Nyt sitä sitten on reseptillä ja tais mennä vituiksi…kuukauden syönyt ja suurimmaksi osaksi kai annoksessa pysytellyt, nyt nostettu 375/vrk.
Mutta: ilmeisesti en sittenkäön koska purkin pohja paistaa
Lasken ja lasken mihin saakka niiden piti riittää ja kolmen kk:n satsin hain mutta ehei, vain muutamana päivänä kai ottanut säännöllisesti ohjeen mukaan.
Nyt en muista viime keskiviikosta, mutta kyllä se oli ke-ilta kun läksi lapasesta kunnolla.Eli:ke, to ehkä kumpanakin n.900-1000 mg , sitten pe iltana 375 mg mutta eilen taas 1450 mg
Hetkinen, oon merkannut paperille montako olen eilen ottanu ja muka 19 kpl 75 mg, mutta nyt pitää laskea noi koska en muista että noin paljon.
Olo on vieläkin outo, ei vielä refloja mutta sieltä ne tulee…
Miten nopeesti tuo aine poistuu, onko mulla tappava annos elimistössä, tänään en oo ottanut!
Sitten lieveilmiöt, mistä saan lisää kunnes saan respalla ja mistä hitosta löytyy itsekuri palautua ottamaan lääke määrätyllä tavalla!
Taustalla alkoriippuvuus joka nyt hallinassa ja muuna lääkkeenä opamox, jota sitäkin meni eilen 5 kpl 15 millisiä-no se ei ole kauheasti.
Kertyykö tää lääke elimistöön, kai sitä nyt poistuukin jatkuvasti.
Please jelppikää ja tsempatkaa, onko teillä menny tollasia annoksia ja niin että ootte palannu onnistuneesti ruotuun?
Miten mun kannattais edetä?Alkaa tulla hirveetä pelkotilaa ja kieli vähän tuntuu puutuneelle tms
Muoks:kirj.virheitä