fiilarit kohtalaisen ok…viikonloppu meni todella kivasti…mahtava kevätpäivä…
En ihan raittiisti elänyt. Join sunnuntaina monta tuoppia. Pää on vieläkin vähän turtana. Ja kamala nälkä, vaikka kuinka paljon syön. Tuo olut tekee minut aina nälkäiseksi, pitää saada suolaista ja makeaa vuoron perään! Ei ihme, että tuskailen sitten ylipainoni kanssa. Omapa on syyni. On vaan niin hiton vaikeaa muuttaa pinttyneitä elintapojaan. Aika ajoin teen hienoja päätöksiä; huomenna alan lenkkeillä, menen jumppaan, syön vain salaattia…! Sitä huomista ei koskaan tule, elän tätä päivää ja suunnittelen sitä huomista! :mrgreen:
Eilen olin juonut vain yhden oluen, tänään 1 pienen, illalla otan 3 pientä kaljaa. Olin koko päivää ulkona, pilkkille- vaikka aurinko jonkin veran ollut, silti on aivan pirusti kylmää sää, ja jäitä oli vielä yli metria. Piti olla polvilla, että saan sen kairatuksi, ja kaira uposi täysin järveen- tosi paksu jää on täällä vielä…sit kävin saunassa (otin vain sen pienen kaljan)…illalla voin otaa ne 3 kun eilen meni vain yksi.
Tsemppiä, Annuli.
Moikka!Täältäkin taas pitkästä aikaa!Olinkohan tammikuus tääl viimeks,
Sen jälkeen ollu melkoista menoa,mut nyt oon tosissani?Nyt kolmas
päivä menos ilman mitään!Ei oo montaa tällästä jaksoo ollu sen jälkeen.Täytyy keksii jotain muuta elämään nyt!!
Huomenta, markopolonen, ja muutkin! Täällähän sitä ollaan, ainakin silloin, kun istuskelee vaan kotona ja miettii maailman menoa ja juomistaan. Vähennetään porukalla juomismääriä, jos ei kerran lopeteta! Moni tuntuu onnistuvankin vähennyksissä. Minäkin sain hiukan vähennettyä, mutta ennenkaikkea siirryin A-oluesta kepuun. On sekin jo jotakin edistymistä, vai mitä?
Mukavaa keskiviikkoa kaikille!
Ja kepuhan ei ole alkoholijuoma juuri ollenkaan?
No eipä juuri ole alkoholijuoma kun sitä kanniskelee ruokakaupasta makkarapaketin ohessa! Hehe! Onhan se kepu alkoholia. Seuraavaksi siirtynen ykkös-kaljaan. Kun kaksi pulloa sitä lipitän, olen jo yhden A:n humalassa! Siis 2x1 pikkupullo vastaa pikkupulloa A-olutta! Eteenpäin, hitaasti mutta varmasti, pullosta toiseen, prosenttimäärästä toiseen. Mukava tavoite, ei edes päätä enään särje!
Mulla ei varaa ottaa nyt ensimmäistäkään!!
Tuolla vaan huulta heitin omasta juomisen vahentämisestä, lähinnä vastasin Wanhalle hapolle!
En juo tänään. Päivä kerrallaan raittiina on ihan hyvä tapa pysytellä juomatta!
Hyvä Annuli
Annuli kirjoitti:
Minäkin sain hiukan vähennettyä, mutta ennenkaikkea siirryin A-oluesta kepuun. On sekin jo jotakin edistymistä, vai mitä?
Hyvä Annuli!
Tottakai se on edistystä! Olen täysin samaa mieltä.
Se on vain rasittava tapa. Parempi lopettaa kokonaan ja saattaa olla juomatta vuosia kun ei ota välillä.
Ainakin 3 viikkoa olin onnistunut vähentämään. Eilenkin teki wisky mieli, mutta otin vain 2 kaljaa koko päiväksi.
kyllä mulle ainakin on tuonut hyviä hetkiä se, että olen ainakin välillä pystynyt vähentämään ja siitä, että olen pystynyt käyttäytymään vähemmän hölmöillen kun juon…jokainen tekee mikä itselleen sillä hetkellä tuntuu oikealta…mulla on nyt tavoite, että juon vain kerran viikossa, ja silloin vain kaljaa,vaikken kyllä yleensä muuta juokkaan…Markopolonen, Tervetuloa takaisin…
Mä oon iloinen että pystyn vähentämään 40 annoksesta 23-28 annoksen. Näin olin onnistunut jo 3 viikkoa, ja nytkin hyvin menee, vaikka kaipaan olutta ja snapseja. Mutta snapsin 1-2 otan vain perjantaina ja lauantaina. Nyt meni niin hyvin, että olin otanut vain perjantaina, ja lauantaina otin vain 3 iso kaljaa.
Illalla voin otaa 3 pikkukaljaa.
Joo hyvä jos onnistuu pienentämällä annoksia!!Minulla ei onnistu
silleen,antaa pikkusormen vie,?Nyt neljäs päivä menos
ilman ekakaan ja yöksi töihin ettei ainakaan tänää retkahda!Mutta
huomenna paha päivä viikonloppu vapaata?Tänään olo tuntuu tosi
hyvälle .
Mä nyt onnistun juoda pienet annokset. Eilen meni vain 2 pikku kaljaa, nyt olin juonut oluen ruoan kanssa, kuten ainaa, ja illalla voin otaa 2 max. 3 olutta. Huomenna voin ota yhden paukun.
Hyvä tirskis hieno homma,koitan nyt olla juomatta mahdollisimman pitkään???Minttumarian ja tirskiksen muistanki silloin
vuodenvaihteelta!Tsemii vaan kaikki!!!
neljäs päivä juomatta…onpas plinkin ulkonäkö muuttunut oudoksi…
hassu perjantaifiilis, kun ei tee oikeestaan lainkaan mieli kaljaa…tai no joo vähän, mutta oudon vähän…Kaikille aurinkoista viikonloppua!