena että pahin on ohi
Ja kyseessä oli päihdelääkäri, voi luoja.
Nää lääkärit on molemmat nuoria, kolmevitosia, et ei näitten pitäs mitää bentsodemonisoijia olla.
Alko on se mikä näitä närästää tässä hommassa.
Niin ja sitä en kait ole sanonut, että Lyricassa on takaporttina neurologi kipupolilta.Hän puolestaan nauroi kun sanoin demonisoinneista sekä Lyrican että Opamoxin kohdalla.Oli sitä mieltä että mitä sitä piruilemaan ja esteitä asettelemaan jos avun saa.
Elu summasummarum tällä hetkellä:yritän miettiä rauhallisesti mikä tässä on järkevintä.Järkevintä ja halutuinta ois saada palauttaa aivot tehdasasetuksiin ja säätää päihderiippuvuusgeeni pois ja muutama muu asetus sekä saada palata teini-ikään näillä kokemuksilla ja järjellä plus tiedolla.
Todennäköisesti ed.mainitut ei ole realistisesti saavutettavissa joten ei auta kuin elää tätä päivää ja tuumailla miten koittais edetä.
-Hanna
Jaa, “Jenni” sitten ilmeisesti vittuillessaan kirjoitti allekirjoituksen samoin kuin minä.Toiv.Jenni sait päivääsi iloa…
Aha olitkin jenni kirjoittanut samaan aikaan.Mä en hirveesti halua osallistua vakkareiden riitelyihin, mutta jos Jenni olet tähän ketjuun kirjoittanut asiattomuuksia muulla nickillä niin menisitkö pois.Tarpeeksi paha olla muutenkin.Toki voin itsekkin mennä pois jos koen ettei tänne ole tukevaa kirjoittaa.