tramal?

Joo, tai oxycontteja. Niistä vasta riemu repeää. Snort it or shoot it.

Viikonloppuna tuli tämäki ryyni kokeiltua :stuck_out_tongue:
Annos oli jotai… reilut 500mg, ja olot oli ihan jees.
Ei mitää suurempaa, rentous ja rauhallisuus lähinnä.
Tosin aamulla eka herätyksen jälkee oli vähä “sekava”, jotenki subumainen olo? Lisää unta kaaliin ja parin tunnin päästä ready to rock, mutta edelleen rento ja rauhallinen :sunglasses:

Mikä ois hyvä annos jos on täys nollatole eikä oo koskaan vetäny opiaatteja kahta panacodia lukuunottamatta?

Oisko 200mg sellanen ihan mehevä, vai kannattasko olla nössöilemättä ja vetää se 400mg? Kun saisin noita satasen tramaleja kuulemma hintaan 2,50 kpl.

Mä otin nollatoleil 500+mg dosee ja olo oli lähinnä pöhnäinen, ei mikää miellyttävä eikä todellakaa sellane ku hitais kuuluu olla, en tiiä oisko pitäny sit ottaa enempi vai vähempi et ois tuntunu paremmalta mut kannattanee kokeilla sil 300mg neitidosella ja josei se potki nii sitte vaikka 600-900mg seuraavana iltana :E

EDIT: Tämä siis sillon joskus aikoja sitte ku ei tosiaan ollu mitää tolee hitaisii.
EDIT2: Ja noi oli niit 50mg kapseleita, ne 100 vai 150mg depotit ei sanonu yhtää mitää hirmu kännin päälle rouskittuna 600mg dosella.

Tramal kokemukseni ovat aika olemattomat, otin 100mg tramalia viekkareihin (käytin panacodia 1kk ajan n. 300mg päivässä) Eipä tuosta 100mg tramalista juuri mitään oloja irronnut, jelppas kyl panacod vierotuksiin.

tramalii nousee muute aika nopiaa tole. Oon nyt vetäny kuukauden säännöllisee tramalia siinä 150mg<. Nyt on noussu 350mg että saa päivän käyntii. Buustaillu pari kolme kertaa päivän aikana ja nyt sen huomaa. Täytyy nyt pitää muutama tovi taukoa tyysti tramadolista jotta taas toimisi. Ja muutenkin viekkarit varmaa ois pahat ny jos seinää lopettaisin. Onneks siihen tuli “apu” korkeammalta :smiley:

Varmaan 400mg tuntuu jos et oo vetäny, mutta täytyy sanoo että maksat aivan vitusti niistä tramaleistas…

Ei kaikilla tramalit toimi hitaiden lailla. Joillakin ne aiheuttaa semmoisen pirimäisen efektin, kuten allekirjoittaneella. Ja suosittelen kyllä hieman pienemmällä aloittamista kuin neljälläsadalla. Olot irtoo varmasti vähemmälläkin ja ei noude noi tolet heti ihan taivaisiin.

Sanja :unamused:

Oho, enpä oo ikinä kuullu “pirimäisestä efektistä”…

Joo kuten sanottua, täällä saa maksaa ittensä ei kipeäksi vaan sairaalakuntoon jos vähä haluaa jotain.

Tolella ei ole väliä, koska en rupea varsinaisesti vetämään. Lähinnä opiaatit ja bentsot ja muut mömmelit niin niihin on mulla politiikka suunnilleen että “vedän ja sitte so long ja ens vuonna uudestaan”, eli harvoin vähä ottelen jos ottelen.

Pakko tässä kertoa omakin tramal kokemukseni ja sitä riittää, jäin orjaksi jo kaksi vuotta sitten, nyt kaikki vapaa päivät menee tramaleissa, ihan kivaa, ainoo vaan että alkaa käymää elimistön päälle, 200 mg otan ekana päivänä ja toisena 300mg, kolmantena 400mg ja neljäntenä 500mg, sitten 3 päivää taukoa, toleranssi nousee nopeesti mutta laskee muutamassa päivässä jo nolliin ja voi taas alottaa uusiksi 200mg jne…bentsoilla ei viitti buustata, omalla kohdalla uni vaan tulee ja ilot loppuu siihen…tramal on muuten hyvä yskän lääke jos joku ei tiedä, se lamaa parhaiten yskän keskuksen kuten kodeiinikin mutta paljon tehokkaampi, hyvä esim hinku yskään. Mutta suosittelen ettei kannata ruveta käyttämään jos ei osaa hallita.

