Tuo Lyrican piru apua!

Nyt sitä sitten on reseptillä ja tais mennä vituiksi…kuukauden syönyt ja suurimmaksi osaksi kai annoksessa pysytellyt, nyt nostettu 375/vrk.

Mutta: ilmeisesti en sittenkäön koska purkin pohja paistaa :frowning:

Lasken ja lasken mihin saakka niiden piti riittää ja kolmen kk:n satsin hain mutta ehei, vain muutamana päivänä kai ottanut säännöllisesti ohjeen mukaan.

Nyt en muista viime keskiviikosta, mutta kyllä se oli ke-ilta kun läksi lapasesta kunnolla.Eli:ke, to ehkä kumpanakin n.900-1000 mg , sitten pe iltana 375 mg mutta eilen taas 1450 mg :open_mouth:

Hetkinen, oon merkannut paperille montako olen eilen ottanu ja muka 19 kpl 75 mg, mutta nyt pitää laskea noi koska en muista että noin paljon.

Olo on vieläkin outo, ei vielä refloja mutta sieltä ne tulee…

Miten nopeesti tuo aine poistuu, onko mulla tappava annos elimistössä, tänään en oo ottanut!

Sitten lieveilmiöt, mistä saan lisää kunnes saan respalla ja mistä hitosta löytyy itsekuri palautua ottamaan lääke määrätyllä tavalla!

Taustalla alkoriippuvuus joka nyt hallinassa ja muuna lääkkeenä opamox, jota sitäkin meni eilen 5 kpl 15 millisiä-no se ei ole kauheasti.

Kertyykö tää lääke elimistöön, kai sitä nyt poistuukin jatkuvasti.

Please jelppikää ja tsempatkaa, onko teillä menny tollasia annoksia ja niin että ootte palannu onnistuneesti ruotuun?

Miten mun kannattais edetä?Alkaa tulla hirveetä pelkotilaa ja kieli vähän tuntuu puutuneelle tms :frowning:

Muoks:kirj.virheitä

Lopettaa ihan vallan koko älytön huumelääke ettei tule vielä huonompi olo.

Tarkotus on palata lääkärin määräämään annokseen, tää on paras lääke ahdistuneisuushäiriöön joka vaikeena mulla.

Sitä vaan et onko odotettavissa jotai karmeita viekkareita tollasten isojen annosten jälkeen…eilen otin viel 1200, tänää on tarkotus olla ilman ja huomen palata ruotuun.

Tässä kai laskeekin tolet nopee?

Mahtaakohan kuukauden (väärin)käytöllä tulla kovin kummoisia refloja?

Jos tulee, niin luulis, että noi Opamoxit auttais niihin - ja pärjäät siihen asti, että saat lisää (ja yritä jatkossa pysyä määrätyssä annoksessa).

Tiedän, toleranssi nousee tosi nopeasti, ja helposti tekee mieli ottaa enemmän, kun tuntuu, ettei enää “toimi”.

Mutta annoskin lienee neuvoteltavissa lääkärin kanssa. 600 mg/vrk taitaa olla maksimi suositeltu vuorokausiannos.

Ehkä puolet tästä kuukaudesta ollu oikeinkäyttöä.

Tietty ei helpota oloa kun täältä lukee kertomuksia miten psyyke hajoo kun lopettaa.Ja että helvetti repee kun viimesestä pilleristä on 1.5 vuorokautta.Soikannel on ainaki kirjottanu siitä.

Ja joku kirjotti että 4 päivän väärinkäytön jälkeen oli viikko karmeet viekkarit.Mutta olikohan siinä mukana opiodeja, ne varmaan pahentaa tai en tiedä.

Saa nähdä voinko olla ottamatta tänään, ei ois montaa tuntia enää yöhön-josta tulee kuitenki uneton horros.

Torstai-illasta perjantai iltaan olin ottamatta joten oli siinä vuorokausi ja jos tässä on puoliintumisaika 6 h ni puolittuu se siinäkin jonkinverran.

Tätä on nostettu hiljalleen tohon 375 ja siinä pitäis pysyä kuukausi, tuskin lääkäri sitä nostaa sitä ennen.Uskaltaiskohan kysyä…kun tietää mun päihderiippuvuuden ni arvaa vielä että ne on menny…

Koko ajan pähkään oisko kuiten järkevämpi tänään jo ottaa edes se 375 illalla vai 600 vai yrittää sinnittää huomiseen.Illalla tulee vuorokausi kun viimeks otin ehkä 21 aikaan.Oon ihan apaattinen ja masentunu.

Nyt taitaa mieli pyörittää aika pahasti.Hakeutuu ettimään vaan kauhujuttuja ja toki ite on järkyissään miten ajautu ottaa tommosia annoksia.Näihin todella tulee himo!

Kiitos OnnenVarjot kirjoituksesta, kaikki apu on tervetullutta!

