Tuntemuksia juuri nyt...

Mä tykkän käydä baareissa Savossa, mutta täällä Kuusamossa juon yksin kotona, kun mulla ei ole täällä kavereita. Kuopiossa tuttustuu helposti, mutta täällä lestadiolaisessa paikassa ei.
Lisäksi m´ä voin juoda vaikka kaikki päivät, kun en käy töissä, mutta en. Nyt mun täytyy kestää ja juoda vain ne 2-3 oluet, olipas viikonloppu tai maanantai. Perjantaina sälin itselle yhden paukun, mutta ei enempää.

Tämä päivä meni ihan selvästi selvänä! Alkavasta viikonlopusta en osaa vielä sanoa mitään. Tällä hetkellä on tunne, että voisin viettää sen selvinpäin!

voi v…tu. oli vähä erimielisyyttä ukon kans mun töihin lähdöstä jos saan jostain töitä että onko se koskaan kotona jos lapset sairastuu. ei kuulemma voi olla. jos mäkin pääsisin johonki töihin niin voi heti toka päivänä olla sieltä pois ennen ku on edes päässy alkuun uudessa paikassa.
et näin meillä. eli mä oon vaan kotiäiti. hän saa tehä mitä haluaa ja on töissä korvaamaton! mä en suostu tähän vaikka tottakai lapset on kaikki kaikessa. mut pitäis kai mullaki olla oikeus palata takas työelämään pikkuhiljaa. äitiysloma loppu jo viime syksynä. nyt olen liiton rahoilla ja haen töitä. en oikein ymmärrä tätä miesten näkökulmaa että jos tekee lapsia niin olisin vaan ite vastuussa jos esim lapset sairastuu. meinaan vaan ku nyt meidän lapset on sairastellu melko paljo tänä keväänä ja jos oisin töissä niin ois pitäny olla vähä väliä pois. ja eihän se käy ainakaan jos uuden työn aloittaa et heti on pois. miehellä on vaki paikka eikä muka voi yhtään joustaa. :cry:

Eilen en juonut mitään, vain 1 olut yöllä. Tänään vain kahvia. On se vaikea, mutta voin paremmin, ei ollu aamulla huono olo, ja heti klo. 11 kävin punttisalilla, sitten kirjastossa, ja illalla teen käsityö- koru lahjaksi naapurille. Vaikka on perjantai, en ota yhtää paukua,a vain max.2 olutta. Olen kotona ja illalla katson tv, ja vaikka naapuri olis kutsunut paukulle, otan vain 1 oluen, ei mitään väkevää.

mä juon ja mulla ei ole oikeestaan edes huono omatunto nyt kun kaikki on mennyt niin kivasti…mä opettelen uusia juttuja omassa toiminnassa ja olen jopa onnistunut vaihtamaan tapaa miten reagoin asioihin…se tuntuu todella helpottavalta mulle ja luultavasti myös kumppanilleni…ihme ettei aina tarviikkaan noudattaa sitä paska kaavaa jonka jo niin omaksunut…

Mä otin eilen vain 2 olutta, ja nyt yhden ruoan kanssa. Tänään illalla voin ota yhden paukun ja max.2 olutta, ei enempää. Nyt sujuu hyvin, ja vaikka viina tekee mieli, pysyn lujana- ja voin paremmin.

mä en juo oikeestaan koskaan viinaa vaan kaltsia…en edes uskaltais viinaa ottaa kun viinikin jo pistä liian sekaisin ja välillä kaljakin…toivottavasti osaan olla kunnolla tänään…onneksi on musiikki ja tanssi siinä voi purkaa omia kurjia tuntojaan…

Mä juon aina kotona. Ravintoloista en tykä enää, ja kotona se on myös halvempi, eikä tarte pukeutua ja kävella johonkin. Ehkä voin käydä naapurin luona, mutta en ota kovin paljon viinaa. Tykkään wiskystä, konjakista, mutta otan nyt vain yhden paukun ja 2 kaljaa- se pitää riittää. Toivon, Minttu että onnistut ja juot kohtuullisesti. Tsemppiä!!

tähän saakka ainakin kaikki mennyt paremmin kuin hyvin…

Hiprakassa, kotona, kohta nukkumaan.

Otin ensimmäisen paukun, en ota enemmään, vain sitten 2 isoa kaljaa. Mies menee baariin, mä jään kotiin, kun mua ei kiinnosta olla ravintolassa, missä kaikki maksaa aivan pirusti, eikä saa siellä edes polttaa.

Iltaa, ystävät! Minä olen katsellut televisiota ja juonut vaan kahvia! Ihmeellistä, tämä on kolmas selvä päivä peräkkäin. Iltapäivällä hain ruokaa. Kävelin Alkon ja pubin ohi. Mieli teki kaljaa, mutta en ostanut sitä enkä mennyt yhdelle tuopille! Huh, selvisin! :smiley:
Huomenna on uusi päivä, saas nähdä kuinka käy! Tsemppiä teille kaikille, älkää ottako pikkuhuppelia enempää!

Krapula alkaa hellittää… Tulihan sit viikko tenuttuakin ympäri vuorokauden… Sitä ennen oli kanssa parin päivän alkoton jakso.
Ahdistunut olo ei tietoa onko vuokrat läheskään ajantasalla ym…

Yhden paukun ja kaljan on jo juotu, otan vielä ennen kun menen nukkamaan 2 olutta. Huomenna vain 2 kaljaa max.illalla. Olin tämä viikko melkein onnistunut ja vähensin kovasti, että join noin 25 annosta…

Olo ok. Heräsin jo kuudelta, nukuin muutenkin pätkittäin. Nyt kun sataa vettä eikä voi lenkkeillä, menen hakemaan pari oluttölkkiä. Ja yritän pysyä parissa keskioluessa, ei sen enempää.
Kuinkas muilla on viikonloppu mennyt?

Eilen join 1 paukku, ja 2 kaljaa, ei enempää. Tänään join ruoan kanssa oluen ja illalla otan taas ne 2, ja voin hyvin. En lenkkeile, kun täällä niin pirusti kylmää ja tuulikin on. Nyt kun vähensin viinaa, ja kaljaa, olin laihtunut entisestään, painoa vain 58kg, kun olen 177cm- on tosi vähän, ja täytyy lihoaa, nyt maistuu jäätelo ja suklaa.

viikonloppu mennyt hyvin…pikkuisen tissuttelua niinkuin tänäänkin mutta oikein kiva viikonloppu ollut…

Nyt alkaa taas uusi elämä loman jälkeen. Pois päivittäiset kaljottelut ja tupankiakin paloi viikon lomalla päivittäin. Nyt sporttia ja duunia ja arkea…kunpa olisi vaan aurinkoakin.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! :slight_smile:

Oli eilen otettu vain 2 olutta, kuten nyt ainaa. Ei enää väkevää.
Aurinkoa mäkin kaipaan. Täällä pohjoisessa on aina niin kylmää, pihalla vielä metri lunta ja sataa lisää. Haluan jo kesä. Täällä se tlvi on kun loputota, lunta maassa jo yli puoli vuotta.

Join taas sekä perjantaina että lauantaina, ja paljon. Mies vielä enemmän ja mulla meni todellakin hermot siihen… Kyllästyttää tää vähitellen taas, nyt en perkele juo ennen ens kuuta, enkä vappuna vaan vasta sitten joskus 9.5.

Sanoin miehelle jonain yönä että mä en halua seurustella 30-vuotiaan masentuneen juopon kanssa, yritän itse päästä ongelmistani eroon enkä tarvitse ketään kaihdittavaa. Tulipa selväksi…