Joo mulla on kanssa vieroitus oireita jo pelkän 4 päivän käytön jälkeen, kestää 1-2 päivää, tosi masentunut ja flunssainen olo ja vilu jatkuvasti+ kylmä hiki valuu. en ole enne ikinä syönyt mitään lääkkeitä kunnes reilu pari vuotta sitten menin kovassa flunssassa lääkäriin ja sanoin että toi pää jomottaa ihan helvetisti eikä tahdo panacoodit autta, niimpä se kirjotti tramalia 50mg…no huhu huh kun oli kiva tunne kun lämmin euforinen tunne valtas kehon ja pikkasen huimas, humattavasti parempi kun humala tila. Sitten huomasin että tramalit auttaa myös yskään, niimpä sitten sain lääkäriltä aina sitä kun oli kova yskä (100mg debotteja), kun codesan comppi ei oikeen sovi. Ja siitä sitten alko se pikkuhiljaa “vähän” tarpeettomampi käyttö. Kyllähän toi fyysinen riippuvuus on helppoa kärsiä, 1-2 päivää krapulaa mutta nyt se on mennyt henkisen puolelle jo niin on tosi vaikee olla ilman, varsinkin kun se nostaa sen serotoniini tason ylös niin tulee paljon kirkkaammaksi kaikki, kyllä työpäivät voi olla ilman, mutta heti kun on vapaa päivä niin lääkekaappi aukeaa ja nami nami. Onko kellään uni ongelmia tramaleissa, mulla on, ei mene unitilaan asti millään, on sellasessa valveunessa, kunnes lasku alkaa niin sitten vasta saavuttaa unitilan, toisaalta ärsyttävää, viinan kanssa on sama ongelma, ettei saa nukutuksi ennekuin alkaa selviimään. Eipä juuri ole enään tullut ryypänneeks kun näitä alko popsimaan silti, jotain hyvääkin tässä on :smiley:

Tramalia kun syö niin ei tee alkoa edes mieli ainakaan mulla, ainakin kun on syönyt päivittäin useamman kuukauden.

Viim, 4.v kun tutustuin opiaatti -maailmaan nii juominen on kariutunut kokonaan pois. Samoin ajatusmaailma alkoholiin. Viime kerrasta on vuosi aikaa kun maistoin edes alkomaholia thx tu tramadolin.

joo ei tuu alkoa juotua ku o tramal kuuri päällä.
Auttako joku neurolepti tramalin lopettamisessa että
sais ees ekat päivät nukuttua ku o viekkarit pahimmillaan.
takana usean kuukauden putki. vähentämällä annosta
ei onnistu syön kuitenki kaikki kerralla. olisko seroguel
sopiva lepti? tai joku muu. huomenna aamulla viimeset
ja sitte lääkäriin.

5 kk tramali kuurin jälkeen pari päivää nukutti hyvin ja 3 päivänä otin triptyylejä ja joitain bentsoja, leptejä. mut triptyli autto eniten sain jotenkin nukuttua, eikä kestänyt kuin viikon ja kolmantena päivänä tein väkisin pienen lenkin ja seuraavana päivänä, se auttoi.

mulla tramalit aktivoi ja isompi dose niin sain notkut, mut saatoin silti jotain touhuta, eli vähän pirimäinen vaikutus mulla. mut luulis et ei ne vaikuta minkälaiset veikkarit tulee.

oletko syönyt pikoja vai depoja, mulla tulee kovemmat veikkarit pikoista, mut ei sen pidemmät.

kauanko pitää olla tramalia syömättä et se taas vutaa, eli et tolet on nollissa ja vaikutus niinkuin ottas niitä eka kerran?

[size=150]Älkää ottako alkoholia tramal veikkareissa[/size] :exclamation: silloin menee sekaisin liikaa et voi sattua vaik mitä.

Depottja oon ottanu viimeset 2 viikkoo.
sen oon huomannu ettei aamulla heti
herätessä oo nihkee olo niinku pika
tramaleista. Mulle tulee KOVA masennus
kuurin jälkeen. menee ihan työkyky.
Toivottavasti tää on viimenen kerta
ku tramaleita syön. kirjottas ny lääkäri
riittästi lomaa ettei tarvi olla töistä pois
omalla kustannuksella :imp:

mietin tuotakin vaihtoehtoa jos oikeen
rupee ahistaan.

poistin. turha viesti