Mulla on tää siis ahdistukseen ja myös kipuun määrätty.

Yksinpurkamista…

Otin eilen sen 375 mg illal sitte ja tänää päivällä 600.

Taidan olla tosi kusessa mutta tällä hetkellä olo on suht normaali :frowning:

Tuo hymiö siksi että kovaa kyytiä ollaan menos yhä syvemmälle kuseen.Kohta noi loppuu ja enneku saan lisää pitää yrittää jostain hankkia=kaikki rahat menee ja luonnollisesti tarviais rahat tavallalliseen elämään.

Mutta iloista vappua kaikille!

[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]

[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]

Hei.En ehtinyt katsoa mitä asiattomuuksia tähän oli kirjoitettu.

Varmaan parempi niin.

Onkohan plinkki sellainen jossa sisäpiiri kirjoittelee enempi keskenään?

Btw, olin yhteydessä lääkäriin ja saa nähdä mitä tehdään.Parasta varmaan olisi lopettaa koko lääke, tosin tohtori ei ollut sitä mieltä.

Mä vaan olen epävarma, pystynkö tätä lääkettä käyttämään lääkärin ohjeen mukaan.

Tosiaan se huono puoli koko hommassa että mulla Lyrica todella auttaa invalidisoivaan ahdistukseen, alkoi auttamaan heti kun sen aloitin.

Huoks :frowning:

^ Jos lääkärisi on noinkin ymmärtäväinen/höveli, ettei ole lopettamassa, eikä edes rajoittamassa Lyricaa, vaikka avoimesti(?) kerroit väärinkäytöstäsi, niin etkö voisi pyytää apteekkisopimusta. Se tehdään yhdessä potilaan, hoitavan lääkärin ja jonkin tietyn sovitun apteekin kanssa ja silloin saat kerran viikossa vain tuosta yhdestä apteekista viikon minimimäärän lääkkeitä, joilla on sitten pärjättävä, eikä enempää tipu ennen seuraavaa apteekkipäivää. Toki ne viikon lääkkeetkin voi kiskaista kerralla, mutta sitten joutuu kärsimään seuraukset, eivätkä överit muutenkaan niin pahoiksi äidy pienemmällä lääkemäärällä.

Vielä tiukempi kontrolli olisi sitten nk. lääkkeenhakusysteemi, jossa saat esim. A-klinikalta joka päivä sen päivän lääkkeet, etkä yhtään enempää. Tuossa ei olisi mitään väärinkäytön mahdollisuutta, ellet sitten osta lisää kadulta.

Jos itse katsot, että paras vaihtoehto olisi lopettaa Lyrica kokonaan, niin ihan mahdollistahan sekin on. Eihän lääkäri ketään voi pakottaa mitään lääkettä käyttämään, poislukien tietenkin suljettu psykiatrinen pakkohoito, mutta sellaisessa tilanteessahan et ole.

Nimenomaan! Plinkissä on sellainen inside-ryhmä joka terrorisoi uusia tulokkaita.

^Täällä ignoorataan sun viestit koska lähinnä vittuilet, kiusaat ja trollaat. Kys.vastaus-topicissa muutama vastaaja ei edes näe viestejäsi, joten niiden yli hypätään automaattisesti.

Aloittajalle pahoittelut off topicista ja tervetuloa tänne! Toivottavasti joku osaa auttaa sua, mulla ei valitettavasti ole tietoa lyricasta.

Mä toivotin Hyvää Vappua kaikille skumpan kera. Muuhun en ole syyllistynyt. Outaa että viestini poistettiin. :unamused:

Tervetuloa lauteille Hannalii

On olemassa sanonta että “seura tekee kaltaisekseen”.

Ei ole myöskään tapana nöyristellä kenellekään tällä saitilla mikä tuntuu ärsyttävän tiettyjä henkilöitä. Huomasin sen heti kun liityin sivustolle alkuvuodesta 2018.

Ja sen takia olen menettänyt noin kuusi profiilia. Haluaisin pitää tämän uuden Vakkari tilin joten yritän parantaa tapani. Vittuilu ja kiusaaminen on vain oire allaolevasta suuremasta ongelmasta. En toki yritä pyytää anteeksi ja päästä kuin koira veräjästä kunhan yritin selventää omaa tilannettani.

Sori jos sekoitin Hannaliin omaa Lyrica ketjua. Itselläni ei ole (onneksi) myöskään kokemusta Lyricasta. Jotkut ylistää ja jotkut haukkuvat niin se on aina lääkityksien kera. Itse annoin ilmaiseksi pois noin 200 Lyricaa enkä ole katunut tekoani.

Olen myös antanut ilmaiseksi pois Haloperidolia noin 50 kappalleen satsin naapurin spuge-partasuulle joka valitti unettomuudesta.

Iteroitu resepti on huomattavasti helpompi vaihtoehto.