Tuo Lyrican piru apua!

Hän ei myöskään käytä Bipo lääkitystä.

Mä en haluaisi sanoa tätä: mutta Winstonin oireet vaikuttavat enemmän skitsofrenialta.

Onko Lyrica (Pfizer) pakkauksessa nykyään varoituskolmio. Näin vaan yhden ulkomaalaisen näköisen henkilön joka osti apteekista muovikassillisen näitä. Näytti ihan Pziferin tuotteilta eli sini-valkoisia pakkauksia. Ennen Lyricassa ei ollut varoituskolmiota. Onko nykyään, jos saa kysyä?

Ja tietysti paperi-respalla.

Muuta eroa siinä ei ole kuin se on eri tuotteen toimittajalta. Siksi sininen väri. Ja kolmio on ollut jo vuosia.

Vuodet vierii nopeasti. Joskus seitsemän vuotta sitten kolmiota ei ollut jolloin annoin noin 200 satsin ilmaiseksi frendille. Se tästä puuttuisi vielä että olisin myös Lyrica koukussa. Olen kuullut Lyricasta paljon negatiivista etenkin tällä palstalla joten ei kaduta.

Ei kannata aina uskoa kaikkea mitä sanotaan ja ne on ihmisten henkilökohtaisia kokemuksia.

Minulla ei ole mitään huonoa sanottavaa Lyricasta ja se auttaa mulla kaikkeen mahdolliseen mihin sen kuuluukin.

Kiitos Pfizerlle tästä hienostuneesta super lääkkeestä.

Alunperin mulle määrättiin lyrica ahdistukseen (GAD). Nykyisin vaikeaan neuropaattiseen kipuun.

Luepa tämä https://paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=1&t=35365

Itselläni on myös ollut neuro/hermorata kipua ja Lyrica ei auttanut yhtään mitään. Vasta kun sain pameja ja kontteja niin kivut hellittivät. Toki kaikki on yksilöllistä. Jos pidät lyricasta niin se on hieno asia ja ehkäpä vaihtoehto perinteisille masennus (SSRI) lääkkeille jota etenkin maniaa sairastavat henkilöt vieroksuvat. Mutta jos luet tämän ketjun kokonaisuudessa niin kritiikki Lyricaa kohtaan on melko voimakasta. Ketjun aavaja Hannalii oli aivan onneton ja surkeassa tilassa.

Itse olen myös huomannut että suurin osa ei käytä Lyricaa neuro/hermo kipuihin vaan ahdistukseen/masennukseen ja toisien huumeiden buustaukseen.

Jep. Tiedän lukemattakin tätä ketjua, että on paljon ihmisiä joille lyrica ei sovi tms. Se jakaa mielipiteet aika kahtia.

Itsekin tavallaan tarvitsisin opioidi lääkitystä, mutta kivut ovat onneksi helpottaneet sen verran, että nyt taistelen itseäni irti 4 vuoden lääkärien määräämistä opiaateista. Ollut oksikodoniakin, mutta enimmäkseen buprenorfiinia norspan laastari muodossa ja temgesic tabletteja.

Tuskallinen vieroitus noista opioideista meneillään, mutta sori nyt menee offiksi.

Totta.

Mulla on niin huonoja kokemuksia julkisesta terveydenhoidosta. Yritin hakea apua välilevynpullistumaan terveysasemalta mistä ei määräätty muuta kuin Tramalia ja Panacodia. Mulla oli niin karseet kivut ja lääkäri sanoi että minä en kirjoita mitään vahvempaa koska olet juuri käynyt bentso-vieroituksen läpi. Yöllä soitin lanssin ja minut vietiin vietiin hoitoon ja hätä-leikkaukseen Töölön Sairaalan. Mangneetti kuva näytti suuren oikeanpuolisen prolapsin joka uhkasi kävelykykyä.

Ei se tee mitään vaikka menee vähän offiksi, ainoa henkilö tällä sivustolla joka voi mahdollisesti vittuuntua siitä on tietysti Winston, joka hallitsee Saunaa rautakädellä.

No vähät minä Winstonista :laughing:

Lol. En allekirjoita. Että tie kovempiin huumeisiin :unamused: :laughing:

Kauankos tuota uskaltaa syödä ennen ku tarvii lopettaessa pelätä refloja? Pari viikkoa tullu popsittua, max 600mg päivässä, mutta vain joku 3pv putkeen ja sit 2-4pv taukoa. Nyt toka päivä menossa taukoa, eikä ainakaan vielä tunnu mitään (jos ei orastavaa subureflaa lasketa). :mrgreen:

Lyrica on kamala huume. Olen nähnyt niin monta ihmistä jotka aloittivat lyricalla mutta ovat nykyään opioidi riippuvaisa Köpiksessä, etenkin Westerbron ja Norrebron katunisti alueella.

70-luvun lama aikana monet Suomalaiset muuttivat Ruotsiin paremman elämän toivossa. Missä he ovat nyt? Monet ei päässy Viking-Line terminaalia pidemmälle vaan majottuivat Slussenin sillan alle tai halpoihin vuokrakämppiin Rågsvedin lähiö alueelle.

Lyrica on tie helvetin esikartanoon.

Lyricasta alkoi heroiinikoukun jälkeen elämäni pahin alamäki. Se meni näin; kävin noita pregabaliineja (300mg) hakemassa Tallinnasta ja söin niitä törkeitä määriä aina muutaman päivän kerrallaan (n. puolisenvuotta). Nyt sitten vedin viikon putken ja mulle tuli viikon käytöstä aivan törkeät reflat.
Sairainta tässä kaikessa on, että samalla kuin alkoi nämä reflat, mulla alkoi todella vaativa opiskelu ja olen sitäpaitsi korvaushoidossa ( heh, heh)…mene nyt klinikalla sitten tunnustamaan, että “olen lyricakoukussa”, niin voit olla varma, ettei siitä seuraa mitään muuta kuin vitunmoisia ongelmia.

Tässä tilanteessa en keksi yhtään, että mitä helvettiä pitäisi tehdä? En tiedä missä voisin turvallisesti tämän asian tunnustaa, ilman että koko elämä murenee.

Jos joku on noista pikkuhiljaa vieroittautunut, niin kuinka olette siinä onnistuneet?
Auttaako siihen päätä sekoittavaan paniikkiin mikään? En tiedä miten puolisoni jaksaa minua, koska hänellä on myös reflat mutta lähinnä kai enemmäkin ruumiilliset, kun itselläni on paniikkikohtaus koko ajan nurkan takana vaanimassa.

Miten olette päässeet ko sairaasta myrkystä eroon? Kauan se paniikkiolo kestää? Entä mikä on jeesannut kestämään sen olon sellaisenaan?

Kaikki tiedot otan kiitollisena vastaan, kiitos!